directions_bikeITA#2.1: Sega di Ala + Monte Baldo
Po včerajšom neplánovano plánovanom oddychu kvôli krupobitiu, ktoré nás privítalo (viď prvé foto) nám Miňo dnes naplánoval kráľovskú etapu v druhej destinácii. Prejazdy mali byť cez Monte Bondone, čo sme minulý rok neboli a Sega di Ala, čo sa išlo počas Gira, ale z opačnej strany, takže to bola trošku neznáma, kam ideme, ani google mapy sa tam nedostali 🤷🏻♂️😁
Začiatok náročný, opäť sa vymotať cez zákazy na hlavných ťahoch a hneď rozdúchať sa jednou fajnou stoječkou rovno za nosom, potom rovinami presun cez cyklocesty pomedzi viniče - nádhera a aj super kvalita samotných ciest. Po 40km cykloturistiky sme prišli pod prvé stúpanie Seba do Ala. Prvých 800-1000m prevýšenia, už ani neviem presne, veľký lesný stereotyp, taký typický pre danú oblasť. Potom ale sme vybehli už na nejaké sedielko a krásne výhľady všade dookola. Zrazu sa zjavil zákaz vjazdu, zhoršila sa kvalita cesty a prišlo aj na strade bianche 😅 Príjemné spestrenie nudného stereotypu 🤷🏻♂️😁 Šotolina sa striedala s asfaltom a betónom ešte nejaké 2km, až kým sme nevyšli po nejakej cestičke na najvyšší bod spevnenej cesty pri nejakej búde 😅🤷🏻♂️. Nadol sme sa vydali s malou dušičkou, kde na 2km hlásili nerovnosti na ceste podľa značky. Ak to boli nerovnosti, tak táto značka by sa mohla používať aj naše diaľnice, lebo tie neraz majú povrch v horšej kvalite 🤷🏻♂️🙂. Po 2km už prípojka na "serióznu" cestu a dole po trase Gira. Zjazd - čisté horské strechy... Značka 20% to jasné potvrdila. Hotové čierne tobogány. Krása. Dole vysmiati sme sa vybrali na druhé obdobné stúpanie (dnes obe okolo 1300-1400m prevýšenia na záťah) na Monte Baldo. Stúpanie krásne v kamennej stene, nádhera. Po odbočke z hlavnej cesty Garmin hodil brutálne bordovú farbu na profil, hovorím si somarina, ale keď som reálne zbadal a pocítil, kam bolo treba stúpať, tak veru neklamal. Výstup krásny a aj náročný. Hore žiadne veľké nápisy, podniky, predajcovia... Nič. Oproti Dolomitom alebo alpským passam mŕtvo - ani cyklistov nebolo veľa. Zjazd po širokej ceste, nádherný, rýchly s krásnymi výhľadmi až skoro ku chalupe. Je to tu krása, má to svoje čaro. Musím len doplniť že kvalita asfaltu priam dokonalá a Sega di Ala je zatiaľ ten najkrajší kopec, ktorý som v tejto lokalite išiel práve pre svoj pestrý charakter. V tomto smere bez problémov zjazdné. Ísť po tej šotoline smerom nadol by asi nebolo žiadne terno. Ešte nás tu čakajú 2 etapy. Zajtra sa ide miestna rondo klasika a pozajtra do nových končín na opačný breh. Stay tuned! 🙂
bar_chartŠtatistiky
Priemer | Max | |
---|---|---|
Rýchlosť | 19,8 km/h | 79,7 km/h |
Výkon | 159 W | 793 W |
Kadencia | 74 rpm | - |
Tepová frekvencia | 123 bpm | 167 bpm |
Energetický výdaj | 4 862 kcal |
cloudPodmienky
Priemerná teplota | 26 °C |
comment Komentáre ku aktivite
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre