Test: Minipumpa PRO Performance HV - malá, prenosná a predsa rýchla a šikovná

Test: Minipumpa PRO Performance HV - malá, prenosná a predsa rýchla a šikovná

Minimalisticky a pritom funkčné riešená pumpa, ktorá sa zmestí aj do vrecka dresu a bude stále po ruke. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť...

Konštrukcia


Testovaná minipumpa performance HV je určená na galúskový aj auto ventil s gumennou, približne 10 cm dlhou hadičkou, pričom tá sa napája na ventil pomocou šróbovania. Zaistenie je pevné a po nasadení sa fúka koleso pohodlne, aj keď to trvá samozrejme násobne dlhšie ako pri klasickej pumpe. Gumenná hadička navyše chráni ventil od odtrhnutia, alebo natrhnutia čo sa pri priamom nasadení pumpy na ventil a následnom mixovaním pri fúkaní môže občas stať ak sa napríklad ponáhľate



Celkovo chodí piest hladko a aj keď narazím na doraz, nemám pocit, že by sa pumpa mala rozpadnúť. Jej telo aj piest sú hliníkové a pôsobia celkom robustne.Dobrou vychytávkou je aj tesnenie, ktoré brán ivniknutiu prachu a vode do vysúvacej časti pumpy pri jazde. Pre fúkanie sa jednoducho len posunie o pár milimetrov nižšie a nebude tak zavadzať.



Pumpa sa dá uchytiť na rám pod košík a pre istotu jej držiak disponuje ešte pásom na suchý zips, aby sa pumpa za jazdy neuvoľnila.Samotný držiak mi príde dostatočne pevný, ale istota je istota.

Použitie


Objem pumpy na jeden záber je malý, čo je však daň menší rozmer. Po chvíľke aj (keď dlhšej) ide nafúkať aj cestný plášť. Nie je síce úplne “nabombovaný”, ale na dlhší dojazd domov či na benzínku je to viac než dostatočné.

Fúkanie kolesa 27.5 a plášťa 2.1” na tlak 1.5 BAR mi zabralo 3 min. a to som sa ani extra neponáhľal. Ešte som to vyskúšal pre (cestný) gravel plášť 700c o šírke 32c a pre tlak 3.5 BAR to zabralo 3 min.

Prerazenie duše v Štiavnických vrchoch






Suma sumárom


Aj klasická vec v prevedení PRO minipumpa performance HV sa dá spraviť elegantne, vkusne a pritom funkčne a so šikovným uchytom ventilu pomocou hadičky. Značka PRO tak zostala verná svojmu menu a nie nadarmo je v jej réžií osadení aj nejeden tím na Tour de France. Cena pumpy vychádza na 26,50 eur, čo nie nie je z kategórie najlacnejších, ale tento kúsok môže na vašich cestách a necestách robiť spoločnosť dlhé roky. Viac o porftóliu PRO sa dozviete na tomto odkaze.
info
Testy a predstavenia produktov sa realizujú s produktami a materiálmi zapožičanými od dovozcu danej značky alebo z MTBIKER shopu. Ich obsah a záver je subjektívnym názorom autora.
report_problem Našiel si v texte chybu?
Páči sa ti tento článok? thumb_up1thumb_down comments 7 komentárov report_problem
clear
Prečo sa ti článok nepáči?
Odoslať spätnú väzbu
Formulár sa odosiela

comment Komentáre

Musíš byť prihlásený, ak chceš vidieť celú diskusiu.
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Podobné články

Test: Bunda Polaris Tor Insulate - spratná, ľahká a s využitím nielen na bicykel

Test: Bunda Polaris Tor Insulate - spratná, ľahká a s využitím nielen na bicykel

Jeseň udrela v plnej sile a v niektorých lokalitách už panuje takmer zima. Prechodné podmienky a hlavne chlad s vlhkosťou robia z výbavy na túto časť sezóny trošku vedu.
Test: Prilba HQBC Roqer – extra ochrana sa v lese hodí

Test: Prilba HQBC Roqer – extra ochrana sa v lese hodí

Chodíte do lesa a bezpečnosť je pre vás prvoradá? No nechcete utratiť veľa peňazí? Tak spozornite, táto prilba spĺňa vaše požiadavky.
Test: Lezyne Pressure Over Drive - pumpa, ktorú už nevymeníte

Test: Lezyne Pressure Over Drive - pumpa, ktorú už nevymeníte

Tento nástroj od nepamäti patrí k výbave každého cyklistu. Lenže nie je pumpa ako pumpa! O tej z dnešného článku by sa však dalo pokojne povedať, že je to Rolls-Royce medzi pumpami.
keyboard_arrow_up