Unboxing: Kellys Gate 70 – slovenský XC hardtail

redakcia 12.07.2019 22 fotografií   Trail Horsky Bike Mtbiker Centrum Unboxing Horska Cyklistika Cross Country Kellys

Kategória bicyklov určených na cross country patrí medzi najpopulárnejšie, no vždy sa nájdu modely, ktoré stoja za pozornosť. Jedným z nich je aj Kellys Gate 70, ktorý zaujme svojím pomerom ceny a výbavy.

Slovenský výrobca použil farebnú a hlavne výraznú kombináciu, ktorá neujde žiadnemu pohľadu. Geometria označená ako Race ready concept je postavená tak, aby zabezpečila komfortnú jazdu v teréne a hlavne dostatočnú obratnosť aj v technických úsekoch. Rám je z hliníkovej zliatiny a na potrebných miestach je viacnásobne zoslabovaný, aby si zachoval nízku hmotnosť a stále potrebnú tuhosť.

Tento model je doplnený o kompletnú výbavu značky Shimano a vzduchovú vidlicu Rock Shox Sektor so zdvihom 100 mm a ovládaním priamo z riadidiel. Nechajme sa prekvapiť, a poďme sa pozrieť, čo nás čaká v krabici.

Balenie poctivé, presne tak, aby bol chránený nielen rám bicykla, ale aj komponenty.

Nastavenie kokpitu je tradične základom skladania. Je dôležité dodržať stanovené momenty výrobcom, aby sme nepoškodili komponenty.

Poriadnu dávku sily budú znášať kľuky Shimano SLX v kombinácii s prehadzovačom XT. Veľmi príjemné kombo s prevodovým systémom 2x11.

Aby sa predišlo poškodeniu sedlovky, použili sme mazivo a následne nastavili sedlo do roviny. Sedlo je v tomto prípade priamo z dielne výrobcu a ladí s dizajnom samotného rámu.

Nesmie chýbať ani ovládanie zamykania z riadidiel, ktoré pomôže, ak máte výrazne športové chúťky.

Kolesá s ráfikmi od Kellys sú prepletené na 32 dierových nábojoch Novatec. Informácia, ktorá nesmie chýbať, je hmotnosť. Pri veľkosti M to bolo 13,37 kg.

Kellys Gate 70 je kvalitný hardtail za rozumnú cenu, na ktorom nájdete spoľahlivú výbavu. Ak máte záujem o inú farebnú kombináciu, vybrať si budete môcť z ďalších dvoch modelov, ktoré výrobca ponúka. Cena daného modelu je 1 139 €. Viac ohľadom špecifikácie nájdete na našom MTBIKER shope.

Doručenie bicykla

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma, pričom viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.

Bezplatný dovoz až domov pre bicykle od 1 000 €

Ak nechceš bicykel dostať v krabici a zároveň nemáš čas, či možnosť prísť do nášho centra, alebo máš problém si bicykel odviezť domov, vieme ti ho doviezť my osobne. Po telefonickej dohode a platbe prevodom ti bicykel dovezieme zložený, vysvetlíme základné nastavenie a zodpovieme akékoľvek otázky.

Službu ponúkame zákazníkom v okresoch BA, SC, PK, TT, PN, HC, NM, MY, TN, IL, PU, PB, BY a v meste Žilina, po dohode aj inde. Dovoz robíme minimálne raz za týždeň v podvečerných a večerných hodinách, okolie BA a TT väčšinou v stredu. Služba sa vzťahuje len na objednávky bicyklov, pričom ak jej hodnota prekročí 1 000 €, tak dodanie do 24 - 48 hodín získaš zadarmo. V prípade nižšej ceny bicykla je táto služba spoplatnená sumou 29,99 €.

Davac 12.07.2019 (18:09)

Neexistuje dovod, aby bol ten bike po servisnej stranke horsi ako ine znacky. Vsak ma osadene vsetko Shimano. To ako sa Ti ten bike kazi zavisi skor od toho, ako ti ho predajca posklada. S bikom to nema absolutne nic spolocne... Ked tomu nerozumies nepis to kraviny.

peter73 12.07.2019 (23:42)

Mám doma niečo podobné: Gate 90 pre rok 2018. Mám na ňom ojazdených cca 3500 km. Myslím, že v pomere cena/kvalita/komponenty/jazdné vlastnosti/atď. ... nemá konkurenciu. Bez jedinej závady. Kto ho kúpi neľutuje. 100%. Ak by som mal spomenúť niečo negatívne, tak len jednu vec: strmý hlavový uhol, tým pádom "krátky bike" (WB- wheels base). Pri strmých stupaniach sa dvíha predné koleso, pri technických tratiach je to - paradoxne - výhoda: bike je hravý a ochotne zatáča 180° zakruty aj pri kolesách 29. Pri uvažovaní nad týmto bajkom porozmyslajte tiež aké trate jazdíte viac ... A podľa toho sa rozhodnite ...
Keď niekto tento bike neodporúča, mal by napísať aj prečo. A potom navrhnúť alternatívu. Aby to zase nebolo len o kritike, ale o konštruktívnej kritike ... A napokon: tak ako písali nado mnou - najdôležitejší komponent bicykla sedí na sedadle ... Prajem veľa šťastných kilometrov ...

peter73 peter73 12.07.2019 (23:45)

Nie nado mnou ale fiffo a Jano86

Cykjany peter73 13.07.2019 (09:25)

Ja???

peter73 Cykjany 13.07.2019 (09:51)

Hej, že všetko je o kondičke ... 😀

Cykjany peter73 13.07.2019 (10:01)

Véd je to tak pokiaľ nohy idú tak može sedieť na bycikli aj borec s 100000eurovou mašinou aj tak mu to nepomôže

adolini 12.07.2019 (16:59)

Pôvodne som ho zvažoval, no nakoniec som kúpil Meridu XT Edition. A neľutujem. Cenovo ma vyšla lacnejšie a aj váhovo. XL-ko so SPD pedálmi aktuálne 13,2 kg.

filipbodi1 12.07.2019 (21:03)

Prosím vás, skladajte tie bicykle normálne ešte aj na fotke je vidieť ako ide lanko pod vidlicu...

mafianista filipbodi1 13.07.2019 (08:54)

Tiež pozerám, že to asi skladal brigádnik 🤪

Fiffo 12.07.2019 (21:29)

Patrilo to adolini

Rozsko 16.07.2019 (10:05)

Zdravím, tuším máte v texte na začiatku preklep:"Tento model je doplnený o kompletnú výbavu značky Shimano a vzduchovú vidlicu Rock Shox Sektor". V špecifikácii nižšie, aj na biku je Recon.

flasa3 12.07.2019 (16:25)

len jedna rada,nekupujte tooo.nekupujte kellys gate.papierovo pekne ale inak drcha co bude zarabat servisakovi

Noldo flasa3 12.07.2019 (17:16)

Mám jeden v okolí a je úplne bez problémov. Servisne je to predsa bicykel ako ktorýkoľvek iný.

peito flasa3 12.07.2019 (17:42)

Flasa3 dík za dobrú radu. Takmer som ten Kellys kúpil. No mám teda štastie že som zobral radšej ten Rockrider ST100.

Fiffo peito 12.07.2019 (19:51)

Len tak ďalej počúvaj takých odborníkov ako je flasa3 😀

peito Fiffo 12.07.2019 (21:19)

Pozri si rozdiel tych dvoch bikov a potom pochopis ironiu mojho prispevku.

Fiffo peito 12.07.2019 (21:22)

Rozdiel je ten ze merida je drahšia tak pochopiteľne bude mať aj lepšiu výbavu...

adolini Fiffo 13.07.2019 (10:22)

Stála ma necelých 1000€. S dovozom 1038 €. Takže tak 😁😁😁

adolini Fiffo 13.07.2019 (12:35)

Ja som ho kupoval z Nemecka. Vtedy ešte ani na stránke nebol. Objednával som ročník 2018, no akurát ho vypredali. Tak mi ponúkol 2019 za cenu 2018. Toto by sa u nás asi nestalo.....

Fiffo adolini 13.07.2019 (12:38)

Tak sa treba potom vyjadriť presne... Je to potom trosku zavádzajúce...

Cykjany Fiffo 12.07.2019 (21:59)

Chlapci chlapci kedy to pochopíte že všetko je o nohách .. Ja mam hliníkový scott scale 990 aké to výborný bycikel.... Kamoši majú ešte lepšie druhý ako ja a vždycky som v kopcoch prvý a po druhé vôbec sa mi to nekazi..... Podľa mňa čím drahší tym je to na h..

Fiffo Cykjany 12.07.2019 (22:10)

Taka je doba, že každý sa preteká v lepšom bikeku, potom riešia veľkosť kolies atď... namiesto kondicky.

Cykjany Fiffo 13.07.2019 (08:27)

Je to tak.. Ja mam bycikel za 26000ceskych korún.. A v kopcoch som porážal na pretekoch bycikle ktoré boli 5krat drahšie! Je to proste taka doba.. Na h....

dzulio Cykjany 13.07.2019 (09:34)

Porážal si cyklistov a nie bicykle. Bicykel sám o sebe nejazdí 🙃

Davac Cykjany 15.07.2019 (23:14)

Aj mna vzdy potesi ked predbehnem jazdca na dobrom biku. Ako mat paradny bike aj co to pomôže, ako nebude z nas zasa Schurter, ale nejaku minutku stiahne. Nevidim problem mat dobry bike. Ja by som taky tiez chcel. Nejaky scott spark, alebo cannondale fsi. Este moj osobny nazor. Ak su chces poriadne uprgradnut bike na preteky, upgradni v prvom rade kolesa.