Články v kategórii 'Reportaz' (755 článkov)

Reportáž: XCO Čertovo koleso 2018 – naozaj výborná trať

08.07.2018 2 032 1

V nedeľu, 1. júla 2018, po dlhom roku čakania, sa na úpätí Javorníkov opäť roztočilo Čertovo koleso. Obec Lazy pod Makytou a jej miestna časť Čertov, hostili po 8-krát XCO preteky s parametrami 4,1 km a 220 metrov na jedno kolo.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly – keď aj jedna lúka stačí

27.06.2018 5 889 12

Jubilejný 20. ročník maratónu opäť nesklamal a predviedol náročnosť Súľovských tratí v plnej paráde. Tu vážne nie je ani meter zadarmo...
Reportáž: Sellaronda Hero - dokonalá maratónska aréna

24.06.2018 5 699 33

Veľmi ťažko budete hľadať podobný pomer výškových metrov na kilometer, no podujatie s príznačným názvom Hero ponúka ešte oveľa viac. Vitajte v srdci Dolomitov....
Reportáž: 150 km a 4 000 výškových metrov plných radosti aj bolesti v podaní Granfondo Stelvio 2018

17.06.2018 6 027 23

Jedno z najkrajších a najikonickejších alpských stúpaní a dalo by sa povedať aj vo svetovom meradle. Aké je to vyjsť úplne hore v jediný deň roka, kedy je cesta prístupná iba pre bicykle a užijete si ju naplno bez áut a motoriek?
Reportáž: 4. ročník Cyklo-Santé Kremnica – tradične netradičné MTB preteky

09.06.2018 2 862

Predminulý rok som si bol vyskúšať netradičné XC preteky s traťou vedúcou aj priamo v uliciach starobylej Kremnice. Netradičný okruh, skvelá organizácia, ako aj celková atmosféra, ma opäť zlákali na aktívny sobotný relax.
Reportáž: FESTINA 24 HOUR WEMBO MTB EUROPEAN CHAMPIONSHIP, alebo 50 odtieňov blata

07.06.2018 3 536 5

Myslím, že veľa z vás už zažilo nejaký upršaný maratón, ktorý sa zmenil na blatový mordor. A teraz si skúste predstaviť, že by ste v takých podmienkach mali jazdiť dlhšie, oveľa dlhšie ako trvá bežný maratón.
Reportáž: Etapák Beskidy MTB Trophy – hrebene, stojky, kamene a búrky

06.06.2018 3 930 29

Priemer 70 km a 2 650 výškových metrov na deň počas 4 etáp je len jedna strana rovnice. Tou druhou je náročný terén, kde nič nie je zadarmo a nevyspytateľné počasie. Vitajte v Beskydoch...
Reportáž: STEFE MTB maratón Levočské vrchy – víkend plný zážitkov na východe

30.05.2018 3 544 14

Dlhé kopce, krásne počasie, menšia kríza, a to všetko v malebnom prostredí Levočskej Doliny. Tento maratón si ma postupne získal a nemám na mysli len samotné pretekanie.
Reportáž: ŠKODA Autoprofit SEREĎMARATÓN - kvalitné cestné preteky pre všetkých

24.05.2018 3 634 4

V mojom blízkom okolí nie je veľa cestných pretekov pre širokú verejnosť, ktoré by mali také zázemie a tradíciu ako ŠKODA Autoprofit SEREĎMARATÓN. Tento rok sa konal už 13. ročník, ale pre mňa to bola zatiaľ len druhá účasť.
Reportáž: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy  - poriadne bahenné kúpele

Reportáž: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy - poriadne bahenné kúpele

21.05.2018 4 128 21

Dohňany sú už dlhé roky úzko spojené s horskou cyklistikou. V sobotu 19. mája táto cyklistická “Mekka” už po druhýkrát hostila 2. kolo piateho ročníka ŠKODA BIKE OPEN TOUR pod názvom ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy.
Reportáž: CUBE SPA MTB maratón Rajecká dolina - malofatranská stíhačka

18.05.2018 2 670

Sobota - 12. máj, deň D, začiatok maratónskej sezóny, teda presnejšie, začiatok mojej maratónskej sezóny. Tohtoročnú premiéru som si odbil v Rajeckých Tepliciach na druhom ročníku “kúpeľného” CUBE SPA MTB maratónu.
Reportáž: Kráľ Záhoria MTB maratón – moje prvé súťažné kilometre v sezóne

16.05.2018 3 977 7

I keď Kráľ Záhoria tento rok oslavoval okrúhlych 10 rokov, pre mňa bola účasť na týchto pretekoch premiérova.
Reportáž: BBB Vlko Hron MTB – výborné podujatie a ešte lepšie preteky

09.05.2018 4 669 8

Nie je veľa tradičných „maratónskych“ akcií, na ktorých by som za ten čas, čo jazdím, nebol pozrieť. BBB Vlko Hron MTB patril medzi jednu z nich. Doteraz...
Reportáž: QUICK SPORT Jarný šprint – neplánované veci sú tie najlepšie

23.04.2018 2 061 1

Rozhodnutie, že sa po množstve pasívnych účastí na mnohých pretekoch tentokrát zapojím aktívne, padlo vlastne veľmi spontánne a dosť na poslednú chvíľu.
Reportáž: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN – sneh, blato a zábava

23.01.2018 4 111 3

Tento rok sa konal už 10-ty jubilejný ročník tohto zimného podujatia. Minulý rok som mal premiéru a keďže sa mi páčilo, prihlásil som aj teraz. No a opäť bola zábava...
Reportáž: 2. Zimný Cyklonárez – nakoniec predsa len mrazivá horská akcia

16.01.2018 5 089 4

V mojom prípade sa nejednalo len o súboj s horským chladom, ako uvádza hlavné motto podujatia. Pribudol ešte jeden nečakaný protivník...
Zaujímavé reportáže z roku 2017 – od zimných akcií, až po ME v maratóne

31.12.2017 2 197 3

Ak hľadáte motiváciu na ďalšiu sezónu, možno pomôže inšpirácia v podobe TOP reportáží, ktoré sme pre vás v roku 2017 pripravili.
Reportáž: Blinduro Fall 2017 - ukončenie enduro sezóny „naslepo“

30.10.2017 3 139 3

Keď spojíte dokopy bikera Michala Prokopa s moravsko-slovenskými trailami a jesennú valašskú prírodu, musí vám byť jasné, že edícia prvého ročníka Blinduro bude zážitok, ktorý sa nezmazateľne zapíše do enduro sezóny 2017.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – naozaj pravdivý názov

19.09.2017 4 681 6

Ak všade leje, treba ísť do Košíc a vďaka parádnej trati som opäť neváhal dodržať toto pravidlo a navštíviť bikerov na východe. Záver sezóny ako sa patrí...
Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky – úspešný záver seriálu Slovak XCM Tour 2017

15.09.2017 2 908 1

V sobotu, 9.9.2017, dali účastníci pohára Slovak XCM Tour záverečnú bodku za prestížnou cyklomaratónskou sériou MTB. Zároveň boli preteky aj 10. kolom Slovenského pohára XCM.
Reportáž: 30. ročník edície Javorinskej časovky a výborný nápad so štafetou

13.09.2017 3 789 3

Na štart sa postavilo 120 pretekárov a ako už tradične, bola na výber horská a cestná časovka, ktoré majú podľa propozícii dĺžku 8,5 km a prevýšenie 650 m.
Reportáž: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – fajnový „náklad“ v domácom prostredí

12.09.2017 3 260 7

Za strmými kopcami a krásnymi chodníčkami netreba vôbec chodiť ďaleko. Dôkazom je ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón s legendárnym cieľom, ktorý z vás dostane aj to posledné... doslova.
Reportáž: Fox Enduro Race Malá Morávka – opäť skvelé enduro u susedov

07.09.2017 2 096

Nočný prológ, výborný mix terénov, kvalitná konkurencia, ale aj „menšie“ technické problémy.
Reportáž: Veľká cena Kráľovej pri Senci - spokojný s výsledkom

06.09.2017 1 971

Obec Kráľová pri Senci a Cyklistický klub KRÁĽOVČAN usporiadali 18. kolo cyklistických pretekov MRC v časovke jednotlivcov. Preteky sa konali v nedeľu 3. septembra a nastúpilo cca 60 cyklistov.