Články v kategórii 'Trail' (77 článkov)

Video: Štiavnické vrchy a Helligon Flow Trail

09.11.2018 2 570 9

Okolie Banskej Štiavnice je ako stvorené pre cyklistiku vďaka množstvu pekných ciest, chodníčkov a zvážnic. Nechýba krásne prostredie, ktoré dopĺňajú tradičné tajchy.
Video: Spojenie poriadny trail a Bulharsko ide rozhodne dokopy

07.11.2018 1 658

Táto krajina vás zrejme nenapadne ako prvá, ak sa povie all mountain alebo enduro, no možnosti ktoré ponúka potešia aj skutočne náročných. Presvedčte sa vo videu.
Tip na výlet: Trailové opojenie

02.11.2018 3 342 4

Je streda niečo po štvrtej popoludní a práve sme všetci traja vystúpili z auta na parkovisku niekoľko sto metrov od Spišskej Belej, v oddychovej zóne Beliansky rybník.
Unboxing: RockMachine Blizz CRB 90 29 2019 – zbraň na singletrack

02.11.2018 3 591 12

RockMachine si pripravil niečo aj pre tých, ktorí majú radi jednoduchosť hardtailov, ale nepohrdnú trailovou geometriou. Model Blizz je vhodným nástrojom na technické a rýchle single, ale svojou výbavou poteší aj srdce vytrvalca.
Reportáž: Enduro Race Bojnice – viac než podarený nultý ročník

01.11.2018 4 009 6

Bojnice a lesy nad nimi zažívajú tento rok mtb eufóriu. Okrem toho, že sa podarilo zlegalizovať niekoľko trailov, začal sa budovať aj unikátny Turzov Flow trail a teraz, na koniec sezóny aj 0-tý ročník pretekov v disciplíne enduro...
Test: Giant Trance 29 2 - nízkozdvihový trailový boss

31.10.2018 3 340 22

Musím sa vám priznať, keď má prísť na test bicykel, tak väčšinou ani nepozerám špecifikáciu a radšej sa nechám prekvapiť.
Video: ORBEA Occam TR - keď sú traily náročnejšie

30.10.2018 2 715 7

Bicykle Occam sú synonymom pre univerzálny trail-bike, no prívlastok TR ich posúva smerom k divokejším zjazdom.
Reportáž: Jesenné Bajkobranie 2018 – ukončenie enduro sezóny na Branisku

21.10.2018 2 864 14

V sobotu ráno mi budík zvoní o 5:45 a ja si v duchu nadávam, prečo mi to skoré vstávanie nestačí cez týždeň. Bajkobranie však buď nenávidíš, alebo miluješ a ja sa radím do druhej kategórie.
Video: Henry a jeho výbava na trail

06.10.2018 3 380 20

Každý má svoje vlastné preferencie, čo sa výbavy týka a dnes sa pozrieme, bez čoho nevyráža na trail Henry.
Video: Danny a Claudio opäť na výjazde

03.10.2018 2 835 3

Čo môže byť lepšie v strede pracovného týždňa ako takéto video. Danny MacAskill & Claudio Caluori opäť v akcii na trailoch.
MTB kolekcia Felt 2019 – vlastné technológie a kvalita

03.10.2018 3 474

Táto americká značka sa vždy snažila ponúknuť jazdcom modely vyladené presne podľa ich potrieb a inak tomu nie je ani v súčastnosti. To všetko s jasným cieľom – rýchlosť.
Reportáž: Lechnické enduro alias slovenské Rychleby

27.09.2018 2 533 28

Ak ste správne trail/AM/EN orientovaní, určite podobne ako ja, sledujete novinky a dianie v oblasti budovania nových alebo výskytu už existujúcich trailov.
Test: Mondraker Foxy Carbon R 29 - posuňte svoje limity

23.09.2018 3 624 16

Čo sa stane, keď vezmete výborný bicykel a šupnete tam 29 palcové kolesá? Nebudem vám prezrádzať hneď na začiatku, pekne si to prečítajte do konca.
Malá ochutnávka Slovinska - a.k.a. s bicyklom na služobku č. 2

21.09.2018 2 653 4

Na služobných cestách veľa voľného času neostáva, XY stretnutí, prezentácií, presunov z miesta na miesto, večer na hotel a dokončiť prácu, ktorú som kvôli cestovaniu nestihol. Aj v týchto prípadoch je dôležité uchovávať športového ducha a hlavne čistú myseľ.
Pozvánka: Pilotné kolo Enduro série - rozlúčka so septembrom

20.09.2018 1 947 8

V Brezne sa v nedeľu 30. septembra uskutoční začiatočné kolo plánovej Enduro série.
Video: Trailová etiketa alebo čo nerobiť na traili

06.09.2018 3 776 14

Vedeli ste, že aj na singletrackoch sú určité nepísané pravidlá, ktoré sa rozhodne oplatí dodržiavať?
Tip na výlet: Bike Resort Valašsko - ideálne miesto na cyklodovolenku

31.08.2018 3 582 11

Ak hľadáte miesto pre dovolenku strávenú na bicykli, nemusíte chodiť vôbec ďaleko. U našich západných susedov na Morave, presnejšie na Valašsku je miesto, ktoré spĺňa všetky kritéria pre ideálnu cyklodovolenku.
Finále Svetového pohára – neskutočná atmosféra a výkony

28.08.2018 2 897 14

Francúzske La Bresse privítalo posledné kolo svetového pohára a prinieslo súboj, na ktorý sa tak rýchlo nezabudne.
Vidlice a tlmiče Manitou – vyberte si podľa terénu

27.08.2018 1 953

Dlhoročné skúsenosti sa odrazili v súčasnej kolekcii vidlíc a tlmičov, kde je spoľahlivosť a odolnosť na prvom mieste.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – spoznaj krásy Kysuckej vrchoviny

25.08.2018 1 877 1

V sobotu 8. septembra sa vidíme na piatom ročníku cyklistických pretekov, na ktorých si bikeri užijú krásnu scenériu Kysuckej vrchoviny s čerešničkou v podobe skutočne hravej trate.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj 2018 - veľké finále

23.08.2018 2 204

Počul si už o tom, že jazdiť v národných parkoch je zakázané? No, nie je tomu úplne tak. Ak sa chceš presvedčiť na vlastné pneumatiky, príď sa postaviť 8.9.2018 na štart maratónu ŠKODA Slovenský raj.
Reportáž: Kráľovský MTB maratón - maratón v kráľovstve trailov

22.08.2018 4 658 9

V auguste sa konajú na východe Slovenska dve zaujímavé akcie. Okrem kultového Horala je pohorie Branisko dejiskom Kráľovského maratónu. Dlhé roky som dával prednosť staršiemu a známejšiemu Horalovi. Musím povedať, že neprávom.
Mekka horskej cyklistiky v Alpách – Saalbach Hinterglemm

17.08.2018 3 803

Jedna z najatraktívnejších rakúskych oblastí – Saalbach Hinterglemm, sa vďaka svojim podmienkam pre cyklistiku právoplatne radí k absolútnej európskej špičke.
Nový Giant Trance 29 pre rok 2019 - na vlne veľkých kolies

06.08.2018 4 029

V Giante nezaháľali a pripravili ďalšie prekvapenie. Ich dlhoročný model Trance.