Unboxing: Rock Machine Manhattan 70 – príjemný úvod do horskej cyklistiky

Výlet po asfalte alebo lesných cestičkách? A čo tak to spojiť dokopy. Presne na tento účel je bicykel Rock Machine s názov Manhattan ako stvorený.

Český výrobca Rock Machine má vo svojej ponuke pomerne veľa modelov, no základom značky stále zostáva zameranie na zábavu v teréne, relax, alebo „pohodové jazdenie". Teda bicykle určené do rôznorodého terénu, kedy človek nechce veľmi riešiť a len si vychutnať pohyb vonku. Zlatým stredom v tomto modelovom rade je model Manhattan 70 s odpruženou vidlicou a kotúčovými brzdami, čo z neho robí všestranného spoločníka.

Špecifikácia

Reálne osadenie bicykla sa kvôli zlej dostupnosti niektorých komponentov môže od toho uvedeného na eshope líšiť.

• Rám: Alloy Al-6061 T6 Custom tubing, Fun Ride Geometry, Shark Spine EVO2 29er, BB BSA 73 mm, OLD 135x9, Disc Brake Post Mount, Fender&Kickstand Ready Dropout, Replaceable RD Hanger, Inner Cable Routing
  • Hlavové zloženie: FSA No.10 Semi-Cartrige, 1-1/8“
  • Vidlica: ZOOM 525S AMS, 1-1/8", Coil, QR Type, 100 mm travel
  • Veľkosti: 13.5"(XS), 15.0"(S), 17.0"(M), 19.0"(L), 21.0"(XL), 23.0"(XXL)
  • Počet prevodov: 2x8
  • Radiace páčky: SHIMANO SL-M315-2L RapidFire Plus, 2-speed, SHIMANO SL-M315-8R RapidFire Plus, 8-speed
  • Predný menič: SHIMANO FD-M315-TS, TOP SWING, DUAL-PULL
  • Zadný menič: SHIMANO ALTUS RD-M310
  • Kľuky s prevodníkmi: SAMOX SAC38731SS, 36-22T
  • Kazeta: SHIMANO CS-HG200-8, 12-32T
  • Stredové zloženie: SHIMANO BB-UN101 122.5mm, BSA, shell 73 mm
  • Reťaz: KMC Z8.3
  • Pedále: Marwi SP-610
  • Riadítka: ONE1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° upsweep, 9° backsweep, 25 mm rise, 700 mm, 31.8 mm
  • Predstavec: ONE1 TDS-C342 Alloy, 31.8xE60 mm, +3°
  • Madlá: ONE1 VL-G1325D2
  • Brzdy: SHIMANO BL-MT200/BR-MT200, 160/160 rotor, hydraulic disc brake
  • Sedlo: ONE1 XC
  • Sedlovka: ONE1 Sport Alloy, SP C207, 30.9x350 mm
  • Predný náboj: SHIMANO TX HB-TX505, 32H, CENTER LOCK, QR Type
  • Zadný náboj: HIMANO TX FH-TX505-8, 32H, CENTER LOCK, M10x135 mm, QR Type
  • Ráfiky: Stars J20S, 32H
  • Plášte/duše: WTB Ranger Comp, 29x2.00"
  • Špice: Sapim Galvanized Black
  • Hmotnosť: 14.9 kg (MY20 hmotnosť)
  • Váhový limit: 115 kg
  • Unboxing

Bicykle od výrobcu Rock Machine už poznáme. Bývajú vždy spoľahlivo a poctivo zabalené, aby pri prevoze krabíc nedošlo k ich poškodeniu.

Manhattan už máme vonku zo škatule. Jeho žiarivá červená farba je zatiaľ zahalená ochranou rámu v podobe penových rúr a kartónovej lepenky.

Rozložený bicykel už máme na stojane. Demontáž ochranných prvkov rámu je veľmi precízna robota, kde musí byť servisný technik obzvlášť opatrný.

Ako prvý krok pri skladaní bicykla nás čaká nasadenie riadítok s predstavcom na krk vidlice. Na riadítkach si môžete všimnúť namontované páčky – či už brzdové, ako aj radiace.

Dôležitou súčasťou bicykla sú reflexné prvky. Spolu s ostatnými maličkosťami ich nájdeme zabalené v extra krabici.

Konečne vidíme prvé komponenty na Manhattane. O správne radenie sa stará 8-rýchlostná prehadzovačka Microshift 26. Dostatočný rozsah prevodov a schopnosť vyšliapať každý kopec zabezpečuje prítomnosť prešmykača s 2-prevodníkom.

Hydraulické kotúčové brzdy spolu so 160 mm kotúčmi budú robiť všetko preto, aby ste bicykel zabrzdili včas.

Treba povedať, že aj bicykle s pomerne dostupnou cenovkou ako tento Rock Machine už potešia pekným spracovaním a dizajnom.

Tu ho máme v plnej kráse a červená farba s čierno-bielymi detailmi bicyklu naozaj svedčí.

Hmotnosť tohto 29-palcového stroja sa zastavila na hodnote takmer 15 kilogramov. Samozrejme, práve toto je tá daň za dostupnú cenovku, no nie je to až taká prekážka, ktorá by vám bránila objaviť čaro cyklistiky.

Cena a dostupnosť

Cena tohto modelu je 609 € a nájdete ho u nás v eshope.

Geometria Rock Machine Manhattan

Využi služby showroomu Bratislava a MTBIKER centra - Bikefitting a doručenie bicykla

V našich kamenných predajniach máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100 % nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze. Služba je dostupná podľa aktuálnych protiepidemických opatrení.

Ak si bicykel objednáte na našom eshope alebo osobne v predajniach, je niekoľko možností, ako vám môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v showroome v Bratislave alebo v MTBIKER centre v Hrádku s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžete využiť možnosť nášho bezplatného doručenia až k vám domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdete na tomto odkaze.