Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: Horská časovka na Smrekovicu – porovnať sa s najlepšími

15. september už tradične patrí horskej časovke na Smrekovicu a po mojej minuloročnej premiére som nemohol chýbať na už 14. ročníku.
Reportáž: 3. kolo MTBIKER Hornonitrianskej Enduro Série – pekne na prírodno

Po blatistom kole v Jasenskej doline nám predpoveď nadelila slnko a pomerne vysoké teploty na stred septembra.
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón – len 200 metrov navyše

Pamätám si, ako Michal (organizátor) minulý rok ohlasoval dátum jubilejného 10. ročníka. 2. september je tu a ja sa chystám opäť do Snežnice na preteky.
Reportáž: MTB Singletrack maratón Košice - najkrajšie single v sezóne

Tohto roku sa konal výročný 20. ročník MTB Singletrack maratónu v Košiciach. Priblížim vám, ako som vnímal svoju druhú účasť na tomto najtrailovejšom maratóne sezóny až do posledných síl.
Reportáž: Detská tour Petra Sagana – tentokrát si decká zasúťažili v Poprade

Pôvodný termín súťaže bol v nedeľu, ale v Spišskej Sobote sa organizátori rozhodli, že bude v sobotu. Urobili dobre, aj keď ešte netušili, že v nedeľu príde veľká búrka.
MTBIKER Novodubnický maratón 2023 - keď telo povie, že stačí

Človek prejde Alpy a má pocit, že lieta. Ale potom príde na domáci maratón a stále môže parádne „nakúpiť". Tak ako ja.
Video: L’Etape Slovakia 2023 - skoro pád, ale potom odmena

Po prežití obrovskej „vlny” v úvode nasledovali len príjemné veci. Osobné rekordy, dobré watty a slušné umiestnenie. L’Etape Slovakia 2023 sa nám podaril.
Brejdak Gravel alebo skúška ultra pretekov bez spánku

V januári som sa zúčastnil na pretekoch Wataha Ultra Race a väčšinu trasy som odjazdil s Piotrekom, organizátorom iných ultra v Poľsku. Zaujali ma jeho ďalšie plány – účasť na Brejdak Gravel.
Triathlon Attack – 13 hodín utrpenia zabalených pod stromčekom

Toto je spoveď cyklistického nadšenca s 10-hodinovou pracovnou dobou, ktorého žena donútila absolvovať jeden z najťažších triatlonov na Slovensku.
Reportáž: MTBIKER Častovský cyklookruh – ako si užiť čas na biku s deťmi

Užiť si pekný čas s deťmi na bicykli je pre otca - bikera odmena sama o sebe. Častovský cyklookruh je naša obľúbená akcia, na ktorú sa deti tešia už od začiatku prázdnin.
Reportáž: Škoda Horal MTB maratón - keď aj Lejzi trať potrápi

„Viki, keď už tento rok chodíš po tých bežeckých pretekoch a máš dobrú formu, poďme vyskúšať aj nejaké cyklopreteky.” Touto vetou od Veroniky to začalo…
Video: Pretekať alebo prežiť? Gran Fondo Bratislava 2023

Ročník 2023 si budú účastníci dlho pamätať, nikto nečakal takýto dážď, vietor a zimu v strede leta.