www.canyon.com

Články v kategórii 'Reportaz' (812 článkov)

Reportáž: Testovacie dni Bianchi a Corratec - skutočne pohodová sobota

23.05.2019 492

Ak ste si chceli vyskúšať, ako sa jazdí na celeste farbe, tak bola možnosť uplynulý víkend počas testovacích dní Bianchi a Corratec.
Reportáž: DHL Sereďmaratón 2019 – tradičný cyklistický zážitok

22.05.2019 2 964 35

Tak, ako v posledných rokoch na Slovensku stúpa záujem o cyklistiku, stúpa aj počet účastníkov cyklistických pretekov. Nie je sa čomu čudovať, pretože ak sa spoja skvelo zorganizované preteky s priaznivým počasím, o pozitívne zážitky nebude núdza.
Reportáž: Erdinger kráľ Záhoria MTB maratón 2019 – Zlatnícka dolina opäť trochu inak

18.05.2019 1 760 1

V sobotu 11.5.2019 sa konal už 11. ročník podujatia Kráľ záhoria - podujatie odohrávajúce sa pri Skalici, v Zlatníckej doline na pekných singloch a XCO tratiach.
Reportáž: Grand Prix Slovenska - cestné preteky krajín V4

17.05.2019 1 965 10

Ako to dopadlo, keď sa odhodlaný amatér a cestný cyklista vydal do sveta kontinentálnej cyklistiky.
Reportáž: Štefánik 100 – cyklojazda s pridanou hodnotou

16.05.2019 1 898 2

Každý cyklista vie, že cyklistika spája. Spája športovcov, miesta a aj ľudí fandiacich tomuto športu.
Reportáž: 1. kolo SPDH Mraznica - bez blata by to už nešlo

16.05.2019 1 363

Prvé kolo Slovenského pohára v downhille sa odohralo tento víkend na východe pri obci Hnilčík v lyžiarskom stredisku Mraznica, kde to na úvod sezóny nemali bikeri najjednoduchšie a počasie potrápilo aj ostrieľaných jazdcov.
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

15.05.2019 4 568 13

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana s vysokou účasťou

15.05.2019 2 257

Detská Tour Petra Sagana pokračovala „domácim“ kolom v Žiline. Cyklisti sa tu zišli po necelom týždni na 3. kole súťaže tohto seriálu.
Tretie kolo Enduro World Series sa odohralo na Madeire

14.05.2019 1 173

Enduro World Series (EWS) pokračovalo uplynulý víkend tretím kolom na portugalskej Madeire.
Podeľ sa o svoje zážitky a skúsenosti z pretekov

13.05.2019 1 403

Si pravidelným účastníkom maratónov a chcel by si ostatných motivovať k účasti? Alebo sa chystáš na svoje prvé preteky a rád by si sa podelil so svojimi zážitkami? Zdolal si zaujímavé zahraničné podujatie, o ktorom by mali vedieť aj ostatní bikeri?
Reportáž: Prvé kolo SP v Endure na Veľkej Rači – veľký test morálky

09.05.2019 3 147 5

Uplynulý víkend sa uskutočnilo prvé kolo slovenského pohára v disciplíne enduro. Radikálna zmena počasia preverila jazdecké schopnosti aj morálku pretekárov.
Reportáž: Škoda Vlko Hron MTB - ako som otvoril sezónu

08.05.2019 3 004 5

V sobotu 4. mája sa v obci Hronsek konal už 14. ročník maratónu, ktorý mal tohtoročnú premiéru v sérii ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Reportáž: Testovacie dni Ghost a Lapierre 2019 odštartovali máj

07.05.2019 2 355

Prvý májový víkend sa konali v našom MTBIKER centre ďalšie z testovacích dní, tentokrát nás navštívili hneď dve značky súčasne a to Ghost a Lapierre.
Reportáž: Malí Saganovci súťažili v Šamoríne

04.05.2019 2 823

Areál X-Bionic Sphere si vybudoval skvelé meno po celom svete vďaka viacerým úspešným podujatiam.
Reportáž: QUICK SPORT Jarný šprint - poriadna dávka pozitívnej energie

03.05.2019 2 282

Keď sa stretne partia milovníkov cyklistky, tak ani zlá predpoveď počasia nemôže skaziť dobrú náladu.
Reportáž: Bike Open Fest – MTB preteky trochu inak

02.05.2019 3 081 11

Kto si myslel, že preteky horských bicyklov na rovine budú nuda, ten sa značne mýlil. Dať si poriadne do tela sa dá aj bez kopcov...
Reportáž: Maribor DH World Cup 2019 -  Rojček a Baránek bodovali

Reportáž: Maribor DH World Cup 2019 - Rojček a Baránek bodovali

01.05.2019 2 536 11

Zajazdiť si na pôde svetového pohára s umiestnením v top 20 či 30 znamená, že sa radíte medzi svetovú špičku. Práve to sa tento víkend podarilo slovenských zjazdárom z Kellys Factory Teamu.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – zimná edícia

17.04.2019 4 521 17

Za tie roky som na maratóne v Svätom Jure zažil skutočne rôzne podmienky, no vidieť sneh v Malých Karpatoch v tomto ročnom období je skutočne rarita. Maratónska sezóna začína...
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain bike Route, 6. časť

12.04.2019 3 117 15

V malom potoku si dávame večernú očistu a tešíme sa na kľudný a zaslúžený spánok. Posledný v Colorade, pretože zajtra sa konečne dostaneme do Nového Mexika.
Reportáž: Bláznivý cyklovýjazd - 3. ročník v Podolí je za nami

10.04.2019 3 240 7

V prvú aprílovú sobotu sa v Podolí už tradične konal ďalší ročník nenáročných pretekov Bláznivý cyklovýjazd.
Reportáž: Odštartoval už šiesty ročník Detskej Tour Petra Sagana

03.04.2019 1 566

S príchodom jari už tradične prichádzajú aj prvé súťažné kilometre pre cyklistov na cyklistickej Detskej Tour Petra Sagana.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 5. časť

08.03.2019 2 775

Sme trochu smutní, pretože do cieľa nám ostáva už len 1 915 km a napriek tomu práve v tento deň sú už prví borci v cieli!
Video: Stupava Winter Trophy 2019 - ako to vyzeralo na trati

27.02.2019 2 138

Tohtoročná zimná Stupava si prichystala pre jazdcov pomerne náročné podmienky, ale ako vždy aj tu platí, že boli pre každého rovnaké.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 4. časť

15.02.2019 3 565 11

V priebehu hodiny sa spúšťa ukrutný lejak sprevádzaný hrmením a my si užívame teplo a sucho z pohodlia ďalšieho náhodného 5 hviezdičkového hotela.