directions_bikeITA#2.1: Sega di Ala + Monte Baldo

Po včerajšom neplánovano plánovanom oddychu kvôli krupobitiu, ktoré nás privítalo (viď prvé foto) nám Miňo dnes naplánoval kráľovskú etapu v druhej destinácii. Prejazdy mali byť cez Monte Bondone, čo sme minulý rok neboli a Sega di Ala, čo sa išlo počas Gira, ale z opačnej strany, takže to bola trošku neznáma, kam ideme, ani google mapy sa tam nedostali 🤷🏻‍♂️😁
Začiatok náročný, opäť sa vymotať cez zákazy na hlavných ťahoch a hneď rozdúchať sa jednou fajnou stoječkou rovno za nosom, potom rovinami presun cez cyklocesty pomedzi viniče - nádhera a aj super kvalita samotných ciest. Po 40km cykloturistiky sme prišli pod prvé stúpanie Seba do Ala. Prvých 800-1000m prevýšenia, už ani neviem presne, veľký lesný stereotyp, taký typický pre danú oblasť. Potom ale sme vybehli už na nejaké sedielko a krásne výhľady všade dookola. Zrazu sa zjavil zákaz vjazdu, zhoršila sa kvalita cesty a prišlo aj na strade bianche 😅 Príjemné spestrenie nudného stereotypu 🤷🏻‍♂️😁 Šotolina sa striedala s asfaltom a betónom ešte nejaké 2km, až kým sme nevyšli po nejakej cestičke na najvyšší bod spevnenej cesty pri nejakej búde 😅🤷🏻‍♂️. Nadol sme sa vydali s malou dušičkou, kde na 2km hlásili nerovnosti na ceste podľa značky. Ak to boli nerovnosti, tak táto značka by sa mohla používať aj naše diaľnice, lebo tie neraz majú povrch v horšej kvalite 🤷🏻‍♂️🙂. Po 2km už prípojka na "serióznu" cestu a dole po trase Gira. Zjazd - čisté horské strechy... Značka 20% to jasné potvrdila. Hotové čierne tobogány. Krása. Dole vysmiati sme sa vybrali na druhé obdobné stúpanie (dnes obe okolo 1300-1400m prevýšenia na záťah) na Monte Baldo. Stúpanie krásne v kamennej stene, nádhera. Po odbočke z hlavnej cesty Garmin hodil brutálne bordovú farbu na profil, hovorím si somarina, ale keď som reálne zbadal a pocítil, kam bolo treba stúpať, tak veru neklamal. Výstup krásny a aj náročný. Hore žiadne veľké nápisy, podniky, predajcovia... Nič. Oproti Dolomitom alebo alpským passam mŕtvo - ani cyklistov nebolo veľa. Zjazd po širokej ceste, nádherný, rýchly s krásnymi výhľadmi až skoro ku chalupe. Je to tu krása, má to svoje čaro. Musím len doplniť že kvalita asfaltu priam dokonalá a Sega di Ala je zatiaľ ten najkrajší kopec, ktorý som v tejto lokalite išiel práve pre svoj pestrý charakter. V tomto smere bez problémov zjazdné. Ísť po tej šotoline smerom nadol by asi nebolo žiadne terno. Ešte nás tu čakajú 2 etapy. Zajtra sa ide miestna rondo klasika a pozajtra do nových končín na opačný breh. Stay tuned! 🙂

comment Komentáre ku aktivite

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
trending_up Vzdialenosť
144 km
schedule Čas
07:15:30
landscape Nastúpané
3 359 m

bar_chartŠtatistiky

Priemer Max
Rýchlosť 19,8 km/h 79,7 km/h
Výkon 159 W 793 W
Kadencia 74 rpm -
Tepová frekvencia 123 bpm 167 bpm
Energetický výdaj 4 862 kcal

cloudPodmienky

Priemerná teplota 26 °C

directions_bike Posledné aktivity bikera

thumb_up0thumb_down

directions_bike Počasie prialo 😁

trending_up 71,6 km
schedule 02:08:47
landscape 466 m
thumb_up0thumb_down

rowing WeightTraining - Afternoon Weight Training

trending_up 0,0 km
schedule 01:50:11
landscape 0 m
thumb_up0thumb_down

directions_bike 🐍🐍🐍

trending_up 51,4 km
schedule 01:46:53
landscape 202 m

place Segmenty

Názov segmentuSegment ČasMôj čas Priemerná rýchlosť Priemerný výkon Priemerný tep Najlepší čas na segmenteNajlepší čas
Brentonico Back-Kick Brentonico Back-Kick open_in_new
0,26 km  10.4 %
01:40
9,2 km/h
9,2 km/h 217 W 126 bpm 01:12
12,8 km/h
Brentonico to Besagno Brentonico to Besagno open_in_new
3,82 km  -7 %
04:37
49,7 km/h
49,7 km/h 10 W 91 bpm 04:37
49,7 km/h
Crosano-Mori Crosano-Mori open_in_new
5,51 km  -6.5 %
06:58
47,4 km/h
47,4 km/h 13 W 88 bpm 06:36
50,1 km/h
Besagno to Mori Besagno to Mori open_in_new
2,95 km  -6.6 %
04:19
41,1 km/h
41,1 km/h 13 W 85 bpm 04:19
41,1 km/h
Via Del Garda, 99 Climb Via Del Garda, 99 Climb open_in_new
0,46 km  19.1 %
00:34
49,2 km/h
49,2 km/h 8 W 92 bpm 00:34
49,2 km/h
Mori-Nago by B Mori-Nago by B open_in_new
7,57 km  0.4 %
18:25
24,7 km/h
24,7 km/h 149 W 126 bpm 18:25
24,7 km/h
salitella Mori- Loppio in ciclabile salitella Mori- Loppio in ciclabile open_in_new
2,70 km  1 %
06:24
25,3 km/h
25,3 km/h 163 W 122 bpm 05:29
29,5 km/h
SS240 Climb SS240 Climb open_in_new
0,93 km  9 %
01:49
30,6 km/h
30,6 km/h 133 W 125 bpm 01:33
35,8 km/h
Retta ciclabile Mori-Torbole Retta ciclabile Mori-Torbole open_in_new
0,40 km  2.2 %
00:50
28,9 km/h
28,9 km/h 177 W 131 bpm 00:38
38,0 km/h
Loppio Lake path Loppio Lake path open_in_new
1,95 km  1.2 %
04:47
24,5 km/h
24,5 km/h 151 W 121 bpm 03:46
31,1 km/h
Passo S.Giovanni - deviazione Passo S.Giovanni - deviazione open_in_new
1,05 km  3 %
03:48
16,6 km/h
16,6 km/h 237 W 146 bpm 03:08
20,1 km/h
prima parte passo san giovanni prima parte passo san giovanni open_in_new
0,27 km  9.1 %
01:07
14,5 km/h
14,5 km/h 258 W 133 bpm 00:45
21,6 km/h
Pass St Giovanni 10% Pass St Giovanni 10% open_in_new
0,46 km  8.2 %
02:00
13,8 km/h
13,8 km/h 315 W 149 bpm 01:43
16,1 km/h
descend torbole descend torbole open_in_new
2,92 km  -5.6 %
09:12
19,0 km/h
19,0 km/h 11 W 101 bpm 05:46
30,3 km/h
discesa Nago discesa Nago open_in_new
1,83 km  -8.2 %
04:46
23,0 km/h
23,0 km/h 8 W 97 bpm 03:23
32,4 km/h
torbole torbole open_in_new
2,01 km  -4.9 %
08:43
13,9 km/h
13,9 km/h 24 W 102 bpm 03:06
38,9 km/h
Mekki to Riva 2 Tunnel Sprint Mekki to Riva 2 Tunnel Sprint open_in_new
1,49 km  0 %
03:07
28,8 km/h
28,8 km/h 106 W 115 bpm 02:43
33,0 km/h
Tunnel Tunnel open_in_new
0,50 km  0 %
00:54
33,3 km/h
33,3 km/h 142 W 120 bpm 00:48
37,4 km/h
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up