Najnovšie články z kategórie Downhill

Video: Simona Kuchyňková - s nulovými očakávaniami vyhrala EWS play_arrow

Video: Simona Kuchyňková - s nulovými očakávaniami vyhrala EWS

Simonu Kuchyňkovú (Simču) mnohým z vás predstavovať nemusíme, no niektorí možno ani nevedia, aký talent na Slovensku v gravity disciplínach máme.
Jazdenie za veľkou mlákou

Nie, nebojte sa, nebude to po anglicky. :) Mal som možnosť splniť si svoj kanadský sen a rád by som sa s tým s vami trochu podelil...
Simona Kuchyňková – pre 4. miesto v zjazde na MS so zlomeným zápästím

Keby bolo kedy, ale v zjazde na majstrovstvách sveta sme sa skoro mohli radovať z medaily. Hlavné je, že Slovensko má v gravity disciplínach skutočne veľký talent.
Rasťo Baránek – výborné 19. miesto na Majstrovstvách sveta vo Val di Sole

Aké to je zajazdiť top 20 na majstrovstvách sveta a na jednej z najťažších tratí, aké vôbec existujú? Viac v článku a rozhovore.
Rasťo Baránek – aj vďaka videám preteká ďalej so svetovou špičkou

Pretekanie s najlepšími zjazdármi sveta, tréning, ale aj sociálne siete, či práca na YouTubovom kanáli...o tom všetkom sme sa na výjazde porozprávali, plus mi Rasťo ukázal domáce traily nad Považskou Bystricou.
Video: Denis Kohút  – zjazd, enduro a všetko okolo play_arrow

Video: Denis Kohút – zjazd, enduro a všetko okolo

Majster Slovenska kategórie elite v zjazde, 5. miesto na Majstrovstvách Európy, alebo aj 32. miesto na posledných Majstrovstvách sveta v Leogangu 2020. Zoznámte sa s jazdcom CTM Racing Teamu, Denisom Kohútom.
Rozhovor: Pre showroom Bratislava len to extra - správne bláznivý mechanik Andrej

Z odpovedí Adreja Mikulíka cítite, že by ste s ním chceli ísť na bike alebo pivo. Pohoda, nadhľad, zábava. Prezradil aj top zážitky zo servisu v novootvorenom MTBIKER Bratislava.
Mullet bicykle – ani ryba, ani rak

Diskusia o horských bicykloch sa často zvrtne na debatu o veľkosti kolies. Aby to bolo ešte pestrejšie, našiel sa "dobrák", ktorý tieto veľkosti začal kombinovať a vymyslel tak bicykle s prívlastkom mullet.
Video: Spoznajte nášho kameramana a editora - Adam Milo play_arrow

Video: Spoznajte nášho kameramana a editora - Adam Milo

Kameraman, fotograf, editor ale rovnako športovec, ktorý kombinuje cyklistiku a ďalšie outdoorové aktivity. Aj vďaka nemu sme mohli rozbehnúť projekt MTHIKER.
Reportáž: Finálové kolo SPDH na Košútke - konečne na suchu

Posledné kolo SPDH 2020 sa konalo na Košútke pri Hriňovej. Boli to jediné preteky, na ktorých počas troch dní nepadla ani jedna kvapka dažďa.
Reportáž: 3. kolo SPDH vo Vrátnej – v peknom tempe pokračujeme v sezóne ďalej

Tento víkend sa konalo už 3. kolo Slovenského pohára v zjazde, na ktoré som sa veľmi tešil, pretože som tu ešte nebol a bol som zvedavý, aká trať na nás čaká.
Reportáž: Slovenský pohár v zjazde - začiatok súťažného pretekania vo Veľkej Rači

Keď som si pozeral počasie na prvé kolo SPDH vo Veľkej Rači, ani vo sne by ma nenapadlo, že si po teplej a slnečnej sobote v nedeľnej finálovej jazde ešte zablatím bicykel.