Zdroj: http://www.flickr.com/photos/fotopavolfreso/sets/72157626528745365/

Oficiálne otvorili ďalší úsek cyklotrasy medzi Bernolákovom a Ivankou pri Dunaji

Cyklisti môžu pre aktívnejšie trávenie voľného času využívať ďalší úsek cyklistickej trasy medzi
obcami Bernolákovo a Ivanka pri Dunaji. Dnes ho pre verejnosť oficiálne sprístupnili podpredseda
Bratislavskej župy Martin Berta, starosta Bernolákova Ľubomír Poór a starostka Ivanky pri Dunaji
Magdaléna Holcingerová.

„Frekvencia cyklistov medzi obcami Bernolákovo a Ivanka pri Dunaji je veľmi vysoká, preto nás teší, že sa tu vybudoval cyklochodník, vďaka ktorému sa výrazne zvýši bezpečnosť cyklistov a chodcov,“ povedal starosta Ľubomír Poór.

„Chceme, aby sa náš kraj stal medzinárodne vyhľadávaným miestom pre cykloturistiku, preto som veľmi rád, že sa nám podarilo dokončiť ďalší úsek cyklistického chodníka, ktorý zvýši bezpečnosť cyklistov a som si istý, že pomôže i turistickému ruchu v regióne,“ povedal bratislavský župan Pavol Frešo. Zároveň doplnil, že rozvoj cyklochodníkov je jednou z hlavných priorít kraja aj v tomto roku.

Cyklistky
Ide o 3,104 km úsek, ktorý je súčasťou cyklochodníka Humuliakovo – Senec. Projekt sa realizoval cez Operačný program Bratislavský kraj, celkové náklady na vybudovanie tohto cyklistického úseku dosiahli 467 328 eur. Investorom bolo Združenie obcí Bernolákovo-Ivanka pri Dunaji na vybudovanie cyklistického chodníka.

Celková dĺžka cyklotrasy z Hamuliakova do Senca je takmer 38 km. Patrí k hlavným cyklotrasám v oblasti Podunajska, napája oblasť na najznámejšiu a najfrekventovanejšiu cyklistickú cestu v Európe - "Dunajskú cyklistickú cestu" (Eurovello 6 - z Čierneho lesa v Nemecku k Čiernemu moru v Rumunsku), ktorej celková dĺžka je 4 448 km.

[Foto na úvode: http://www.flickr.com/photos/fotopavolfreso/sets/72157626528745365/]

Šesť bratislavských trailov aj pre začiatočníkov

Bratislavský lesopark, to nie je len Slalomka, TBK3, Baník či Rohatka. Na svoje si tu prídu aj začiatočníci.
Malokarpatský expres – turistickým autobusom a s bicyklami do Malých Karpát PR článok

Malokarpatský expres – turistickým autobusom a s bicyklami do Malých Karpát

Kombinácia autobusu a bicykla nejde až tak dokopy, no v prípade turistického autobusu Malokarpatský expres je tomu inak. Ponúka o dôvod viac spoznať krásy Malých Karpát na dvoch kolesách.
Rozhovor: Útrapy Bratislavského cyklistu

S prichádzajúcim školským rokom sa nám po prázdninách na cestách doprava pekne zahustila, a tak pre mnohých z nás, čo nechcú pol dňa presedieť v zápche je logické, že radšej siahneme po bicykli alebo verejných dopravných prostriedkoch.