ja som objednával plášte maxxis a jeden bol krivý od výroby, napísal som im a poslal aj video, napísali že chcú vidieť či nieje krivý ráfik tak som poslal video bez plášta a bolo dobré, napísali my email že peniaze mi pošlu naspäť a plášť si možem nechať a odporučili mi nejaký tmel alebo čo to bolo na patky plášta
18.06.2018 - 14:00:53
01
V utorok 26.6. ráno o 6:30 objednaný tovar skladom , poobede odoslaný , v stredu večer už v DPD v Hornom Hričove , vo štvrtok 28.6. doobeda už doma :)
Až na to poštovné 10 € . Avšak objednané veci , ktoré inak nie sú inde skladom . Prevodník Gebhardt , cestné plášte GP 4000 s dušami za dobrú cenu , omotávky - babské farby pre dcéru :) ( ružová musí byť ) ...
28.06.2018 - 18:37:26
00
ja tak isto 26.6.objednavka doobeda, poobede mail, ze balik bude odoslany...teraz som im pisal, vyzera to, ze balicek stale neodovzdali kurierovi :(
neviete ci davaju nejaku kompenzaciu za oneskorene dorucenie ?
29.06.2018 - 08:22:50
00
Mne sa dnes stala taká vec, že pri poslednom kroku (samotné objednanie) došlo k chybovej hláške, objednávku stránka nezaregistovala, ale z účtu mi peniaze odišli. Písal som na podporu, zatiaľ bez odozvy. Stalo sa to niekomu?
Dík
30.07.2018 - 11:25:08
00
po vyplneni platobnych informacii, ked kliknes na kupit/buy, sa zaroven vygeneruje aj cislo objednavky.
a ked sa ti objednavka neobjavi pod kontom, tak im napis, aby ju vyhladali a manualne doplnili.
V pripade, ze nie je mozne obnovit objednavku, podotykam existujucu, tak ziadaj o zrusenie transakcie v banke...

Edit: take nie je, ze objednavku stranka nezaregistrovala. Objednavka je formular a posledny krok je platba.
30.07.2018 - 11:49:17
00
ReHMn jasne, ospravedlňujem sa, zle som sa vyjadril :). Presne ako si napísal.. Ďakujem.

EDIT: číslo nemám žiadne, mňa to vrátilo do košíka a banka prachy odoslala..
S akým časovým odstupom zvyknú reagovať?
30.07.2018 - 12:02:37
00
Viete o tom, ze ked si zvolite platbu cash in advance, tak je zlava 3%? Teraz mi na jednu moju otazku ohladom ceny toto napisali, zaujimave, ze na stranke som tuto info nenasiel.
25.09.2018 - 08:19:48
02
Nadviažem na túto tému.
Zvažujem kúpu bicykla cez tento eshop. Konkrétne sa jedná o cannondale.
Kupovali ste niekto bike cez tento eshop?
Vďaka za info.
05.10.2018 - 21:34:03
00
Nikto nic?
06.10.2018 - 12:24:34
00
Ja som kupoval v marci pre jedného kamaráta Habita. Bez problémov. Potom som mu aj reklamoval teleskopickú sedlovku a tiež žiaden problém.
06.10.2018 - 22:23:59
00
A co sa tyka zaruky?
Pozrel som na oficialnej stranke cannondale a celozivotnu zaruku na ram mozem mat iba ak to kupim v ramci Slovenska.
Ak to kupim z Nemecka cez eshop tak nie je poskytnuta celozivotna zaruka na ram?
06.10.2018 - 22:59:00
00
Číslo rámu registrujes na stránke ako prvý majitel a máš zaruku.
07.10.2018 - 09:06:07
00
Musim sa podelit o pozitivne skusensti s tymto shopom. Bicykel prisiel presne po 7 dnoch od objednania a to som s nimi este 1 den riesil velkost ramu (maju tam nejaku bezplatnu sluzbu kde ak zaslete vase miery, tak vam nastavia posed, respektive vymenia komponenty za ine ak mate napr. siroke ramena, dlhe nohy a podobne...) Bicykel prisiel priam ukazkovo zabaleny v obrovskej krabici, ktora bola napratana tonou papiera okolo celeho bajku. Na kazdej ramovej trubke bol este nasadeny penovy valec. Po vybrati stacilo nahodi riaditka. Vsetko uz bolo dotiahnute a aj prechadzovacka nastavena na jednotku. Mal som problem nahadzat vybrany papier naspat do skatule :) a neodporucam to objednavat do firmy :D . Co ma ale najviac dostalo bolo nasledovne: Ked som vyberal velkost ramu tak za moju velkost ramu som tam mal nejaky specialny poplatok +/- 46 eur. Cena bajku bola aj tak velmi dobra tak som to nejak neriesil. Po objednani som tam ten specialny poplatok uz ani pre moj ram nevidel, tak som im s odstupom casu poslal email kde som len chcel vediet zaco som ten polatok platil (ako nic som tym nechcal ziskat, skratka som bol len zvedavy). Medzitym ale bajk zlacnel este cca o 100eur (to som uz ale vobec neriesil). Vcera mi prisla odpoved kde stalo ze nevedia o ziadnom extra poplatku o ktorom spominam, ale vidia ze bajk medzitym zlacnel a posielaju mi na ucet presne 131 eur spat ako refundaciu. Normalne som nechapal. Za mna urcite odporucam :)
30.10.2018 - 10:55:48
016
Tak ja sa podelim o opacnu skusenost. Objednaval som viacero veci z tohto shopu, ale jednu polozku- predstavec mali v inom shope lacnejsi. Tak som napisal mail o dorovnanie ceny. Odpoved ok, cenu znizia, treba poslat c. obj. Lenze aby som mohol poslat c. obj. tak som logicky musel objednavku vytvorit s povodnou sumou. A kedze som chcel platit kartou tak aj rovno zaplatit. Nevidel som v tom ziadny problem, hovorim si vsak preplatok vratia... Tak som objednal, zaplatil, poslal c. obj. s informaciu ze aj zaplatene kartou, znizili cenu a upravenu fakturu poslali na mail... Tovar do tyzdna prisiel, tak som napisal ze tovar uz mam a kedy mozem ocakavat vratenie preplatku. Tu je odpoved, v tomto momente som sa zacal trochu stracat, moja anglictina je na pomedzi mizerna a ziadna :-)
-"We have already booked the new lower amount from your reservation. The rest of the reservation expires automatically and is not available from us.
The final booking of the invoice amount always takes place upon dispatch, before we reserve only the amount corresponding to your credit card."
Na to som reagoval:
-"Sorry, but I do not understand you :-)
So you have an invoice for € 135,06€ and you register from me payment of € 147 and do not pay back a prepayment?"
Odpoved:
-"As soon as you place an order and pay by credit card, we reserve the amount on your credit card after entering the data.
When all items are available and packed for shipping, we will create an invoice and debit the amount from the reservation. If there is a change in the order amount (e.g. by price guarantee) and the amount is reduced, we will only debit the lower amount and the rest will expire automatically.
Please be patient."

Komunikacia prebiehala 31. januara, s 12€ som sa uz rozlucil. Len ma to trochu zarazilo, myslel som ze to bude jednoducha a jasna zalezitost, ked budu evidovat vyssiu platbu ako fakturu.... To napr. par mesiacov predtym mi z bike-discount.de uplatnili akciu ktoru zacali den po po objednani a vratili rozdiel sumy do tyzdna naucet... :y:
18.02.2019 - 15:01:57
00
..


Naposledy upravil touro dňa 14.05.2019 - 08:52:35, celkovo upravené 1 krát.

18.02.2019 - 15:28:31
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up