Po 3,5 hodinách sme na krásnom ranči Malevil, kde ráno štartuje 4 ročník medzinárodného maratonu. Časť ide cez susedné Nemecko. Čaká nás 102 km po svážniciach. Trialu je tam málo. Prudké výjazdy za mokra na pešo. Od Šely bolo až do piatku 9.5. letné vedro. Predpoveď na piatkovú noc a sobotu je nekompromisná. Lokálne búrky...

Už vo štvrtok po tréningu som odcestoval do Hlinska v Čechách. Tam je sídlo manšaftu za ktorý jazdím. Odtiaľ vyrážame na preteky a sústredenia. V piatok ráno mi mechanik generálkuje vidlici Fatty Ultra. Vlastne nielen mne ale aj kolegovu Lefty. Vyrážame na spoločný tréning - ľahký priemer 30km/hod. Já dva špurty navíc. Obed a už nakladáme. Po 3,5 hodinách sme na krásnom ranči Malevil, kde ráno štartuje 4 ročník medzinárodného maratonu. Časť ide cez susedné Nemecko. Čaká nás 102 km po svážniciach. Trialu je tam málo. Prudké výjazdy za mokra na pešo. Od Šely bolo až do piatku 9.5. letné vedro. Predpoveď na piatkovú noc a sobotu je nekompromisná. Lokálne búrky. Štartové čísla a čipy už máme, ale máme problém sa najesť. Plné reštaurácie nám ponúkajú iba pivo. Tri som si dal od hladu a na benzinke žemlu. Skrátka hrôza. Búrka prišla ešte za svetla a tak som prezul na mokro. Ráno už nepršalo, ale isté to nebolo. Zato bola zase zima - na dlhý rukáv. Na štarte 550 ľudí na dlhej trati a 650 na krátkej 60 km. Favoritom bol Jaromír Purmenský- Česká spořitelna, Martin Horák a Radek Díte - RM Cyklo Max. Táto troica sa odpútala od všetkých asi na 15 km. Široké svážnice vyhovují Purmenovi odkojeného cestnou cyklistikou. Zvíťazil pred Radkem Díte a tretí Horák mal už 8.min zásek. Ďalej už to bolo veľmi vyrovnané. 4 skončil Luboš Nemec, 5 Jan Vašek obaja - CK mtb Hlinsko, 6 Michal Prokop RM Cyklo Max, 7 Pája Svoboda 7 já Radek Terifaj obaja CK mtb Hlinsko. Priemer víťaza 26km/hod! Zlá strava v podvečer maratonu sa podpísala na mojom výkone. Hlavne to strašne bolelo. Ukrutné tempo a zasa zima. V kategorii som obsadil 3 miesto za Purmenským a Pájou Svobodom. Malevil sa ide v krásnom prostredí Lužických hôr. Je rýchly tak ako si ho urobíte. Bolo veľa defektov, ale já tentokrát problém nemal.
Cestou domov telefonujem s Milanom Barenyim, išiel český pohár v Kutnej Hore v crosscountry. Skončil na 4.mieste, ale bol spokojný iba 1min. na výťazného Elsnice z ČS. spořitelny. Pozývam ho k nám do Novej Dunice na 17.5.03 na tretí mtb maraton Veloserie. Milan by rád štartoval, ale bude práve na pretekoch v Polsku.
Jaromír Purmenský z ČS. spořitelny by v Novej Dubnici rád štartoval, ale je zmluvne viazaný na 17.mája na maraton Trans Brdy u Prahy. Podarilo sa mi zabezpečiť účasť 6 pretekárov z Rock Machine Cyklo Max. Hviezdou tohto klubu, ktorý sa profesionálne špecializuje od 1.1.2003 na mtb maratony je Martin Horák. Ešte vlani môj oddielový kolega. Vlani vyhrál maraton Drásal v Holešove - tohto roku sa Drásal maraton pôjde 5.7. ako majstrák ČR v mtb maratonu.
Na majstrovstvách ČR v mtb maratonu v Moste 2.miesto (za Kořínkom a pred Vokrouhlíkom z Rubeny)
Príde aj Ondra Fojtík - víťaz Kinga na 170 km z pred dvoch rokov (1.miesto na mtb etapáku v Taliansku, 6.miesto na etapáku v Brazílii)
Vlado Oprenčák zo Zvolena - najlepší bajker v r.2002 na Slovenku ( víťaz z 10.5.03. v Topoľčiankách)
No máme sa na čo tešiť. Tak zatiaľ čaute. Ďaľší príspevok po Novej Dubnici.