VELOTOZE - návleky na tretry určené pre cestnú cyklistiku

PR článok

Do nepriaznivého počasia, o ktoré ani u nás samozrejme nemáme núdzu, nám z americkej Kalifornie značka VELOTOZE prináša úplnú novinku - návleky na tretry, určené pre cestnú cyklistiku. Návleky VELOTOZE sú jednoduché latexové návleky vyrábané patentovanou technológiou s inovatívnym spôsobom navliekania na tretry. Tieto návleky by určite nemali chýbať vo výbave žiadneho cestného cyklistu, nakoľko udržať nohy a tretry suché, je za nepriaznivého počasia dôležité.

Návleky sú v ponuke v troch variantách: vysoké TOLL, nízke SHORT a návleky na špičku tretry TOE.

Vlastnosti a výhody

• Vodotesné a vetruodolné: sú určené na vytvorenie tesného spojenia s telom, aby zostali vaše nohy a tretry suché.
  • Ľahké: sú vyrobené z ohybného ľahkého materiálu, na ktorom sa nedrží voda.
  • Žiadne zipsy, alebo suché zipsy a iné zapínania: inovatívny dizajn navliekania z hora na tretry.
  • Aerodynamické: hladký a pružný materiál vytvára ideálny aero tvar, pre čo najnižší odpor vzduchu.
  • Kompaktné: ľahko sa zmestia do akéhokoľvek vrecka dresu, alebo podsedlovej tašky.

Široký výber farieb umožní zladenie sa k dresom a vybaveniu. Na výber sú aj výrazné fluo farby pre zvýšenie bezpečnosti, alebo len tak pre zaujatie diváka, reklamných partnerov.

Farby:

• M: 40,5-42,5
  • L: 43-46
  • XL: 46,5-49

Na majstrovstvách sveta v Richmonde v roku 2015, získal dánsky pretekár Mads Wurtz Schmidt zlato v časovke jednotlivcov U23. V sezóne 2016 je VELOTOZE partnerom World Tour teamu IAM cycling team, ženského UCI teamu Lensworld.eu-Zannata Ladies, nemeckého CONTI teamu Team KUOTA Lotto a tiež si oľubu získavajú u ďalších pretekárov ako napr. Luis Ángel Maté z COFIDISu.

U nás používajú návleky VELOTOZE pretekári tímu PROefekt. Návleky VELOTOZE obstáli v testoch vo viacerých svetových odborných médiach.

VELOTOZE v praxi

Viac informácii o návlekoch VELOTOZE a ich dostupnosti nájdete na: http://cyklostore.sk/kategoria-produktu/oblecenie-a-obuv/navleky/navleky-na-tretry/.

Ochrana pred dažďom - bundy do psieho počasia PR článok

Ochrana pred dažďom - bundy do psieho počasia

Počas celodenných výjazdov alebo v prípade dochádzania, nás nejedenkrát prekvapí nepriaznivé počasie a musíme sa pred ním chrániť. Nepremokavá bunda je vtedy základom.
Oblečenie do chladného počasia - hlavne nezmrznúť PR článok

Oblečenie do chladného počasia - hlavne nezmrznúť

Ak si chcete predĺžiť cyklistickú sezónu aj napriek tomu, že vonku sa teploty postupne blížia k nule, potrebujete kvalitné a teplé oblečenie. A samozrejme netreba zabúdať na vhodné doplnky.
Čas zaradiť vyššiu rýchlosť - v hľadáčiku jazdec

Na čo sa zamerať vo výbave cyklistu, aby jeho výstroj umožnila jazdcovi vydržať v sedle dlhšie, aby bol vďaka nej rýchlejší, zdravší a viac v bezpečí?