directions_bikeITA#2.1: Sega di Ala + Monte Baldo

Po včerajšom neplánovano plánovanom oddychu kvôli krupobitiu, ktoré nás privítalo (viď prvé foto) nám Miňo dnes naplánoval kráľovskú etapu v druhej destinácii. Prejazdy mali byť cez Monte Bondone, čo sme minulý rok neboli a Sega di Ala, čo sa išlo počas Gira, ale z opačnej strany, takže to bola trošku neznáma, kam ideme, ani google mapy sa tam nedostali 🤷🏻‍♂️😁
Začiatok náročný, opäť sa vymotať cez zákazy na hlavných ťahoch a hneď rozdúchať sa jednou fajnou stoječkou rovno za nosom, potom rovinami presun cez cyklocesty pomedzi viniče - nádhera a aj super kvalita samotných ciest. Po 40km cykloturistiky sme prišli pod prvé stúpanie Seba do Ala. Prvých 800-1000m prevýšenia, už ani neviem presne, veľký lesný stereotyp, taký typický pre danú oblasť. Potom ale sme vybehli už na nejaké sedielko a krásne výhľady všade dookola. Zrazu sa zjavil zákaz vjazdu, zhoršila sa kvalita cesty a prišlo aj na strade bianche 😅 Príjemné spestrenie nudného stereotypu 🤷🏻‍♂️😁 Šotolina sa striedala s asfaltom a betónom ešte nejaké 2km, až kým sme nevyšli po nejakej cestičke na najvyšší bod spevnenej cesty pri nejakej búde 😅🤷🏻‍♂️. Nadol sme sa vydali s malou dušičkou, kde na 2km hlásili nerovnosti na ceste podľa značky. Ak to boli nerovnosti, tak táto značka by sa mohla používať aj naše diaľnice, lebo tie neraz majú povrch v horšej kvalite 🤷🏻‍♂️🙂. Po 2km už prípojka na "serióznu" cestu a dole po trase Gira. Zjazd - čisté horské strechy... Značka 20% to jasné potvrdila. Hotové čierne tobogány. Krása. Dole vysmiati sme sa vybrali na druhé obdobné stúpanie (dnes obe okolo 1300-1400m prevýšenia na záťah) na Monte Baldo. Stúpanie krásne v kamennej stene, nádhera. Po odbočke z hlavnej cesty Garmin hodil brutálne bordovú farbu na profil, hovorím si somarina, ale keď som reálne zbadal a pocítil, kam bolo treba stúpať, tak veru neklamal. Výstup krásny a aj náročný. Hore žiadne veľké nápisy, podniky, predajcovia... Nič. Oproti Dolomitom alebo alpským passam mŕtvo - ani cyklistov nebolo veľa. Zjazd po širokej ceste, nádherný, rýchly s krásnymi výhľadmi až skoro ku chalupe. Je to tu krása, má to svoje čaro. Musím len doplniť že kvalita asfaltu priam dokonalá a Sega di Ala je zatiaľ ten najkrajší kopec, ktorý som v tejto lokalite išiel práve pre svoj pestrý charakter. V tomto smere bez problémov zjazdné. Ísť po tej šotoline smerom nadol by asi nebolo žiadne terno. Ešte nás tu čakajú 2 etapy. Zajtra sa ide miestna rondo klasika a pozajtra do nových končín na opačný breh. Stay tuned! 🙂

comment Komentáre ku aktivite

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
trending_up Vzdialenosť
144 km
schedule Čas
07:15:30
landscape Nastúpané
3 359 m

bar_chartŠtatistiky

Priemer Max
Rýchlosť 19,8 km/h 79,7 km/h
Výkon 159 W 793 W
Kadencia 74 rpm -
Tepová frekvencia 123 bpm 167 bpm
Energetický výdaj 4 862 kcal

cloudPodmienky

Priemerná teplota 26 °C

directions_bike Posledné aktivity bikera

thumb_up0thumb_down

directions_bike Mojtín 🙂

trending_up 131,6 km
schedule 04:21:24
landscape 923 m
thumb_up0thumb_down

directions_bike Cez Gápel 🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😁😅

trending_up 205,1 km
schedule 06:45:02
landscape 2 009 m
thumb_up0thumb_down

directions_bike Na neviem koľký pokus Szcyrk padol a následne Salmopol a Zameczek 🙂

trending_up 194,7 km
schedule 07:30:58
landscape 2 427 m

place Segmenty

Názov segmentuSegment ČasMôj čas Priemerná rýchlosť Priemerný výkon Priemerný tep Najlepší čas na segmenteNajlepší čas
Riva SP. Riva SP. open_in_new
1,24 km  -0.2 %
02:25
30,7 km/h
30,7 km/h 130 W 108 bpm 02:10
34,2 km/h
Mecki’s to Wind‘s Mecki’s to Wind‘s open_in_new
0,75 km  0.1 %
01:43
26,2 km/h
26,2 km/h 95 W 99 bpm 01:33
29,0 km/h
RPRT Aktivhotel KOM finish RPRT Aktivhotel KOM finish open_in_new
0,22 km  10.5 %
01:58
6,6 km/h
6,6 km/h 191 W 139 bpm 00:43
18,2 km/h
Passo San Giovanni (via vecchia Torbole-Nago) Passo San Giovanni (via vecchia Torbole-Nago) open_in_new
3,15 km  6.4 %
42:16
4,5 km/h
4,5 km/h 93 W 115 bpm 42:16
4,5 km/h
Vecchia Torbole-Nago Vecchia Torbole-Nago open_in_new
1,47 km  9.4 %
09:55
8,9 km/h
8,9 km/h 237 W 145 bpm 06:03
14,6 km/h
P R I M O T R A T T O V E C C H I A T O R B O L E P R I M O T R A T T O V E C C H I A T O R B O L E open_in_new
0,37 km  6.4 %
02:58
7,6 km/h
7,6 km/h 235 W 149 bpm 01:32
14,7 km/h
Nago second climb Nago second climb open_in_new
0,54 km  9.5 %
03:39
8,9 km/h
8,9 km/h 237 W 145 bpm 02:15
14,4 km/h
Volli Patatti Ultimo! Volli Patatti Ultimo! open_in_new
0,41 km  18 %
02:37
9,3 km/h
9,3 km/h 239 W 146 bpm 01:43
14,2 km/h
strappo san giovanni strappo san giovanni open_in_new
0,36 km  8 %
02:05
10,3 km/h
10,3 km/h 208 W 124 bpm 02:05
10,3 km/h
Nago Mori Nago Mori open_in_new
5,92 km  -0.8 %
12:53
27,6 km/h
27,6 km/h 94 W 93 bpm 10:27
34,0 km/h
Loppio Veloce Loppio Veloce open_in_new
1,50 km  0 %
03:21
26,8 km/h
26,8 km/h 112 W 97 bpm 02:40
33,7 km/h
SAnt-Mori SAnt-Mori open_in_new
2,45 km  -0.9 %
04:52
30,3 km/h
30,3 km/h 91 W 90 bpm 04:08
35,6 km/h
Volata Fanum Volata Fanum open_in_new
1,07 km  -0.8 %
02:01
32,0 km/h
32,0 km/h 91 W 87 bpm 01:45
36,8 km/h
V O L A T A T E R R A N E R A V O L A T A T E R R A N E R A open_in_new
0,53 km  0 %
01:20
23,7 km/h
23,7 km/h 154 W 112 bpm 01:20
23,7 km/h
Ex Alumetal - Serravalle Ex Alumetal - Serravalle open_in_new
3,69 km  -0.2 %
07:35
29,2 km/h
29,2 km/h 126 W 99 bpm 07:35
29,2 km/h
Montecatini Borghetto ciclabile Montecatini Borghetto ciclabile open_in_new
19,95 km  -0.1 %
01:06:21
18,0 km/h
18,0 km/h 77 W 96 bpm 01:06:21
18,0 km/h
** SC AVIO 2021 ** Montecatini dir. Sud ** SC AVIO 2021 ** Montecatini dir. Sud open_in_new
1,46 km  -0.3 %
02:59
29,4 km/h
29,4 km/h 116 W 96 bpm 02:55
30,1 km/h
Chizzola con salitella Go Kart Chizzola con salitella Go Kart open_in_new
2,89 km  0 %
06:55
25,1 km/h
25,1 km/h 140 W 105 bpm 06:55
25,1 km/h
** SC AVIO 2021 ** - Tomo Pilcante ** SC AVIO 2021 ** - Tomo Pilcante open_in_new
1,17 km  -0.9 %
02:09
32,7 km/h
32,7 km/h 130 W 104 bpm 02:09
32,7 km/h
Ciclabile Pilcante - Vò Ciclabile Pilcante - Vò open_in_new
5,35 km  -0.2 %
10:20
31,1 km/h
31,1 km/h 121 W 101 bpm 10:20
31,1 km/h
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up