BIKER 3/2009 v predaji od 15. októbra 2009

Jeseň je definitívne tu a pred sebou máme už len zopár pojazdov, ak nám to, samozrejme, počasie umožní.

Cez dlhé zimné večery si možno zrekapitulujete sezónu, aká bola, prípadne aká mohla byť a či ste počas nej urobili maximum. Aj my rekapitulujeme. Dali sme si veľký cieľ a dúfam, že sme nesklamali. Samozrejme, že nebolo všetko ideálne. Máme za sebou stresy aj zbytočné chyby. Niekedy skrátka ustrelí koleso aj na zdanlivo jednoduchom úseku trate. Vieme, že sa mnohé veci dali urobiť aj lepšie, a veríme, že sa nám to naozaj podarí. Dúfam, že nestratíme vašu priazeň a našich sedem čísel, ktoré plánujeme na budúci rok, vás bude sprevádzať celú nasledujúcu sezónu.

Na záver sezóny si môžete prečítať okrem iných aj tieto články.

Biker Magazin
Rozhovor so svetovou triedou vo fourcrosse od susedov – Tomášom Slavíkom. Kto sledoval jednotlivé kolá sveťáku vo fourcrosse musí uznať, že napriek chorobe dokázal odjazdiť celkom úspešnú sezónu.

Okrem iných spotov, sme počas sezóny navštívili nový bikepark v Ružomberku – Specialized Bikepark Malinô Brdo. Naše pocity z tohto strediska zdokumentované fotografiami ako aj dôležité informácie si môžete prečítať na stránkach nového čísla BIKERa.

Dirt a BMX bikerom na Slovensku tento rok bolo dopriate o čosi viacej príjemných akcií. Reportli sme tri lokálne akcie, ktoré možno svojou veľkosťou nenamútia vody svetových podujatí, ale jednoznačne ukázali, že veľká zábava sa dá zažiť aj na malom pieskovisku.

Biker Magazin
Poohliadli sme sa aj po minuloročnej sezóne 4X/DH vo svetovom meradle. Všetky kolá , s výnimkou druhého, boli organizované klasicky ako kombinácia DH a 4X a odohrali sa na území troch kontinentov – päť v Európe, dve v Kanade a jedno v Južnej Afrike.

V rubrike trip prinášame fotoreportáž z jedného z najdramatickejších a najťažších bikových pretekov na svete Cape Epic v Južnej Afrike.

V testoch sme okrem iných tátošov prevetrali aj Giant Glory 2010, a podelili sa s celkovými dojmami, ako i technickými parametrami jednotlivých kúskov.

Každý, kto sa chystá na veľtrh Bike Brno, nájde vo vnútri časopisu kód na voľný vstup na výstavisko a získa tak dvakrát.
Biker 03/2009 je v predaji od 15. októbra 2009 a nájdete ho v novinových stánkoch, v predajňach Tesco, v sieti vybraných čerpacích staníc Slovnaft a Agip a tiež vo vybraných bikeshopoch alebo si ho predplatíte na www.bikermag.sk. Jeho cena je 2,90 € (87,37 Sk).

Taktiež sa môžete stať fanúšikom časopisu BIKER na sociálnej sieti Facebook, a tak sledovať čo je nové alebo pridať svoj názor, či fotografiu na http://www.facebook.com/pages/BIKER-freeride-magazine