82 kg, potom ale treba rátať výkon na kilo z normalized power ktorý bol 360 W takže 4,4 W/kg, 6 hodín, u trénovaných cyklistov v plnom záprahu neni moc rozumné vychádzať z pulzových zón, podstatné sú výkonové zóny, čo sa týka pulzov takto top trénovaní sú pulzovo totálne zatavené diesle so super výkonom pri relatívne nízkych pulzoch /napr. 360 W pri 144 bpm - hoci by bolo správnejšie porovnať normalizovaný výkon s normalizovaným pulzom/, neznamená ale že pri pulzových zónach Z2, Z3 si ,,pískajú,, - to by bolo v prípade že by výkon trval 2 - 3 hodiny, ale tu to bolo 6 hodín, a to je sakramenský rozdiel, preto aj spústa ludí nedokončila, vydržali v Z2, Z3 iba 4 - 5 hodín, hoci to bolo ,,len,, Z2, Z3 podľa pulzov - na dokončenie bolo potrebné vydržať 6 hodín priemerkou 43,4 km/h co predstavuje relatívne velký výkon kedže cca od polky pretekov sa už nešlo v balíku ale do značnej miery za svoje a nie po hladkom asfalte, hobík machruje 2 hodiny nízkymi pulzami v Z2 relatívne slušným výkonom napríklad 230 W pri 72 kg ale keby mal pokračovať takýmto výkonom dalej tak po dalších dvoch, troch hodinách je v Z4, treba rozlišovať Z2, Z3 určitým výkonom 2 - 4 - 6 - ... hodín

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up