Zjazdárska súťaž v nákupnom centre: Tomáš Slavík vyhral prvé dve podujatia Downmall Tour 2015

Pozrite si ako sa má jazdiť na biku v nákupných centrách. Zaujímavá disciplína, ktorej tento rok dominuje jednoznačne Tomáš Slavík. Obe finálové jazdy si aj natočil na video a spolu s fotkami dávajú bežným nákupným centrám nový rozmer.

Pro letošní rok si pořádající agentura Eastern Gravity připravila novinku, která nese název Downmall Tour 2015 a čítá 3 závody, které se jedou v Polsku, Německu a finálové kolo se pojede v ČR v obchodním centru Arkády v Praze. Tomáš Slavík se bude před svým odletem do Jižní Ameriky účastnit všech závodů série, kde je horkým favoritem. V Polsku tomu nebylo jinak, Slavík dokázal zvítězit ve všech svých jízdách a ve Štětíně bral zlato.

1. kolo: Downmall Tour 2015 (Poľsko) - Víťazná jazda Tomáša Slavíka

"Downmall byl pro mě vždycky zpestření zimní přípravy, ale letos je to už plnohodnotná série, na kterou je potřeba směřovat i svoji přípravu. V Polsku byla trať spíš kratší než jsme zvyklí z Arkád, spousta uzavřených zatáček, kde se mohlo chybovat a člověk na tak krátké trati jednodušše nesmí chybovat, aby se dostal na bednu. V každé jízdě jsem jel spíš rozvážně než zběsile a to se mi určitě vyplatilo. Nově jsem také závodil na celoodpruženém kole Ghost bike Hood FS, což fourcrossový speciál, na kterém jsem se podílel při jeho výrobě a musím říct, že to byla dobrá volba. Plánuju na něm udělat ještě menší kosmetické úpravy a bude pro tyto účely absolutně TOP. Příští víkend navazujem do Berlína, kde se k nám přidají další německý hvězdy. Myslím si, že se máme na co těšit!" povedal po závode Tomáš Slavík.

Poľsko

2. kolo: Downmall Tour 2015 (Nemecko) - Víťazná jazda Tomáša Slavíka

Po dojazte Tomáš hodnotil jazdu: "Závod v Berlíně byl zatím technicky nejtěžší závod série. Hodně eskalátorů, výhradně jenom zatáčky o 180 stupňů, spoustu rozjíždění z nuly a těžkej drop. Klíčem k vítězství na takové trati bylo zůstat klidný a nenechat se vyhecovat divákama, jelikož jakmile člověk nedobrzdil správně tyto zatáčky, tak měl hotovo. Ve finálové jízdě jsem jel docela čistě, už na startu jsem chytil dobrej rytmus a jelo se mi docela pěkně. Docela zajímavá byla moje jízda ve spodní části tratě, kdy už jsme to společně s němcem Fischbachem tak vyhecovali mezi sebou, že jsme lítali cílovej drop téměř na rovinu! To už pak byla solidní pecka! Fischy jezdil výborně a ve finále jsem ho porazil těsně o 0,3 vteřiny, ale dál za náma byla už velká mezera hodně přes vteřinu. Vedoucí pozice v celkovým pořadí Tour je super, ale máme před sebou ještě poslední závod v Praze, kterej rozhodne. Na Arkády se hodně těším, myslím si, že trať bude nejlepší ze seriálu a hlavně domácí atmosféra je absolutně nenahraditelná!"

Videoklip z Downmall 2015 - Berlín

Tomáš je tiež horúcim favoritom na posledné kolo DownMall Tour 2015, ktoré sa koná už tento víkend (31.1.) a to v pražskom nákupnom centre Arkády.

Viac o Tomášovi Slavíkovi

Tomáš Slavík

Tomášov bike GHOST (2014)

Na videách z Poľska a Nemecka už išiel na novom modely z roku 2015.

Viac o bikoch GHOST The Hood sa môžete dozvedieť na http://www.ghost-bikes.com/bikes-2015/bike-serie/the-hood/