Články v kategórii 'Downhill' (13 - 24 z 471 článkov)

V znamení pokroku - MTB modely Giant pre rok 2020

PR 30.12.2019 4 313

„Obor“ v cyklistickom svete nesklamal svojou ponukou horských modelov ani do sezóny 2020. Široká škála od XC, cez trail, enduro až k DH dáva mnoho možností pre voľbu presne podľa vášho gusta.
Rozhovor: Servisný mechanik, ktorý si to vie nadol skutočne pustiť...

30.11.2019 5 983 2 40

Jeden z našich najmladších členov tímu je Jakub Jankových – Wechet. Začínal ako brigádnik popri škole a momentálne už pracuje na full-time. Prečo sa rozhodol práve pre MTBIKER, sa dočítate v tomto rozhovore.
Intersport - správa o športe 2019

05.10.2019 3 255 12 4

Keď nám v mailovej schránke pípol mail s pozvánkou od slovenského zastúpenia Intersportu na tlačovú konferenciu do rakúskeho Leogangu, popravde sa mi zdvihlo obočie. Zvedavosť nedala, a tak som vytočil číslo v podpise a zistil, čo sa to vlastne chystá.
Test: Dainese Trailknit PRO-Armor - ochrana na trailoch

03.10.2019 3 344 3 16

Keď som si minulý rok zlomil rameno, tak ma ani tak netrápilo, že nemôžem jazdiť, ako skôr stratené sebavedomie. Vedel som, že potrebujem nejaký chránič, aby som sa nebál spadnúť, pretože všetci vieme – kto nepadá, ten nenapreduje.
Video: SLOVAK CHAMPION - Denis Kohút on the track

25.09.2019 2 241 8 6

Denis Kohút je aktuálny majster Slovenska v zjazde na horských bicykloch pre rok 2019.
8. kolo Enduro World Series vo Švajčiarsku -  veľkolepé vyvrcholenie svetového pohára

8. kolo Enduro World Series vo Švajčiarsku - veľkolepé vyvrcholenie svetového pohára

25.09.2019 1 616 1 8

Uplynulý víkend sa vo švajčiarskom mestečku Zermatt, priamo na dohľad od Matterhornu, konalo posledné kolo EWS. Zatiaľ čo v ženskej kategórii bolo o celkovom poradí rozhodnuté, medzi mužmi sa očakával tvrdý súboj až do posledných metrov.
TEST: DAINESE High Gravity 1 – šokujúco iný, prekvapivo dobrý

21.09.2019 4 339 14 17

Talianskeho čerta som si veľmi obľúbil, lebo ich produkty nielen dobre vyzerajú, ale sú aj funkčné a premyslené. Keď však prišiel na test tento dres, určený primárne na gravity disciplíny, tak som naň chvíľu pozeral, či sa nepomýlili a neposlali mi niečo na cestný bike.
Reportáž: Koniec sezóny vo veľkom štýle – SPDH vo Vrátnej

19.09.2019 3 060 1 11

Piate a konečné kolo Slovenského pohára v zjazde sa uskutočnilo v stredisku Vrátna v Malej Fatre. To znamenalo, že výsledky z neho rozhodnú o nových víťazoch v celkovom poradí. Aj z tohto dôvodu sme mali možnosť vidieť parádne výkony.
Veľký a napínavý záver sezóny – Svetový pohár v Snowshoe

11.09.2019 1 985 15

Opäť nadišiel čas, kedy sa musíme rozlúčiť s tohtoročnou sezónou. Elitní jazdci si uplynulý víkend prišli naposledy zmerať sily vo finálovom kole Svetového pohára v Snowshoe, USA.
Pozvánka: Záverečné 5. kolo SPDH a SPEN uzatvorí sezónu 2019

10.09.2019 1 475 5

V septembri, resp. v októbri vyvrcholia Slovenské poháre v disciplínach downhill a enduro. Všetci milovníci týchto štýlov jazdenia sa majú na čo tešiť aj na začiatku jesene.
Majstrovstvá sveta v Mont-Sainte-Anne - opäť sa rodili legendy

03.09.2019 3 105 3 20

Pre niektorých je to vrchol sezóny, pre iných miesto, kde sa rodia legendy. Ani jedna z týchto charakteristík nie je nesprávna pri opise toho, čo nám ponúkli Majstrovstvá sveta v XCO a DH v kanadskom Mont-Sainte-Anne.
Kellys predstavil špeciály pre majstrovstvá sveta v zjazde

30.08.2019 3 355 5 28

Populárny slovenský výrobca Kellys priniesol v posledných dňoch na svetlo cyklistického sveta jedinečné farebné spracovanie svojich bicyklov, ktoré budú bojovať na trati v kanadskom Mont-Sainte-Anne už túto nedeľu.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 948)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 768)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 654)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 197)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 496)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 131)