II. ročník Detskej tour Petra Sagana odštartuje vo Svätom Jure

4 komentáre

PeterZanicky 14.04.2015 4 fotografií   Detska Tour Pozvanka Svaty Jur

Už najbližšiu nedeľu (19. apríla) odštartuje vo Svätom Jure II. ročník Detskej tour Petra Sagana. Súťaž, ktorá je určená pre deti od 2 do 14 rokov si za prvý rok existencie získala množstvo priaznivcov. Najmenší súťažia na trojkolkách, či odrážadlách a tí starší na horských bicykloch a to väčšinou na nenáročných trasách na lúkach, či parkoch.

Snahou organizátorov je jednotlivé kolá pripraviť tak, aby mali možnosť „čuchnúť“ cyklistickej súťaži čo najviac detí na Slovensku. A tak „mladí saganovci“ sa budú „naháňať nielen pri Bratislave, ale aj Terchovej, Dolnom Kubíne, Zvolene, či na Domaši. Kompletný program súťaže a propozície nájdete na http://www.detskatour.sk

Snahou podujatia nie je len prilákať deti na niekoľko minútové súťaženie, ale aj na doprovodný program. Organizátori opäť pripravujú populárne divadelné predstavenia, animátorov, nafukovacie atrakcie, trial show a iné. Pre každého účastníka čaká podpísaný diplom od Petra Sagana a pre tých, čo sa zúčastnia viacerých kôl tak aj balíček s cyklomazaním či Saganovou cyklofľašou. Ceny pre víťazov sú naozaj netradičné o čo sa postarali drotárski majstri. A celkoví víťazi okrem zeleného dresu cestujú aj na EXPO do Milána!
Takže neváhajte a vidíme sa už túto nedeľu vo Svätom Jure!!