obor
keby si si pozrel tu tab co som sem dal, tak tam to ciastocne mas.
Len si tie data z motoru bohuzial musim davat do mnou urobenej tabulky v exceli, lebo inak by som vedel maximalne to, ze som na ECO isiel 15%, TOUR+ 10%, ...
Momenatalne v tom novsom Ebike flow nemaju ani to.
ja mam ten starsi Ebike connect, takze si viem data z motora stahnut z PC vo formate CSV aj ked tam nie su vsetky data, kt. by som tam chcel mat.
---
Bukova_BA_GPX_3_1.jpg
Takze ked sa pozriete na ten dlhy vyjazd z Bukovej do BA tak som presiel
so zapnutym motorom 24 km
na OFF som presiel 53 km
spolu 77 km
minul som 80% baterky

zostalo by mi 20% (v reale 16% lebo degradacia baterky)
(tie cervene cisla v tab. po 80% mi neukaze 79% ale 78%)

len pre priklad nepocitajme s degradaciu baterky
takze podla mojich testov som vedel, ze
na ECO by som este dal pri 20% ~ 600 vm
na TOUR+ ~ 360 vm
na E-MTB ~ 260 vm
---

* Aky bol realny dojazd
Na OFF som presiel 53 km
viem, ze na ECO na rovinke dam 1,35 km / 1%
dajme tomu, ze z tej vzdialenosti je polovicka po rovinke a polovicka dole kopcom
53 km / 2 = 26,5 km
26,5 km / 1,35 = 20% baterky

Pre lahsi vypocet neratajme s degradaciou baterky.
Takze moj realny dojazd na trase Bukova - Kamzik keby som mal stale zapnuty MOTOR bol
26,5 km + 24 km = 50,5 km / 100 % baterky a 2521 vm.
+ 26,5 km dole kopcom kedy mi motor nepomaha a ani nemina baterku
spolu 77 km

Cely vyjazd bol vsak dlhy 96,9 km, pretoze som isiel rano bikom este z domu na vlakovu stanicu a potom este na konci z Kamziku domov.
Takze keby som mal motor zapnuty od zaciatku tak by som minul 8% baterky uz pri jazde na vlakovu stanicu.
Z Bieleho Kriza by som na Kamzik uz sliapal za svoje alebo by som tam ani nesiel.

Keby som isiel stale so zapnutym motorom na TOUR+ tak tu naplanovanu trasu neprejdem.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up