Nkon je niečo na spôsob zberného dvora výrobných nepodarkov a starších skladových zásob.
Tým nechcem povedať že sú tie články nejak výrazne zlé, to určite nie, skôr naopak.
Ibaže každá nízka cena má svoj skrytý dôvod, napr. nikdy nevieš aké výrobné šarže ti namiešajú, čo je základ budúcich problémov. Ja tu isté riziko "vymäknutia" nejakého článku pod 2,5V vidím, samozrejme nie hneď a u každého. Píšem tu o všeobecných rizikách, a nie o konkrétnych istotách.
A záruku od Nkon takisto nedostaneš, akurát im potvrdíš, že na vlastné riziko nakupuješ nebezpečný tovar.
Inak áno, je to v pomere cena/kvalita asi momentálne to najdostupnejšie.

Nielen všetko to okolo home-packov, ale aj rôzne zásahy do uzavretých systémov budú postupne stále častejšie, a tak ako padajú záruky ebikov a stúpa ich vek budú pribúdať aj "neoprávnené" zásahy a hromada otázok.
Vo svete je to už dávnejšie bežná prax, a preto by bolo najvhodnejšie nezaplevelovať túto tému, a hodilo by sa založiť novú oblasť, kde by sa jednotlivé problémy ebikov rozobrali adresnejšie.
Alebo napr. taký CYC Photon ktorý sme teraz s kamošom dali dokopy, sa zatiaľ javí veľmi dobre.

K dojazdom.
Reálne dojazdy sú až príliš individuálna záležitosť, a na skutočne reálne porovnanie pre rôznych jazdcov by to chcelo uvádzať pre konkrétny výjazd sofistikovanejšie údaje.
Napr. nielen váhu jazdca a biku, ale aj jeho vek, aspoň priemerný HRM, VO2max, pomer watov jazdec/motor, podiel, úroveň či nastavenie podpory, typ terénu, vonkajšiu teplotu, stavbu biku, plášte, sucho-mokro, protivietor etc.
Možno to niekomu príde ako zbytočne prehnané, no kto berie výraz "reálny" vážne, ten mi rozumie.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up