Víkend v znamení Slovenského pohára XC a XCM

V sobotu 20.4.2013 odštartovalo 1.kolo Slovenského pohára v XCM vo Svätom Juri, kde všetci členovia SZC majú tak ako na celej sérii SLOVAK XCM TOUR zvýhodnené štartovné.

Vyhodnotenie a odmenenie SP prebehne na finálovom preteku v Hrabušiciach /viac na http://www.szc.sk súťažný poriadok MTB/ vďaka naším partnerom HQBC, SHOPPIE.SK. V kategórii ELIT ďalšiu sezónu kraľuje opäť Milan Barényi, v kategórii žien sa presadila domáca pretekárka Juhásová , v juniorských kategóriách je otázka nominácie na majstrovstvá sveta otvorená , ako i do reprezentačného družstva.

V nedeľu 21.04.2013 za ideálneho slnečného počasia sa konal prvý SP v MTB v disciplíne country-cross v Turčianskych Tepliciach.
Preteky sa konali v lesoparku pri Turčianskych Tepliciach, čo bolo záruka peknej a náročnej trate, ktorú si patrične pretekári vychutnali. Bolo to prvé veľké meranie síl slovenských pretekárov, ale aj početnej skupiny zahraničných pretekárov z Česka, Poľska a Maďarska. Preteky boli nominačné na nasledujúci svetový pohár CDM v Novom Meste na Morave.Pretekári,ktorí boli nominovaní do reprezentačného družstva SR potvrdili svoju výkonnosť a hlavne v kat.Elite nedali veľa priestoru zahraničným pretekárom.Aj v mladších kat. sa ukazujú talenty,ktorým tento pretek priniesol veľké skúsenosti a motiváciu do ďalších pretekov.Bohužiaľ po odchode našej najlepšej ženy,zatiaľ nemáme adekvátnu náhradu,takže stupne víťazov v ženách sme prenechali zahraničným pretekárkam.Organizátori pripravili podujatie na vysokej úrovni,takže im patrí vďaka.Myslím,že podujatie sa veľmi vydarilo a každý sa tešíme na druhé kolo SP v Smoleniciach. Za celkové umiestnenie odmeníme nie len pretekárov, ale i najlepšie kluby.
Výsledky na http://www.szc.sk

Domáce XCO odštartovalo v Drozdove

Predošlý víkend odštartovalo domáce XCO úvodným kolom v Drozdove. Pretekárov potrápili náročné podmienky, o ktoré sa postaralo nepriaznivé počasie.
Nové Město na Moravě 2023 - súboj generácií, farby a blato

Nové trasy, nové bicykle, vybavenie, farby všade naokolo, ale tiež dážď, mokré korene a blato. Predovšetkým ale skvelé výkony a atmosféra. To všetko a tiež mnoho ďalšieho priniesli prvé preteky svetového pohára horských bicyklov.
Reportáž: Majstrovstvá Slovenska v short tracku - jedinečné podujatie v náročnom tempe

Minulú nedeľu som si strihol poriadne rýchle preteky, ktoré sa jazdili v rámci majstrovstiev Slovenska v MTB XCC.