Najnovšie články z kategórie Slovensky Pohar

Pozvánka: Mesiac september – začiatok jesene a nabitý program

Leto už budeme mať o pár týždňov oficiálne za sebou, ale pretekový kalendár rozhodne nekončí.
Pozvánka: GreenWay Slovak E-Bike Cup - nový slovenský pohár v elektrobicykloch

Rozvoj elektrobicyklov vidno aj v našich končinách a po vzore majstrovstiev sveta tu máme prvý ročník slovenského pohára v kategórii E-MTB XCO.
Reportáž: Slovenský pohár v zjazde - začiatok súťažného pretekania vo Veľkej Rači

Keď som si pozeral počasie na prvé kolo SPDH vo Veľkej Rači, ani vo sne by ma nenapadlo, že si po teplej a slnečnej sobote v nedeľnej finálovej jazde ešte zablatím bicykel.
Reportáž: Koniec sezóny vo veľkom štýle – SPDH vo Vrátnej

Piate a konečné kolo Slovenského pohára v zjazde sa uskutočnilo v stredisku Vrátna v Malej Fatre. To znamenalo, že výsledky z neho rozhodnú o nových víťazoch v celkovom poradí. Aj z tohto dôvodu sme mali možnosť vidieť parádne výkony.
Haring so skalpom Čecha Kulhavého, v Drozdove víťazne aj Keseg Števková

Na druhej slovenskej C1 v MTB XCO, ktorá sa konala tútu sobotu v Drozdove, si po ďalšie víťazstvo na jednotkových pretekoch v kariére prišli Martin Haring (Dukla Banská Bystrica) a Janka Keseg Števková (Outsiterz).
Pozvánka: 2. kolo Slovenkého pohára MTB XCO - už tento víkend

Pozývame všetkých fanúšikov na preteky horskej cyklistiky, ktoré sa budú konať už tento víkend 11. a 12. mája 2019 v Drozdove.
Reportáž: Prvé kolo SP v Endure na Veľkej Rači – veľký test morálky

Uplynulý víkend sa uskutočnilo prvé kolo slovenského pohára v disciplíne enduro. Radikálna zmena počasia preverila jazdecké schopnosti aj morálku pretekárov.
Haring vybojoval kariérne víťazstvo, výborný výkon podali aj Ulík a Kurty

Vynikajúci výkon podali naši horskí cyklisti Martin Haring (Dukla Banská Bystrica), Matej Ulík (Express CZ – Tufo team Kolín) a Jakub Kurty (CK Cykloglajza Banská Bystrica) na etapových pretekoch kategórie S1 v Srbsku.
Pozvánka: Prvé kolo Slovenského pohára v downhille – sezónu otvoríme v Mraznici

V nedeľu 12. mája sa bude konať v lyžiarskom stredisku Hnilčík – Mraznica prvé kolo SPDH.
Slovenský pohár XCM 2019 – čo nás čaká tento rok?

Počas roka 2019 na nás čaká 9 podujatí Slovenského pohára XCM a nás zaujímalo, ako to celé bude vyzerať.
Pozvánka: Štartuje Slovenský pohár XCO - TURIECKAP - Memoriál Petra Vričana

Prvé kolo Slovenského pohára v XCO je na pláne už tento víkend 13.-14. apríla 2019 v Turčianskych Tepliciach.
Pravidlá SPEN a zmeny v SPDH - to najdôležitejšie pre bikerov v sezóne 2019

Dôležité novinky v pravidlách, ktoré by nemali byť ľahostajné žiadnemu jazdcovi a tímom, ktoré sa chystajú odjazdiť celú sériu SPDH či SPEN.