Fulcrum má Zero 4 druhy.
V čom je rozdiel medzi klasickými Zero a Zero Competizione? Iba v ložiskách? Jazdí niekto Competizione?
http://www.fulcrumwheels.com/en/wheels/road-bike-wheels/racing-zero-competizione
Nite asi iba v tej čiernej brzdnej ploche. A sú lepšie USB alebo CULT?
14.10.2016 - 15:49:38
00
Rozdiel bude asi iba v ložiskách za 200E naviac.
14.10.2016 - 16:05:58
00
Jak teraz čítam, majú aj šírší ráfik C17, ostatné iba C15. A ložiská z vyššej rady, iba v r. 2012 bola limitovaná edícia Zero s CULT.
14.10.2016 - 16:25:10
00
CULT je navyššia rada keramických ložísk, USB sú pod nimi, tiež keramické. Niekto tu vo vlákne povedal že USB nechce, ale nekonkretizoval to prečo, tiež by ma to zaujímalo,
Z vlastnej skúsenosti - nevidím rozdiel medzi CULT a dobre zoštelovanými kovovými ložiskami na Eurus (= Fulcrum Racing 1).
Sklamanie sú od Campy priemyselné ložiská na nižších radách - Khamsin, Vento a Scirocco.
14.10.2016 - 16:31:05
00
Dávakú tam lacné priemyselné ložiská, ale dajú sa ľahko vymeniť za iné
14.10.2016 - 16:35:41
00
Ja mam momentalne len 5-ky FR CX LG a zrejme s tymi loziskami je to pravda, mam ich od augusta, od zaciatku mi v nich nieco pukalo, ale bol som v domneni, ze je to zo stredu, aj ked som ho niekolko-krat precistil. Casom sa mi zlomila pruzinka na zapadkach, orech s vaklom, vymenim loziska a uvidim, ked to nepomoze, opat pojdu na reklamaciu, mam ja stastie s touto znackou, 7-micky mi stale praskali spice od novoty, teraz zase orech...
14.10.2016 - 16:52:22
00
Pukat moze ulozenie spic v naboji ked tam je spina.neviem ci je usb keramika gulicky chyta magnet.
14.10.2016 - 17:22:16
00
Na orechu tiez budes mat vyvaklane lozisko. Da sa vymenit aj ked vnutorne dost obtiazne
14.10.2016 - 17:23:18
00
Pukalo to uz ako nove, lozisko zatial v orechu vymenim... nerozumiem, ze to moze tak skoro odist...
14.10.2016 - 17:29:59
00
4volty napísal:
Islo mi skor o take vsestranne jazdenie - kopce a aj rovinky, zopar cestnych maratono,v ktore su rovinate, ale aj kopcove, a kratke rovinate casovky do 10km. A samozrejme, vsetko je pre radost :), Ale aj nech to vyzera dobre, cize ako Kristina pise, ten wow efekt by tam mal byt, no ten bude vacsi pri vysokych carbon kolesach. Ale na druhej strane, take Fulcrum Racing Zero Nite maju tiez ten wow efekt dost velky :)


môj názor je taký že drahú hlinu už nikdy.. mám galuskové shamaly a z dlhodobého hľadiska to hodnotím ako veľmi zle investované peniaze, ťažké, nepohodlné, úzky ráfik, 21 mm galuska nedáva žiadny komfort.. subjektívny pocit z pretekov že tie kolesá nejdu v zjazde aj napriek slávnym keramickým ložiskám... za mňa rozhodne aj lacný karbón s U profilom na 25 mm galdy... ráfik bud 38 alebo 50mm a na hline už jazdiť nebudeš chcieť. a to že nebrzdia dobre na vode? treba si položiť otázku koľko tých mokrých zjazdov človek za rok ide, ak to robí pre radosť... okrem iného ani tie hliníkové shamaly ma nepresvedčili s brzdným účinkom na vode... taktiež treba experimentovať s gumičkami..
14.10.2016 - 20:11:12
02
Ja len poznamenám, že som si tiež hovorila že väčšinou nejdem na švih keď prší. Ale stalo sa mi počas jedného roka že ma niekoľko krát na švihu chytil dážď. Samozrejme sa dá jazdiť a brzdiť opatrnejšie aj na karbónových ráfkoch. Ale keď som dva alebo tri krát vbehla do križovatky, lebo som nemohla zastaviť ak som si povedala, že to už stačilo.
Aby to nevypadalo príliš zaujato tak osobne sa mi kotúčové brzdy na cesťákoch nepáčia. Mám radšej klasický vzhľad s peknými čeľusťovými brzdami. Musím však povedať, že funkčne sú kotúče na žiletke minimálne o triedu lepšie a to aj za sucha. Už by som sa späť na ráfkové brzdy nevrátila.
Momentálne si staviam lacnejšie zapletené kolesá na kotúče so 40mm vysokými a 27mm širokými karbonovými tubeless ready ráfkami z Ázie a nábach Novatec D411/412. Výsledná hmotnosť zápletov bude cca 1.400g.
14.10.2016 - 21:19:00
00
Na pretekoch disky bez kapotáže by som úprimne zažiť nechcel.
Niekde som teraz čítal, že UCI znovu pustila kotúče s pravidlom, že hrany nesmú mať 90° resp. musia mať zaoblené hrany...
14.10.2016 - 21:40:30
00
Kristina dávaš asymetrické ráfiky , alebo symetrické ?
14.10.2016 - 21:49:36
00
ja myslím že tie kotúče na cesťákoch sú už faktom a že na tom už nič nezmeníme, vylepšia to ešte a keď to pojazdíme tak to začneme chváliť, viď na MTB, tam boli ráfikové brzdy čistá tragédia a dnes keď sa to zrovná s kotúčmi, kde je prakticky konštantný brzdný účinok tak je to neporovnateľné.. mne už to ani tak oči nebije ako kedysi.. akurát teraz cervelo prezentovalo nejaký nový triatlonový špeciál, taký ten čo nemá rám klasického trojuholníkového tvar a tam tie kotúče vyzerali dosť divne..
14.10.2016 - 21:59:01
00
B-rh-positivoTieto: http://www.bdopcycling.com/DTO-40 DISC-SPECIFIC CARBON RIMS.asp. A náby pre špice s rovnými hlavičkami. Špice CX Ray.
14.10.2016 - 22:00:12
00
keyboard_arrow_up