Občas to je aj o odvahe 😂

Prílohy:

IMG_20200510_142049.jpg
IMG_20200510_142049.jpg 2.36 MiB thumb_up1thumb_down

10.05.2020 - 22:02:59
19
Dnes som sa dostal na prvý výlet s novým bikom...po 2 týždňoch od zloženia. Som si to užil, aj keď som celú cestu niečo uťahoval😃.

Prílohy:

IMG_20200512_152649.jpg
IMG_20200512_152649.jpg 915.04 KiB 2 thumb_up5thumb_down

IMG_20200512_152704.jpg
IMG_20200512_152704.jpg 1.94 MiB thumb_up3thumb_down

12.05.2020 - 16:30:17
18
kolko mu pridava na hmotnosti takato plna polna?

Aj z čisto sebeckých pohnútok je dobré konať nesebecky

12.05.2020 - 17:05:54
00
lapaloma napísal:
kolko mu pridava na hmotnosti takato plna polna?


Tu je to jedno, toto je vlakno gravel, nie gramar :lol:
12.05.2020 - 17:08:46
09
len ma to zaujalo, tiez mojho pevnaka mam ovesaneho kadecim ... reku, ze ked sa zbavim detskej sedacky, kolko tasiek mam mozem dat namiesto toho

Aj z čisto sebeckých pohnútok je dobré konať nesebecky

12.05.2020 - 17:15:17
00
lapaloma napísal:
kolko mu pridava na hmotnosti takato plna polna?

Netuším, nevážil som. Ale určite iba fľaša z náradím má kilo 😂
12.05.2020 - 17:16:10
00
Nazdarek ,,neviem kde a ako zacat...tolko mam otazok ohladom gravel. Planujem snad aj ja gravel (ziletku nechcem) ved ma je 98kg a dokonca som ani na ziadnej nejazdil
Otazky: ked mam teraz gumy 2.1 a 2.3 a vysnivany gravel 40 je to rozdiel v jazde? / fakt by som si to rad vyskusal/
este mozno otazka na Sram force axs , prevod 40T a 10-50 eagle ... 50-50% asfalt ,polne cesty
/// pripadne niekto z Martina na stretavku a pujcka na 5 min ;))))
dakujem
12.05.2020 - 17:25:04
10
balvanMT ja mám o cca 5kg viac ako ty a na gravely mám plášte s šírkou 37c. Aspoň ja osobne by som už do širších pneu na gravel nešiel, na niečo takéto https://fotky.sme.sk/fotografia/388287/polna-cesta stačí podľa mňa aj 37c. Píšeš že chceš jazdiť tak 50/50 asfalt/poľné cesty. Širšie gumy toho viac poberú, na druhú stranu na asfalte bude väčší odpor. Netreba zabúdať, že na gravely nie je odpruženie a aj riaditká sú užšie. Na kvalitnej poľnej ceste sa dá pekne šliapať, v horšom teréne už tak či tak spomalíš, či už kvôli veľmi zlému podkladu, alebo preto, že viac si netrúfneš kvôli terénu. Sú tu tiež borci, čo majú na graveloch kľudne aj 45c pneu, to je myslím ekvivalent cca 2 palcov ak sa nemýlim. Ale za mňa, ak už idem do terénu, kde potrebujem 2+ palcové pneu, už by som volil skôr hardtail. Ešte ako dodatok, je možné pracovať aj s tlakom v pneu. V prípade osadenia bezduší, sa dá ísť dosť nízko, takže väčšie pohodlie v teréne, zato na ceste väčší zaberák. Väčšina plášťov s dušami sa hýbe niekde medzi 3-4,5 barmi pri tlaku. Tým že si ťažší, tak si nemôžeš dať tak nízky tlak, ako nejaký 56kg vychrtlík, lebo pri náhlom náraze môžeš poškodiť buď rafik, alebo rozseknúť gumu, či dušu. Toť môj názor.
12.05.2020 - 18:55:49
02
Ja len taky technicky detail Jano1987 ak ma pneu dva palce, teda jeden palec = 25.6mm cize by to malo byt skoro 52c nie 45c ako pises. Ja na 43mm rubem karpaty rychlejsie ako na horaku niekedy, pri 37c to nejde az tak dobre.
12.05.2020 - 23:40:27
00
misko_hrasko ospravedlňujem sa za tú chybu ohľadom palcov.
Čo sa týka terénu, tam som to myslím rozpísal. Záleží od terénu v akom chce jazdiť. On písal, že to bude tak 50/50 asfalt a poľné cesty. Z môjho pohľadu je šírka tých 35-38c vhodný kompromis, aby sa zachovala rýchlosť na ceste a aj v teréne. Samozrejme môže dať aj širšie pneu, ale potom pôjde pomalšie na ceste, resp. bude musieť vyvinúť viac energie na zachovanie rýchlosti.

Z mojich skúseností, rovnaký bike, cca 40km trasa z Petržalky na Devín po hrádzi a po ceste okolo Dunaja a späť. Pôvodné plášte WTB Ridler 37c, priemerná rýchlosť cca 21-22km/h, teraz som viac jazdil po ceste, mám tam Continental Ultrasport 2 28c a priemerka cca 25-25,5km/h. Ak si odmyslíme rozdiel v rýchlosti, tak s cestnými plášťami som po takom výlete citeľne menej unavený. Keď som bol párkrát v Čunove okolo jazier (tá istá kombinácia pneu) tak sú tam dosť kvalitné cesty, pohodlnejšie aj rýchlejšie to bolo na tých WTB ako na Continentaloch, ale aj na nich sa dalo v pohode ísť, aj keď som šiel pomalšie a niektoré časti som išiel o dosť opatrnejšie ako na WTB.
Za mňa je to v princípe o vhodnom kompromise, reps. preferencii, kde chcem byť lepší. Obetovať asfalt v prospech poľnej cesty alebo naopak, alebo nájsť niečo, čo bude vhodný kompromis. Ja osobne beriem gravel ako cestný bike na horšie cesty, resp. spevnené poľné cesty s pomerne kvalitným povrchom. Ak by som začal uvažovať nad tým, že potrebujem kvôli terénu 45c pneu, či širšie, už by som skôr rozmýšľal nad hardtailom.
13.05.2020 - 10:52:37
01
Jano1987 napísal:
misko_hrasko ospravedlňujem sa za tú chybu ohľadom palcov.
Čo sa týka terénu, tam som to myslím rozpísal. Záleží od terénu v akom chce jazdiť. On písal, že to bude tak 50/50 asfalt a poľné cesty. Z môjho pohľadu je šírka tých 35-38c vhodný kompromis, aby sa zachovala rýchlosť na ceste a aj v teréne. Samozrejme môže dať aj širšie pneu, ale potom pôjde pomalšie na ceste, resp. bude musieť vyvinúť viac energie na zachovanie rýchlosti.

Z mojich skúseností, rovnaký bike, cca 40km trasa z Petržalky na Devín po hrádzi a po ceste okolo Dunaja a späť. Pôvodné plášte WTB Ridler 37c, priemerná rýchlosť cca 21-22km/h, teraz som viac jazdil po ceste, mám tam Continental Ultrasport 2 28c a priemerka cca 25-25,5km/h. Ak si odmyslíme rozdiel v rýchlosti, tak s cestnými plášťami som po takom výlete citeľne menej unavený. Keď som bol párkrát v Čunove okolo jazier (tá istá kombinácia pneu) tak sú tam dosť kvalitné cesty, pohodlnejšie aj rýchlejšie to bolo na tých WTB ako na Continentaloch, ale aj na nich sa dalo v pohode ísť, aj keď som šiel pomalšie a niektoré časti som išiel o dosť opatrnejšie ako na WTB.
Za mňa je to v princípe o vhodnom kompromise, reps. preferencii, kde chcem byť lepší. Obetovať asfalt v prospech poľnej cesty alebo naopak, alebo nájsť niečo, čo bude vhodný kompromis. Ja osobne beriem gravel ako cestný bike na horšie cesty, resp. spevnené poľné cesty s pomerne kvalitným povrchom. Ak by som začal uvažovať nad tým, že potrebujem kvôli terénu 45c pneu, či širšie, už by som skôr rozmýšľal nad hardtailom.


Cestný bicykel = bicykel určený na jazdu po európskych cestách prvej triedy
Gravel = bicykel určený na jazdu po slovenských cestách prvej triedy
:D :D :D
13.05.2020 - 10:59:08
14
Presne tak isto to beriem aj ja. Gravel je dobrá voľba na slovenské cesty. ✌️
14.05.2020 - 09:38:03
01
Koyuk 3.0 Info

Bicykel je vo vyrobe kontaktujte svojho predajcu aby ho co najskor ziadal na dodanie. Dakujeme

Čakači moji milí, dočkali sme sa :D

Príloha:
koyuk 3.0.png
koyuk 3.0.png 3.43 MiB thumb_up5thumb_down

14.05.2020 - 18:03:47
47
stalky000 napísal:
Trosku lahsie obutie po kombe Barzo/Mezcal, som zvedavy ako to pojde.

Dojmy?
14.05.2020 - 19:08:23
00
Velmi dobre to drzi mimo cesty, konecne nemam pocit ze mi to niekde uleti ako s Vittorkami. Su mensie a aj tensie tak na kamenoch trosku opatrnejsie, ale uz viem ze ich opat obujem ked ich zjazdim :)
14.05.2020 - 20:55:34
01
keyboard_arrow_up