www.cannondalebikes.sk

Články v kategórii 'Oblecenie' (202 článkov)

Rukavice a návleky pre zimné jazdenie

PR 15.10.2019 2 657

Ak ste z tých nadšencov, ktorých neodradia ani sychravé a chladné dni od toho, aby vytiahli bicykel a išli na niekoľko hodín von, tak potom tu pre vás máme zopár tipov na rukavice a návleky, vďaka ktorým sa budete cítiť o trochu viac komfortne aj v nečase.
Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie

PR 08.10.2019 5 000

Pomaly sa presúvame do mesiacov, počas ktorých sa vrstvy nášho oblečenia budú znásobovať.
Predstavenie a testovanie novej kolekcie Castelli Perfetto RoS v Tirolsku

02.10.2019 3 893 16

Ak jazdíte radi v horách a tiež vtedy, keď nie sú úplne ideálne podmienky, dobre zvolené oblečenie je skutočne základ. A práve na to je zameraná špeciálna kolekcia s viacerými novinkami.
Zaujímavé doplnky a vychytávky (nielen) na bicykel

PR 01.10.2019 3 890

Dnes sa pozrieme na niekoľko vychytávok a zaujímavých produktov, ktoré vedia spríjemniť nielen jazdu na bicykli.
TEST: DAINESE High Gravity 1 – šokujúco iný, prekvapivo dobrý

21.09.2019 3 639 14

Talianskeho čerta som si veľmi obľúbil, lebo ich produkty nielen dobre vyzerajú, ale sú aj funkčné a premyslené. Keď však prišiel na test tento dres, určený primárne na gravity disciplíny, tak som naň chvíľu pozeral, či sa nepomýlili a neposlali mi niečo na cestný bike.
Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite

PR 17.09.2019 5 784

Ako sa hovorí: neexistuje zlé počasie, len nepripravený cyklista. Táto stará múdrosť platí aj pri veterných dňoch, kedy vás môže prefúknuť a následne sa dostaví choroba. Predíďte tomu správnymi kúskami v šatníku.
Výbava pre doplnkové aktivity

PR 10.09.2019 4 260

Nech už je vášeň pre cyklistiku akákoľvek silná, predsa len nie je dobré sa orientovať jednostranne. Turistika je skvelým doplnkom k horskej cyklistike a stále ostávate vo svojich milovaných horách.
Na Míle sa pripraviť nedá

08.09.2019 8 287 37

Je 17. júla 2019, niečo popoludní. Do cieľa 1000 Miles Adventure 2019 mi ostáva 10 km. Už viem, že dôjdem. Na druhý pokus, keď som v roku 2018 skončil v polovici, sa mi vo veku 61 rokov plní životný sen.
Detské dresy Eleven - niečo pre vašich malých cyklistov

PR 02.09.2019 944

Deti sa vždy chcú podobať na svojich rodičov. Veď koľkokrát sme počuli, že ak vyrastú, tak sa chcú podobať na mamku či ocka.
Dámsky špeciál – vitajte vo svete ženskej cyklistiky

PR 27.08.2019 2 985

Cyklistika je len jedna a to platí aj pre jej vyznávačov. Deti, muži či ženy sú si na dvoch kolesách vždy rovní. Každý z nich má však čiastočne odlišné potreby, preto sa dnes pozrieme na to, čo by sa hodilo vašej nežnej polovičke.
Test: Dámske nohavice Craft Hale Glow - v čom sú iné?

05.08.2019 3 103 6

Správny výber nohavíc vie vo výraznej miere ovplyvniť celkový pocit z jazdenia, to platí pre obe pohlavia. Ja vám opíšem svoju skúsenosť s čisto ženským modelom od švédskej značky Craft.
Oblečenie BBB - vkusné kúsky aj pre nežné pohlavie

31.07.2019 1 727 2

Holandská značka BBB sa odnepamäti snaží ísť cestou čo najlepšieho pomeru ceny a kvality. Táto politika neplatí len pri komponentoch, ale aj oblečení a doplnkoch.

1. Nastavenie posedu - keď pár mm pridáva km/h (6 033)
  2. Test: SLX M7100 - kvalita a 12 prevodov opäť dostupnejších (5 351)
  3. Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie (5 000)
  4. Cestné kolesá - ako sa nestratiť v ponuke (4 800)
  5. Naháňačka, kde aj prehra je výhrou (4 782)
  6. Nebojte sa prechodu na bezdušáky (4 701)
  7. Rozhovor: Matúš Chmelo – Slovák, ktorý pokoril Transcontinental Race v časovom limite (4 258)
  8. Test: Zapletený set Equator - prevetrali sme karbón, čo nenarobí prievan v peňaženke (4 231)
  9. Test: Wilier 110X - viac ako len pohľadný hardtail (4 136)
  10. Test: Supacaz Grizips – prečo som znovu prešiel na gripy s objímkou (4 056)