Články v kategórii 'Trail' (88 článkov)

Rock Machine MTB kolekcia 2019 – v teréne sa nestratia

20.03.2019 3 161

Pri výbere MTB bicykla z kolekcie pre rok 2019 od Rock Machine nebudú mať problém ani náročnejší bikeri či bikerky. Pozrime sa na niektoré zaujímavé kúsky.
Rozhovor: OZ Hornonitrianske stopy – keď vášeň pre bike prináša osoh aj ostatným

27.02.2019 3 180 16

Občianske združenie Hornonitrianske stopy stojí za existenciou viacerých trailov v okolí Bojníc. Partia nadšencov hrdo a s odvahou pokračuje vo svojej práci a prinášajú nielen komunite bikerov, ale aj širšej verejnosti možnosť tráviť čas na trailoch, ktoré postavili.
Enduro Trails Bielsko-Biala – výborné jazdenie u severných susedov

24.02.2019 3 444 9

Tento výlet som podnikol ešte na jeseň a myslím, že trochu inšpirácie môže prísť s blížiacou sa sezónou vhod. Ak totiž rozmýšľate, kam sa vydáte keď definitívne zlezie sneh, túto oblasť si určite poznačte do „to-do“ listu...
Zaujímavé modely v segmente trail a enduro

21.02.2019 6 035

Snáď najlákavejšie kategórie horských bicyklov prinášajú pôžitok z každého zjazdu, ale rovnako stále výborný pocit v stúpaniach.
Celoodpružené modely do 2 000 € - schopný základ pre každý terén

14.02.2019 5 914

Dopriať si komfort pri jazde v teréne vďaka celoodpruženému modelu nemusí nutne stáť vysokú sumu. Aj lacnejšie modely ho vedia poskytnúť viac než dosť a rovnako aj poriadnu porciu zábavy.
Podporte projekt sčítača horských cyklistov

11.02.2019 2 730

Ktovie, koľko ich tadiaľto dnes prešlo, vŕtalo mi v hlave. Ešte som neprešiel ani polovicu Horného hodrušského jarku a už som sa vyhýbal tretej skupine cyklistov.
Celoodpružené modely do 3 500 € – zábava v horách a na trailoch

31.01.2019 5 535

Ak financie dovolia a chcete využiť potenciál horskej cyklistiky do jej krajností, niet nad čím váhať. Celoodpružené modely so solídnou výbavou splnia to, čo si od nich budete sľubovať. V prvom rade zábavu...
Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB&RUN – malá škola šmyku

26.01.2019 8 393 12

Počas minulého víkendu sa v Stupave konal 11. ročník dvojdňovej zimnej divočiny. Presnejšie povedané ľadovej divočiny...
Unboxing: Ghost SL AMR LC 6.9 2019 - hltač trailov

14.01.2019 5 852 12

Dôkazom toho, že kategória trail-bikov môže vždy ponúknuť niečo zaujímavé, je aj Ghost SL AMR 6.9. Jeho diabolská červená v sebe skrýva nespútanú túžbu vyraziť von.
Canyon doplnil populárny rad Neuron

27.11.2018 4 818 4

Jeden z najobľúbenejších modelov nemeckej značky a víťaz mnohých testov dostáva výrazný upgrade.
Video: Vitajte v off-season období

21.11.2018 2 743 7

Kedže vonku už to konečne vyzerá o niečo viac na správne ročné obdobie, trochu motivácie môže prísť vhod.
Video: Štiavnické vrchy a Helligon Flow Trail

09.11.2018 4 170 12

Okolie Banskej Štiavnice je ako stvorené pre cyklistiku vďaka množstvu pekných ciest, chodníčkov a zvážnic. Nechýba krásne prostredie, ktoré dopĺňajú tradičné tajchy.
Video: Spojenie poriadny trail a Bulharsko ide rozhodne dokopy

07.11.2018 2 042

Táto krajina vás zrejme nenapadne ako prvá, ak sa povie all mountain alebo enduro, no možnosti ktoré ponúka potešia aj skutočne náročných. Presvedčte sa vo videu.
Tip na výlet: Trailové opojenie

02.11.2018 4 329 4

Je streda niečo po štvrtej popoludní a práve sme všetci traja vystúpili z auta na parkovisku niekoľko sto metrov od Spišskej Belej, v oddychovej zóne Beliansky rybník.
Unboxing: RockMachine Blizz CRB 90 29 2019 – zbraň na singletrack

02.11.2018 6 133 13

RockMachine si pripravil niečo aj pre tých, ktorí majú radi jednoduchosť hardtailov, ale nepohrdnú trailovou geometriou. Model Blizz je vhodným nástrojom na technické a rýchle single, ale svojou výbavou poteší aj srdce vytrvalca.
Reportáž: Enduro Race Bojnice – viac než podarený nultý ročník

01.11.2018 5 702 6

Bojnice a lesy nad nimi zažívajú tento rok mtb eufóriu. Okrem toho, že sa podarilo zlegalizovať niekoľko trailov, začal sa budovať aj unikátny Turzov Flow trail a teraz, na koniec sezóny aj 0-tý ročník pretekov v disciplíne enduro...
Test: Giant Trance 29 2 - nízkozdvihový trailový boss

31.10.2018 4 817 22

Musím sa vám priznať, keď má prísť na test bicykel, tak väčšinou ani nepozerám špecifikáciu a radšej sa nechám prekvapiť.
Video: ORBEA Occam TR - keď sú traily náročnejšie

30.10.2018 3 901 7

Bicykle Occam sú synonymom pre univerzálny trail-bike, no prívlastok TR ich posúva smerom k divokejším zjazdom.
Reportáž: Jesenné Bajkobranie 2018 – ukončenie enduro sezóny na Branisku

21.10.2018 4 110 14

V sobotu ráno mi budík zvoní o 5:45 a ja si v duchu nadávam, prečo mi to skoré vstávanie nestačí cez týždeň. Bajkobranie však buď nenávidíš, alebo miluješ a ja sa radím do druhej kategórie.
Video: Henry a jeho výbava na trail

06.10.2018 4 365 20

Každý má svoje vlastné preferencie, čo sa výbavy týka a dnes sa pozrieme, bez čoho nevyráža na trail Henry.
Video: Danny a Claudio opäť na výjazde

03.10.2018 3 340 3

Čo môže byť lepšie v strede pracovného týždňa ako takéto video. Danny MacAskill & Claudio Caluori opäť v akcii na trailoch.
MTB kolekcia Felt 2019 – vlastné technológie a kvalita

03.10.2018 4 163

Táto americká značka sa vždy snažila ponúknuť jazdcom modely vyladené presne podľa ich potrieb a inak tomu nie je ani v súčastnosti. To všetko s jasným cieľom – rýchlosť.
Reportáž: Lechnické enduro alias slovenské Rychleby

27.09.2018 3 615 28

Ak ste správne trail/AM/EN orientovaní, určite podobne ako ja, sledujete novinky a dianie v oblasti budovania nových alebo výskytu už existujúcich trailov.
Test: Mondraker Foxy Carbon R 29 - posuňte svoje limity

23.09.2018 5 259 17

Čo sa stane, keď vezmete výborný bicykel a šupnete tam 29 palcové kolesá? Nebudem vám prezrádzať hneď na začiatku, pekne si to prečítajte do konca.