A nebude rozumnejsie buchnut tam homologovane LED denne svetla niekam do naraznika s automatickym zapnutim po starte? Zasadne nizsi odber z alternatora nez ked svieti cele auto klasikou, cize nizsia spotreba a aj setris ziarovky + auto funkcia klasickych svetiel zostane, cize sa budu rozsvecovat podla svetelnych podmienok a nemusis na nic mysliet.

Vsetko toto co si popisal viem dosiahnut aj vlastnou upravou. Ci uz hmloviek, stretavaciek alebo LED drl. Problemom pri LED DRL je to, kam ich umiestnit. Ako som studoval, tak nad hmlovky to nepojde a ked ich dam vedla (do vnutra) tak to absolutne postrada funkcionalitu a svetlo sa tak nejako straca (videl som rovnake auto dokonca rovnakej farby a bolo to proste cele zle) teda DRL kitom cesta nevedie.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up