Čo teraz? Snažíš sa presvedčiť seba alebo nas o tom, že Zippy sú prežitok a stačia čína náby + nejaky hliník?

Kto jazdil, pochopí rozdiel. 50mm kvalitné galdy su inde.
05.10.2016 - 11:35:10
00
Nikoho nepresviedčam :-) len som konštatoval a písal o aerodynamike a tie Zippy sú plášťové a ktorých je reč :-) Nečítaš pozorne a potom tu dáš z cesty odpoveď :-)
05.10.2016 - 11:40:04
00
Výška rafku rozhodne nie je len marketing.
Môžeš skúsiť časovku na rovine s rovnako ťažkými kolesami 30mm a 90mm. Uvidíš :-)
05.10.2016 - 11:42:41
00
Závodníci rozpoznajú a využijú aj malú výhodu. Preto sa závodí na galuskách a vysokých karbónoch. Rozdiel aj 0,5 km/h je v pretekoch veľa. Na tréning alebo fitnes jazdenie je to jedno.
05.10.2016 - 11:50:53
04
Presne tak. +možnosť jazdy na defekte.
05.10.2016 - 12:12:03
00
B-rh-positivo hlavne to stym nema vypovednu hodnotu idete dole kopcom netlacite ziadne watty takze vas vykon je 0 on ma vlanejsi dres menej aero prilbu. nevie prehnut chrbat do roviny ked s aozhne a hned ma 10watt hendykem a ked to porovnavas len proti tebe co mas 0 tak je to v podstate nekonecne vela.. :D
05.10.2016 - 13:43:42
00
B-rh-positivo: Ak chces naozaj pozorovat a zhodnotit benefit aerodynamiky zipp rafikov versus tvoje kolesa, musis si spravit testovacie jazdy ty sam, s tym, ze vsetky ostatne premenne ostanu rovnake (rovnaky bajk, oblecenie, helma, tvoja pozicia na bicykli, smer a rychlost vetra). Bud si najdi dlhy, rovny zjazd a sleduj maximalnu dosiahnutu rychlost alebo este lepsie si sprav testovacie jazdy s powermetrom s rovnakym vykonom, a potom mozes vyhodnotit.
Takto sa to absolutne neda zhodnotit, tie kolesa tvoria len velmi malu cast celku, ktoru ty s bicyklom dokopy tvoris, a ked tvoj kamos ma iny posed, inu prilbu, ine oblecenie, to vsetko dokaze hravo prekonat benefit, ktory mu aerodynamicky optimalizovane rafiky prinasaju. Ak je rovnako vysoky ako ty a o 10kg tazsi, da sa veru predpokladat, ze bude mat trochu, mhm, menej efektivny tvar.
05.10.2016 - 13:59:18
03
jj staci ze ma ramena sirsie a konecna
05.10.2016 - 14:17:11
01
To som len tak všeobecne chcel porovnať dva rôzne typy kolies , že tam asi nebudú až také markantné rozdiely , ako sa prezentuje v reklamách . Ale ako píšete , je tam strašne veľa ovplyvňujúcich faktorov a kolesá sú len malá časť z celku a chce to vyskúšať jednou osobou za rovnakých podmienok , aby sa z toho dal spraviť lepší záver :-) Dík za vyjadrenia :-)
06.10.2016 - 08:22:39
00
B-rh-positivo napísal:
To som len tak všeobecne chcel porovnať dva rôzne typy kolies , že tam asi nebudú až také markantné rozdiely , ako sa prezentuje v reklamách . Ale ako píšete , je tam strašne veľa ovplyvňujúcich faktorov a kolesá sú len malá časť z celku a chce to vyskúšať jednou osobou za rovnakých podmienok , aby sa z toho dal spraviť lepší záver :-) Dík za vyjadrenia :-)


Skratka a dobre si pomiesal hrusky s jablkami a snazil sa z toho dostat objektivny vysledok :)
06.10.2016 - 08:32:21
00
Nemyslím , že som niečo pomiešal :-) Pôjdeš na preteky a máš tam aj vysoký karbón aj nízky hliník . Neporovnávam mtb s cestou :-)
06.10.2016 - 08:49:40
00
Chlapi stalo sa niekomu , ze mu špalky na karbónove kolesa " pogumovali " brzdnú plochu na karbónových rafkoch? C24 a originál špalky na karbón rafy Shimano ...
11.10.2016 - 08:28:10
00
Áno stalo, nie je to nič závažné :)
11.10.2016 - 08:34:15
00
Skús Campagnolo špalky na karbon pre Shimano rakvičky - Campagnolo BR-BO500X1
Swiss stop trochu farbili povrch kolies, BBB skoro nebrzdili ale nefarbili, toto brzdí ako na hliníkových kolesách.
Čo viem tak to ludia používajú aj na nonCampy kolesách.
11.10.2016 - 08:47:35
00
Dakujem , dosť tažko sa to dáva dole / kúpil som taký špeciálny " kvadrik " - brúsnu kocku na odstraňovanie " je to doslova " pripečené" a potom sa neda sila dávkovať a brzdný účinok je slabý ... A trhá celým bikom .
11.10.2016 - 08:54:52
00
keyboard_arrow_up