Najnovšie články z kategórie Svatojursky

Zopár fotografií a postrehov z prvého podujatia Detskej Tour Petra Sagana vo Svätom Jure

Detská tour je cyklistické podujatie pre deti od 3 do 16 rokov na horských bicykloch. Účastníci najmladšej kategórie baby, ktoré je nesúťažná môžu štartovať na odrážadlách, trojkolkách, kolobežkách. V tomto krátkom článku sa môžete dozvedieť zopár zaujímavostí z prého podujatia, ktoré sa uskutočnilo 12.4.2014 vo Svätom Jure.
Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón

Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.
Štartuje nová séria Detská Tour Petra Sagana PR článok

Štartuje nová séria Detská Tour Petra Sagana

V rámci Svätojurského MTB maratónu sa uskutoční 4.ročník pretekov pre deti vo veku od 4 do 16 rokov. V tomto roku štartujeme novú sériu Detská Tour Petra Sagana.
Pozvánka: Už o mesiac sa ide Specialized Svätojurský MTB maratón 2014

Rok ubehol ako voda a už sa začína blížiť hlavný kolotoč MTB maratónov roku 2014. Pozrite si, čo pripravili organizátori tohto krásneho podujatia a na čo sa môžeme tešiť. Do nedele sa môžete zapojiť aj do súťaže o dve štartovné.
Kaktusbike Svätojurský MTB maratón 2013

Tak ako minulý rok, aj teraz som sa rozhodol radšej zahájiť sezónu až v Svätom Jure. Dôvod nájdete v minulom Katkovom reporte. Tunajšia trať je ale aj tak na úvod skutočné ideálna. Kratšia, rýchla a bez nekonečných stúpaní. Na 100 km „mordy“ bude ešte času dosť...
Fotogaléria Kaktus bike Svätojurský MTB maratón

Fotogaléria zo 7.ročníka vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát.
Súťaž o štartovné na Svätojurskom MTB maratóne pozná víťaza

Počas uplynulého týždňa ste sa mohli zapojiť do súťaže o dve štartovné na blížiacom sa Svätojurskom MTB maratóne
Propozície k 7.ročníku KAKTUS BIKE Svätojurského MTB maratónu PR článok

Propozície k 7.ročníku KAKTUS BIKE Svätojurského MTB maratónu

7.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing.Pavla Freša a primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera.
Kaktusbike Svätojurský blesk 5.7.2012

Dovoľujeme si Vás pozvať na VII.ročník cyklistickej časovky do vrchu s názvom Kaktusbike Svätojurský Blesk - Memoriál Štefana Srnu. Tento rok je táto časovka zaradená do série Župného pohára.
Župný pohár Na bicykli deťom opäť pomôže deťom s onkologickými ochoreniami PR článok

Župný pohár Na bicykli deťom opäť pomôže deťom s onkologickými ochoreniami

Bratislavská župa organizuje 2. ročník charitatívneho športového podujatia – Župný pohár „Na bicykli deťom“, z ktorého výťažok bude opäť venovaný na pomoc onkologicky chorým deťom. Po minuloročnej úspešnej premiére je tak pre milovníkov cyklistiky aj tento rok pripravená bohatá cyklistická sezóna. Oproti minulému roku je podujatie rozšírené o jeden pretek. BIKE JAM Kuchyňa síce tento rok nebude, ale pribudla Svätojurská cykločasovka a pretek Okolo Bratislavy.
Kaktus bike Svätojurský MTB maratón 2012

6.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing.Pavla Freša a primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera. V rámci nášho maratónu uskutočníme aj cyklistické preteky pre najmenších pretekárov.
Svätojurský Blesk 2011

15.septembra sa konal už šiesty ročník obľúbenej časovky Svätojurský Blesk. Ja som toto podujatie navštívila prvý krát ale keďže nemám cestný stroj tak som ráno na Reigna nahodila „cestné“ plášte aby som do toho mohla dupnúť. Po príchode na miesto štartu som bola prekvapená zo skromnej účasti no pár známych tvárí som našla. Registrácia prebehla svetelnou rýchlosťou a termín štartu vyznačený na čísle udával, že mám vyše hodiny čas.