Tak uz som nasadil aj na kazdodenne jazdenie ... zatial 148km ( 3,5 dna ) ... skusim napisat aj nejaku kratsiu recenziu o par dni po cca. 300- 350km ( tyzden ).

Vela ludi prispieva a ked kupi nic nenapise, potom keď niekto hlada je sa tazke rozhodovať. Naviac toto je aj tohtoročný model az na ine farby . Minuli rok oranzova/cierna a cierno/zelena a tento rok cierno/siva a zeleno/siva.

Zatial by som nenil len 2 veci :
1. Kluky 34T ... aspopn na 36 , ale zas aspon trenujem jazdu na frekvenciu
2. Divne molitanové gripy .., asi najhorsie ako som zatial zazil.

Inak prechadzat z niecoho co ma 12,6kg na nieco co ma 24kg + ... je obcas narocne, aj ked paradoxne pri jazde to clovek riesi najmenej. Ale prvy pokus o zdvihnutie predneho kolesa pred jamou skoncil teda bez uspechu . Zarazila aj tvrdost, kedze chodim tu istu cestu .... popraskana cesta znamena pre karbon miernu nervozitu a nejake to tlmene hrkanie... tu je to doslovne ako na koze. Po roku som uz zabudol ake kovovom rame a este predimenzovanom ebiku.

Bateria sa zda výdržou presne ako som cakal 148km ( 800 prevysenie ) ..jedno nabitie a este zostava cca. 60%. Teda cca. cez 100km na jednu bateriu, co je naozaj slusne. Teraz uz prejdem do rezimu nabijania cca. 30 - 80% ktore sa pre co najdlhsiu trvanlovost li baterkam paci najviac. Osvedcilo sa mi to ja pri elektronike, kde vdaka tomu mam aj stare baterie a stale slusne funguju ( co sa vobec neda povedat o tych istych kusok z obdobia kde sa pouziva 0 - 100 ).

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up