Najnovšie články z kategórie Biker

Reportáž: Škola jazdy a techniky s Bike Academy 2019

Tréning techniky na bicykli je veľmi dôležitou súčasťou každého cyklistu, či už ste bežný hobby jazdec alebo ten s vyššími ambíciami.
Sleduj WeLoveCycling na sociálnych sieťach PR článok

Sleduj WeLoveCycling na sociálnych sieťach

Ľudia trávia na sociálnych sieťach množstvo svojho voľného času a dokonca sú tam aj počas pracovnej doby. Ak by sme zobrali všetkých obyvateľov našej planéty, tak v priemere strávi každý z nás 60 minút denne na Facebooku či Instagrame.
Keď sa sezóna vydarí nielen z pohľadu bikera

Tento článok som začala písať po celodennej turistike do poznámky v mobile. Vážne. :) Je záver krásnej jesene a trávime ho v Tatrách. Zrejme príval pozitívnej energie z našich veľhôr spôsobil, že som jednoducho dostala chuť podeliť sa s vami o moje top momenty tejto sezóny.
Čas zimnej údržby bikera – pohľad fyzioterapeuta

Pri zlom manažmente a stanovení si priorít sa môže stať, že na začiatok sezóny nastúpite s problémom, ktorý sa v priebehu zimy udržiaval, čo vaše pokroky môže výrazne pribrzdiť alebo dokonca zastaviť.
Život s bikerom alebo, tu nuda nehrozí

Mať doma zanieteného cyklistu, ktorého hobby sa stalo aj jeho prácou znamená, že okolo tohto dvojkolesového zázraku sa točí nielen jeho deň, ale veľmi často aj ten môj. Čo ma spoločná domácnosť s bikerom naučila?
BIKER 3/2009 v predaji od 15. októbra 2009

Jeseň je definitívne tu a pred sebou máme už len zopár pojazdov, ak nám to, samozrejme, počasie umožní.
Druhé číslo Bikera v predaji

Je príjemné vedieť, že naše prvé číslo sa páčilo a našlo si medzi vami svoje miesto.
Dúfam, že druhé číslo vás i nás utvrdí len v tom, že toto úsilie má zmysel.