FELT EDICT FRD - Najlepší MTB XC celoodpružený bike podľa World of MTB Magazin

FELT EDICT FRD - Najlepší MTB XC celoodpružený bike podľa World of MTB Magazin

520 komentárov

PR článok 08.01.2015   Horska Cyklistika Novinky Sezona 2015 Bicykel Vitaz Felt 29tky

Skombinujte efektivitu odpruženia Fast™ s rámom z uhlíkových vlákien UHC Ultimate+TeXtreme®, ktorý je takmer nezastaviteľný a dostanete Edict FRD. Patentovaná technológia uhlíkových vlákien UHC Ultimate+TeXtreme® ponúka najľahší, najpevnejší rám v sérii Edict. Niekoľko rokov vo vývoji, ale počkať sa oplatilo. Spoznajte lepšie tento vydarený bike!

 

Výbava


Materiál rámu: Felt Edict FRD XC, UHC Ultimate + TeXtreme karbón
Vidlica: RockShox RS1, vzduchová, lockout
Zdvih: 120 mm
Tlmič: RockShox Monarch XX
Radenie: Sram XX1 GripShift, 1x11
Prehadzovačka:Sram XX1, 11 rýchl.
Kazeta: Sram XX1, 11 rýchl., 10-42 zubov
Kľuky: Sram XX1, 11 rýchl., 32 zubov, (S - 170mm, M/L/XL - 175mm)
Hlavové zloženie: FSA integrované
Predstavec: Easton EC90 SL, (S - 70mm, M - 80mm, L - 90mm, XL - 100mm)
Riadidlá: Easton EC70, 720mm
Brzdy: Sram XX disc, 180/160mm
Kolesá: Sram karbón
Plášte: Schwalbe Nobby Nic EVO, 29“ x 2.1“
Sedlovka: Easton EC70 karbón (S - 30.9x350mm, M/L/XL - 30.9x400mm)
Sedadlo: WTB SL8
Farba: matný karbón
Veľkosti: 16“, 18“, 20“, 22“
Hmotnosť: 9,95 kg

FELT EDICT FRD


FELT EDICT FRD

Cena: €6 990.00



Kompletná kolekcia nových Edict-ov na rok 2015


Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

Jancovicka 08.01.2015 (20:08)

8


Mne sa nepáči tá cena...ale to je tiež vec vkusu.

 
yautja 09.01.2015 (09:40)

4


K nazoru, ze ta vidla - jej klzaky su rovno na rane - co ste to povedali za "ptakovinu"? presne opacne, ved kamene odletuju od kolesa a nie k jeho stredu... aj kotuc a prasa su na odstrel??? pokial nebrodis blato a bahno (vo vyske nadoja), tak jediny bordel a spina na brzdach su to co vyprodukuju same brzdy brzdenim, kedy platnicky deru kotuc, taky ten cierny sajrajt...
Ako uz ktosi pisal, upside down vidly sa vo velkej miere pouzivaju na motorkach, su tuhsie a pevnejsie, co ma za nasledok v pripade buracky casto aj prasknutie hlavy.
To teoreticky hrozi aj biku, vidla sa nezohne hore kde su klzaky, ale cela sila sa pakovym efektom prenesie.
Video na Youtube som tiez videl, bola kritizovana za skrut, to vsak neviem objektivne posudit. Kazdopadne iny naboj atd...

 
ddemo 16.01.2015 (08:38)

2


S tou vidlou je to prave naopak..tato je lepsie chranena (s vynimkou 45 cm brodu.. )..preco mam potom zahadzane klzaky na klasickej vidle zo zadnej strany? ved koleso taha zo sebou vodu, bordel a hadze na spodnu trubku, a vidlicu zozadu (a klzaky)... pri motorkach je Up Side Down (USD) vidla uz na kazdej lepsej motorke... vyssia pevnost, nizsie krutenie. Na druhej strane ohnut klasicku vidlu znamenalo kupit nove klzaky, ohnut USD znamenalo velakrat deformacie ramu a konecna pre moto....

 
Strenki 08.01.2015 (18:06)

1


Canyon Lux > toto

 
Kaper 08.01.2015 (19:30)

1


Mne ta predna vidla pride divna.Neni väcsia pravdepodobnost,ze odletujuce kamene poskodia klzaki,ked su dole?Taky laicky postreh,ale veru neviem...

 
RoyalNatal 08.01.2015 (20:25)

1


volakde som cital, vraj sa ta vidla dost kruti oproti inym vidlam (koleso medzi nohy a volantom potocit), bike lahucky, dizajnovo priemer, cenovo skoro Dacia, nezaujal

 
kuuki 09.01.2015 (00:12)

1


ja si prave myslim ze je vidlica v pohode akurat tam mali dat krytky ako boli volakedy na shivere alebo dorade praveze vidlice upsidedown su lepsie ako klasika na motorkach su z velkej casti iba taketo ale nejake krytky alebo zasterky tam jednoznacne chybaju ...

 
Nagasaki 09.01.2015 (05:11)

1


Vyhral bike, ktory ma cenu auta. Whatta surprise

 
v3hicl3 09.01.2015 (08:09)

1


otazne je ci ta ultra nizka vaha biku je dobra na jazdenie, ci to bude dobre drzat a nebude lietat kade tade. mat za kazdu cenu lahky bike je na zvazenie.

 
bimjeam 09.01.2015 (11:07)

1


Podľa mňa tie klzáky budú viac na rane pri bežnom používaní (prevážanie v aute, opieranie, pády, trčiace konáre). Len keby k tomu dali ešte nejaké kryty alá Lefty, tak by hmotnosť už bola úplne o ničom.
Čo sa týka tuhosti tak je to XC vidla pre chrtov, k tomu by som prispôsobil aj jej použitie
Skôr nechápem prečo na toho top felta dali XX brzdy, na tie som ešte dobrú recenziu nevidel nikde.

 
007ronie007 11.01.2015 (09:33)

1


Vidla sa nepaci nikomu...a mne tiez nie...to by som hned vymenil

 
StumpyFSR 08.01.2015 (20:00)

0


Mne sa ta vidla naopak velmi paci, ale to je vec vkusu. No myslim, ze na novych bikoch ich budeme vidiet coraz castejsie.

 
clarki 08.01.2015 (20:11)

0


Je to pravda...celá blbosť tá vidla...to aby sa častejšie vymieňala...lahko sa poškodí keď najzranitelnejšia vec je dole...ludia sú hlúpy!!! a kúpia...

 
Peter83 08.01.2015 (20:26)

0


chcelo by to inu vidlicu..potom by to hadam slo..este ta cena,je zarazujuca.

 
Kaper 08.01.2015 (20:50)

0


Inak ta vidla vraj 1600€.Tak to uz je ozaj hodne.Ci?

 
Dan 09.01.2015 (08:02)

0


Za tu cenu velmi biedny bike........

 
yautja 09.01.2015 (11:29)

0


SRAM ma brzdy posledne 2 ci 3 roky horsie ako zle, reklamacie, spolahlisvost... Vidno ako sa otocil trh - donedavna Shimano pohon + SRAM brzdy, teraz - opacne.

 
mayo138 10.01.2015 (23:25)

0


Reťaz zohnať bude umenie,ak ju nejaký divočák vyťahá.

 
Gustave 05.12.2016 (20:14)

0


Nuž marketingovým žralokom ide len o to,ako čo najviac zaujať a vytiahnuť z ľudí peniaze. Je len na nás či sa necháme oblbnúť.Ak trocha trénuješ a máš správne hodnoty radosť z jazdy budeš mať aj na 12,5kg biku trebárs aj s troj pílou.

 
Pridaj komentár