3.ročník Chřibská 50 MTB

16.4.2005 sa pri Kroměřiži odštartuje tretí ročník maratónu pod hlavičkou Demy na 49 km. Minule sme písali o zásadách tohoto maratónu, nájdete ich vovnútri a môžete osobne posúdiť, nakoľko sa ich organizátori držia

Termín: 16.4.2005

Místo konání: Kroměříž, Hvězda (jedná se o areál kousek za městem, kde je základní zázemí pro závodníky) Mapa příjezdových cest.

Trasa: 49 km, převážně po zpevněných lesních cestách v Chřibech. Trasa je rychlá, převýšení trati je 900m. Vzhledem k termínu je s ohledem na nestálost počasí a začátek sezony, volena technicky nepříliš náročná trasa, jejíž jezdivost negativně neovlivní ani nepřízeň počasí. Na trase bude jedna občerstvovací stanice. Mapa závodu.

Pořadatel: cyklistický oddíl V+P Cyklosport Chropyně

Jedná se o třetí ročník závodu, informace a fotogalerii 2.ročníku najdete na http://www.cyklosportchropyne.cz/. Předcházející ročníky byla titulárním sponzorem maloobchodní prodejna V+P Cyklosport Chropyně, kolem které je sdružen náš cyklistický oddíl. Pro rok 2005 je to výrobce kol Dema.

Filozofie závodu: snažíme se organizovat závod v cyklisticky příznivém kraji a to jak prostředím (Chřibské vrchy, Hostýnské vrchy), tak velkou hustotou amatérských cyklistický oddílů (Štrof team Kroměříž, MXM Hulín, Dracy Dřevohostice, Drásal team Holešov, Bike club Morkovice, ELEM Zlín, Greiner Vizovice, DT SWIS Zlín, …) .

Snažíme se pořádat závod který se řídí následujícími zásadami:
1. atraktivní, ale jezdivá trať - průměrně zdatný cyklista nikde nemusí slézat z kola a tlačit.
2. dokonalé organizační zajištění -organizátory na trati jsou členové našeho cyklistického klubu, tedy lidé se zkušenostmi účastníků závodů.
3. rychlé vyhlášení výsledků - lidé přijeli na závod, nikoliv na párty.
4. příznivé startovné 200,-Kč, - neprodáváme trička, ale pořádáme závod.