Zbytočne si kontaktoval predajcu, ten by možno ani nepredlžoval ochrannú lehotu. Ja riešim momentálne dispute, keď nedošli štetce, ktoré som objednal pre priateľku. Uplynula ochranná lehota, prišla mi notifikácia, aby som ohodnotil obchod. Otvoril som spor s tým, že ochranná lehota uplynula, ale tovar nebol dodaný (14.2.2018). Odvtedy plynie doba 14dní na uzavretie/mediáciu sporu. Samozrejme, že predajca sa ma snažil nejak presvedčiť, aby som spor stiahol, že tovar dôjde určite atď..Treba sa vždy držať toho, že pokiaľ tovar nepríde, nerušiť spor. Ak kupujúci zruší spor (dispute), nemôže ho už potom znovu otvoriť z rovnakého dôvodu. Určite nepristúpiť na výzvy od predajcu, že znovu pošle zadarmo ďalší tovar a podobne. Radšej mať naspäť svoje peniaze a objednať, keď tak znovu.
poukazy navigate_next Požičovňa Pozri si ponuku bicyklov ale aj inej výbavy a vytvor si online rezerváciu navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre