Články v kategórii 'Maraton' (585 článkov)

Reportáž: Horal Krejzi alebo majstrovstvá Európy na vlastnej koži

17.08.2017 4 273 8

Musím sa priznať, že pôvodne som ME nemal vôbec v pláne, resp. som chcel prísť len ako divák. To som povedal aj do mikrofónu, keď mi túto otázku položil pred dvomi týždňami Roman Barényi po dojazde na ŠKODA STUPAVA TROPHY maratóne.
Reportáž: Krušnoton - medzinárodné cestné preteky

16.08.2017 1 644 3

Krušnoton je jednoznačne najťažší cestný maratón na území Česka a Slovenska. Už len ich krátka trať parametrami prevyšuje väčšinu slovenských podujatí.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón 2017 – dobrá príležitosť rozjazdiť sa pred UEC MTB

15.08.2017 3 549 2

Pôvodné predpovede o zlom počasí sa nenaplnili a pretekárov čakali počas 5. kola ŠBOT poriadne rýchle trate, na ktorých bojovalo cez 800 bikerov.
Majstrom Európy v maratóne Tiago Ferreira, naši podali výborné výkony

14.08.2017 5 703 3

Trať s názvom „Krejzi“ nesklamala ani počas bojov o titul, v kombinácii s počasím, blatom a Kráľovou Hoľou to bola opäť raz skutočná previerka síl.
Pozvánka: Kráľovský maratón  – jubilejný 10. ročník

Pozvánka: Kráľovský maratón – jubilejný 10. ročník

12.08.2017 2 994 3

V sobotu 19. augusta sa uskutoční jubilejný 10.ročník Kráľovského maratónu, kde nebudú chýbať výživné kopce a samozrejme prejazd popod hradby Spišského hradu.
UEC MTB maratón 2017 - zaujímavé miesta na sledovanie a príprava ďalších našich jazdcov

11.08.2017 3 056

Ak vás zaujíma, ako sa pripravoval Martin Haring alebo Janka Števková, prípadne kam sa ísť pozrieť na trať a kedy, čítajte ďalej...
UEC MTB maratón 2017 - Do Svitu pod Tatrami sa už zbieha maratónska špička

10.08.2017 4 418 1

Majster sveta v maratóne už „brúsi“ trať, no samozrejme formu ladia aj naši. Aké majú ambície a ako vyzerala ich príprava?
Reportáž: Donovalský Drapák – panorámy hôr, krásne prostredie a výborná trať

09.08.2017 3 247 7

Prvá polovica trate vrátane hrebeňových úsekov, je v podstate dokonalá reklama na celoodpružený bike...
Pozvánka: ŠKODA Horal MTB maratón – užite si „bikový“ víkend pod Tatrami

08.08.2017 1 688

Nezabudnite, že už tento víkend to pod Tatrami doslova ožije horskou cyklistkou – či už počas sobotného ŠKODA Horal MTB maratónu alebo nedeľných Majstrovstiev Európy. A to nie je všetko...
Reportáž: Cyklo - Maratón Horné Sŕnie – prašno a zbesilo

08.08.2017 2 332 2

Horúčavy od začiatku týždňa atakujú historické teplotné rekordy a predpovede počasia na sobotu neveštia žiadne citeľné ochladenie. Všetkým je jasné, že sa pôjde pekelné tempo a že o slnko, pot a mračná prachu nebude núdza.
Video: Pozor, kôň na trati...

04.08.2017 2 157 4

Na psy a mačky sú jazdci zrejme už "pripravení", no občas sa pritrafí aj niečo väčšie. Tak ako počas 6. etapy Okolo Poľska..
Reportáž: Enduro x race alebo aj český „majstrák“

04.08.2017 1 719 11

Pretekov v disciplíne enduro je na Slovenku ako šafranu. Preto často odchádzam za hranice svoje tréningové hodiny porovnať s jazdcami z Čiech a Poľska, kde sa (aspoň podľa mňa) jazdí „top“ v rámci Európy. Nebolo tomu inak ani tentokrát...
Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY MTB & RUN – zážitkom a poriadnej „svalovici“ naproti

31.07.2017 3 228 1

V poradí štvrté kolo ŠBOT už tradične ponúka príležitosť, ako si vylepšiť cyklistické opálenie a hlavne si poriadne „naložiť“ aj 2 dni po sebe. Neváham a idem teda naproti obľúbenej svalovici...
Reportáž: Salzkammergut Trophy 2017 – Do pekla a späť

31.07.2017 2 829 11

Salzkammergut Trophy je pre mňa zďaleka najobľúbenejším podujatím celej cyklistickej sezóny. Nie, žeby ostatné maratóny neboli pekné alebo by za to nestáli, to rozhodne povedať nechcem, Trophy má však v sebe niečo špeciálne.
Pozvánka: Zaujímavé akcie na mesiac august – využite naplno letnú formu

30.07.2017 3 040 2

August ponúka množstvo rôznorodých akcií, kde si vyberie skutočne každý. Prinášame opäť zopár tipov, no možností je samozrejme oveľa viac...
Reportáž: Víkend na Tour de Prešov

25.07.2017 2 218

Dávnejšie ma v pozvánkach zaujala info o Tour de Prešov, okrem iného aj tým, že sa jednalo o dvojdňovú akciu, a teda som mohol bicyklom vyplniť celý víkend.
Pozvánka: Cape Epic po Česku: Vyrazte na nový MTB etapový závod dvojic Masiv

24.07.2017 3 360 6

4 dny a etapy, 250 km v sedle, pár přísnejch kopců, nejlepší traily na různých místech českého Masivu.
Reportáž: Karpatský Pedál MTB maratón - akcia v slovensko-moravskom pohraničí

21.07.2017 2 144 8

Lákavá akcia v slovensko-moravskom pohraničí, navyše na chodníkoch a cestičkách, z ktorých väčšinu mám prejazdenú a poznám, keďže tento kraj mám veľmi rád a chodím sem pomerne často.
Reportáž: Salzkammergut Trophy – druhá ľadová facka od soľnej komory

20.07.2017 5 397 29

Jedným z mojich hlavných „cieľov“ tejto sezóny bolo konečne pokoriť 12-hodinovú hranicu na 210 km dlhej extrémnej trase. Lenže nakoniec to nevyšlo tak úplne podľa predstáv...
Reportáž: Beskyd tour 2017 aj s Jardom Kulhavým

18.07.2017 2 857 4

Na svojich stránkach sa tento tradičný český maratón pýši superlatívmi ako najstarší, najtradičnejší, najmalebnejší a najťažší.
Pozvánka: BELIANSKO-PIENINSKÝ maratón

18.07.2017 2 815

Po úspešných ročníkoch sa v naručí Belianskych Tatier a Ždiaru uskutoční ďalší v poradí, už 2. ročník MTB maratónu, ktorý sa uskutoční v nedeľu - 6.8.2017.
Predpisy UCI a SZC verzus kompresné podkolienky, kamera a camelback

17.07.2017 7 078 22

Obsah reportáže Stefe MTB Maratón Levočské vrchy vyvolal diskusiu o dôvodnosti zákazu kompresných podkolienok a kamery pri MTB XCM pretekoch.
Reportáž: Tour de Volcano - tradične vysoký štandard

13.07.2017 3 036

Prvú júlovú nedeľu bol na programe dňa cestný maratón Tour de Volcano, s tradičným štartom a cieľom v Banskej Bystrici.
Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY – 4. kolo ŠBOT bude hostiť „rýchla“ Stupava

11.07.2017 3 046

V sobotu 29. júla sa mestečko neďaleko Bratislavy opäť poriadne „naplní“ a privíta každého, kto chce vyskúšať niektorú z celkovo piatich tratí.