Články v kategórii 'Svatojursky' (27 článkov)

Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón - odštartujte sezónu vo vinohradníckom mestečku

13.03.2019 2 619 17

V sobotu 13.4.2019 sa uskutoční 1. kolo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR na podujatí ŠKODA Svätojurský MTB maratón. Ide o 13. ročník pretekov vo vytrvalostnej horskej cyklistike v krásnej oblasti Malých Karpát, takže rozhodne sa je načo tešiť.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – doslova raketový deň

02.05.2018 6 763 6

Ak sa s niečím dá spojiť úvod maratónskej sezóny, tak je to zrejme fučanie v kopci pomedzi vinice. Tento obraz už mám v hlave pomerne silno zafixovaný a zrejme nie som jediný. Nech teda hry započnú...
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – maratónska sezóna je opäť tu

09.04.2018 2 559

V sobotu 28.4.2018 odštartuje ŠKODA Svätojurský MTB maratón 1. kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Ide už o 12.ročník vytrvalostných pretekov horských bicyklov v oblasti Malých Karpát a aj tento rok sa je rozhodne na čo tešiť.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – Majstrovstvá Slovenska na poriadne rýchlej trati

02.05.2016 7 614 12

Hneď ráno mám trochu zvláštny pocit pri škrabaní okna na aute, či náhodou nejdem na zimný maratón. Ale o čosi neskôr, pri parkovaní na lúke vedľa ihriska v Svätom Jure už je jasné, že nie. Slnko parádne hreje a rozhodnutie pre krátky dres a nohavice, je definitívne. Hlavne nefúka severák ako minulý rok, kde to bolo pomaly na zimnú čiapku :-).
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský maratón - 1. kolo

09.04.2016 2 680

Po zimnej prestávke opäť prichádza maratónska sezóna a ako už býva zvykom ŠKODA BIKE OPEN TOUR štartuje maratónom vo Svätom Jure posledný aprílový víkend dňa 30.4. 2016.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón - Návleky na kolená, ruky, hrubé vlnené ponožky, čiapka pod prilbu a môžem ísť

22.04.2015 5 321 7

Na úvod si netreba hneď naložiť 120 km maratón na zobudenie zo zimného spánku. Práve preto sa už mojím zvykom stala účasť na maratóne vo Svätom Jure, ktorý svojím charakterom veľmi dobre plní účel spomínaného budíka. Takže sa opäť môžem po dlhšej dobe nahodiť do „závodného“ a začať ďalšiu maratónsku sezónu :).
Fotogaléria: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – Vydarený úvod do sezóny

22.04.2015 3 942

Oficiálna fotogaléria od organizátorov ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Pohľadajte sa na viac ako 300 vydarených záberov od Andrei Jaslovskej z maratónu, ktorý sa išiel vo Svätom Jure v sobotu 18.4. 2015.
Štartuje druhý ročník ŠKODA Bike Open Tour

14.04.2015 2 311 3

ŠKODA AUTO Slovensko prináša druhú edíciu série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA Bike Open Tour 2015. Po úspešnom prvom ročníku, ktorý prilákal viac ako 4 000 účastníkov z 18-tich krajín a 11 300 divákov, sa séria rozrastie o ďalšie podujatie. Druhý ročník tak ponúkne šesť pretekov v rôznych vekových a výkonnostných kategóriách pre registrovaných cyklistov, nadšencov aj deti. Garantom projektu je aj tento rok Slovenský zväz cyklistiky a opäť ho podporuje aj hviezdny slovenský cyklista Peter Velits.
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón

21.03.2015 3 141

Už 18. apríla začína 1. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 v podobe výbornej akcie ŠKODA Svätojurský MTB maratón. Pozrite sa na propozície a nezabudnite sa prihlásiť do 2.4.2015, pretože dovtedy je štartovné iba za €15 aj so suvenírom.
Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014

15.04.2014 5 250 6

Ak nerátam zimný maratón tak práve Svätý Jur je už tradičným úvodom do maratónskej sezóny. Rýchla a relatívne nenáročná trať je svojou dĺžkou tak akurát na začiatok - ani krátka, ani dlhá. Dobrým zvykom je aj pekné počasie, a tak tých 200 km zo Žiliny opäť rád obetujem...
Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón

13.04.2014 4 130 1

Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.
Pozvánka: Už o mesiac sa ide Specialized Svätojurský MTB maratón 2014

11.03.2014 3 113

Rok ubehol ako voda a už sa začína blížiť hlavný kolotoč MTB maratónov roku 2014. Pozrite si, čo pripravili organizátori tohto krásneho podujatia a na čo sa môžeme tešiť. Do nedele sa môžete zapojiť aj do súťaže o dve štartovné.
Kaktusbike Svätojurský MTB maratón 2013

22.04.2013 5 841

Tak ako minulý rok, aj teraz som sa rozhodol radšej zahájiť sezónu až v Svätom Jure. Dôvod nájdete v minulom Katkovom reporte. Tunajšia trať je ale aj tak na úvod skutočné ideálna. Kratšia, rýchla a bez nekonečných stúpaní. Na 100 km „mordy“ bude ešte času dosť...
Fotogaléria Kaktus bike Svätojurský MTB maratón

22.04.2013 6 434 3

Fotogaléria zo 7.ročníka vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát.
Súťaž o štartovné na Svätojurskom MTB maratóne pozná víťaza

04.04.2013 1 647

Počas uplynulého týždňa ste sa mohli zapojiť do súťaže o dve štartovné na blížiacom sa Svätojurskom MTB maratóne
Propozície k 7.ročníku KAKTUS BIKE Svätojurského MTB maratónu

28.03.2013 10 403

7.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing.Pavla Freša a primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera.
Kaktusbike Svätojurský blesk 5.7.2012

28.06.2012 4 633

Dovoľujeme si Vás pozvať na VII.ročník cyklistickej časovky do vrchu s názvom Kaktusbike Svätojurský Blesk - Memoriál Štefana Srnu. Tento rok je táto časovka zaradená do série Župného pohára.
Župný pohár Na bicykli deťom opäť pomôže deťom s onkologickými ochoreniami

27.04.2012 6 893

Bratislavská župa organizuje 2. ročník charitatívneho športového podujatia – Župný pohár „Na bicykli deťom“, z ktorého výťažok bude opäť venovaný na pomoc onkologicky chorým deťom. Po minuloročnej úspešnej premiére je tak pre milovníkov cyklistiky aj tento rok pripravená bohatá cyklistická sezóna. Oproti minulému roku je podujatie rozšírené o jeden pretek. BIKE JAM Kuchyňa síce tento rok nebude, ale pribudla Svätojurská cykločasovka a pretek Okolo Bratislavy.
Kaktus bike Svätojurský MTB maratón 2012

17.04.2012 4 809

6.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing.Pavla Freša a primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera. V rámci nášho maratónu uskutočníme aj cyklistické preteky pre najmenších pretekárov.
Svätojurský Blesk 2011

17.09.2011 3 507 2

15.septembra sa konal už šiesty ročník obľúbenej časovky Svätojurský Blesk. Ja som toto podujatie navštívila prvý krát ale keďže nemám cestný stroj tak som ráno na Reigna nahodila „cestné“ plášte aby som do toho mohla dupnúť. Po príchode na miesto štartu som bola prekvapená zo skromnej účasti no pár známych tvárí som našla. Registrácia prebehla svetelnou rýchlosťou a termín štartu vyznačený na čísle udával, že mám vyše hodiny čas.
Svätojurský Blesk 2011 - fotoreport

17.09.2011 1 469 2

Takmer tri stovky fotiek zo Svätojurského Blesku, tradičnej cyklistickej časovky v Svätom Jure pri Bratislave. S 7.5 km trasou s prevýšením 320 metrov si tento rok najrýchlejšie poradil Ján Gálik v čase 17:39. Najrýchlejšou ženou bola Andrea Juhásová v čase 24:00.
Kaktus bike Svätojurský MTB maratón 2011

17.04.2011 5 272 4

Maratón vo Svätom Jure už niekoľko rokov otvára cyklomaratónsky kolotoč na Slovensku, no
a tento rok som sa aj ja rozhodol, že si preverím jarnú formu práve tu na úpätí Malých Karpát.
Bolo mi jasné, že s cca 500-vkou najazdených kilometrov od začiatku roku to nebude žiadna
prechádzka ružovou záhradou, avšak parametre trate, 75 km a 1800 nastúpaných metrov, sú
ideálnym základom pre ďalšie náročnejšie podujatia v sezóne. Miestny CK Svätý Jur pripravil
okrem už spomínanej dlhej trasy aj kratšiu, 44 km trasu s cca tisícovkou nastúpaných metrov,
kde býva účasť bikerov pravidelne najvyššia.
KAKTUS BIKE Svätojurský MTB maratón 2011

04.04.2011 2 939

5.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera. Maratón bude otváracím pretekom nasledujúcich sérií: Cyklomaratón - medzinárodná séria 14 mtb maratónov, Slovenský pohár - pre pretekárov s licenciou SZC. Novinkou tohto ročníka je, že sa stáva súčasťou novovzniknutej série - Župný pohár "Na bicykli deťom", kde je hlavnou cenou v záverečnom zlosovaní zapožičanie osobného automobilu na 6 mesiacov.
Svätojurský maratón v zajatí blata

21.04.2010 1 837

Je 17. apríl a cyklomaratónska sezóna 2010 sa práve chystá odštartovať, prvým pretekom v Svätom Jure. Počasie pred víkendom v tejto vinárskej oblasti nasvedčovalo tomu, že to tohto roku bude značne blatisté :)