Arogancia - Navysenie ceny - Absolutne zla komunikacia.

Na vysvetlenie:

Mal som zaujem o bicykel znacky Electra. Nasiel som ho na oficialnej stranke dodavatela. Po komunikacii s obchodakom mi odporucil, ze si mozem urobit objednavku na ich webe a vyberiem si obchod kam to poslu. System nefungoval, tak som dostal kontakt na PecoBikes v Trnave.

Po dohode sme si odsuhlasili s PecoBikes model cez oficialny web Electra, kde bola aj MOC 549€. /podla webu odporucana/

Po potvrdeni objednavky som bol so strany PecoBikes viacmenej tlaceny do toho aby som co najskor prisiel pre bicykel /informoval som ich, ze som mimo SK a ze v tyzdni sa pren zastavim, zalezalo to od toho kedy pojdem pracovne do TT/ Znovu som bol zo strany PecoBikes tlaceny do toho, ze je mozne sa zastavit iba pondelok alebo utorok s tym, ze v stredu je pan Peciar na cestach /to bolo cele vysvetlenie/ az po komunikacii s obchodakom Electra som sa dozvedel, ze Peciar odchadza na tri tyzdne prec - on sam mi to nepovedal ani raz.

Ale ok, aj toto sme nejak prezili a vybavil prebratie bicykla v BA u nejakeho jeho kamarata - a tu nastava dalsi problem. Na oficialnom webe bola odporucana MOC 549€, sice odporucana, ale Peciar v ziadnej komunikacii nepotvrdil zmenu ceny ani nic podobne, prisiel som pre bicykel a cena bola zrazu o 40€ vyssia. Vtedy som prvykrat volal s panom Peciarom. Bolo to len arogantne hulakanie na zakaznika typu ja si mozem cenu navysit ako chcem a podobne. Jednoducho sa vyhovaral, ze on nic potvrdzovat o cene nemusi a ze jeho nezaujima ci si bicykel vezmem alebo nie a zlozil telefon.

Bicykel som samozrejme zobral aj s navysenou cenou, pretoze to bol darcek a za dva dni by som ho uz nikde nezohnal.

Navysenie ceny mam odkomunikovane s obchodakom aj s SOIkou. Uznali, ze sa to tak nerobi.

Snazil som sa komunikovat s Peciarom, avsak bez vysledku, absolutne ignoruje vyzvu na vratenie. Za 40€ by som si kupil u neho minimalne kosik a za dalsie peniaze svetla a doplnky, absolutne asi nerozmyslal, musel som si to kupit inde.

To len aby ste vedeli, ze v PecoBikes je to sice na oko uzasne ale realita je uplne inde.

Caute
21.02.2019 - 09:39:13
00
Kde sú na ich oficálnej stránke ceny pre EU a v eurách? Ja tam vidím iba ceny v dolároch pre USA.
21.02.2019 - 10:31:58
00
Myslel som oficialny web pre SK www.electra-bike.sk
21.02.2019 - 10:32:58
00
Aha. OK.
21.02.2019 - 10:34:33
00
Aby sme sa necudovali spravaniu Peciara

https://www.google.com/amp/s/mytrnava.sme.sk/c/amp/7778146/peciar-hlasoval-za-nepritomneho-poslanca.html
21.02.2019 - 11:46:15
00
Zdravim, po mojej aktuálnej skúsenosti s Pecobikes by som ich asi nikomu neoporučil.
Konkrétne som kupoval oceľovú vidlicu na fixedgear a ešte pred kupou som písal mail či tam bude pasovať cestná brzda. Čo mi samozrejme potvrdili. Vidlu som kúpil a namontoval spolu s brzdou. Keď mi prišli kolesa a nahodil som ich, tak som zistil že vidlica je krátka. Plast šuchá o brzdu a brzdové gumičky sú v najvyššej polohe asi 1,5cm pod brzdnou plochou rafika. Konkrétne mám krátku brzdu s rozsahom 39-49mm. Pofotil som to a napísal im mail, kde som popísal situáciu.
Prvá odpoved bola od pani, ktorá má nastarosti objednávky a maily, s tým že mám použiť brzdu s rozsahom a plast ktorý bude sedieť.
Na to som im odpísal, že problém bude vo vidlici a bude krátka, lebo aj keď som zhodil brzdu, tak medzi plášťom a vidlicou je asi 1-2mm medzera.
Na to mi už odpísal pán Peciar, s tým že oni s touto vidlicou problém nemali a poslal mi fotku biku kde bola náhodná s brzdou a údajne 23c plastom a spomenul že stačí navŕtať dieru vyššie. Na to som mu odpísal že moja bude potom určite kratšia. Ďalej sme som spomínal že som im písal už pred kupou, či bude brzda sedieť aby som sa takýmto problémom vyhol a nemusel niečo upravovať.
Posledná odpoved bola iba o tom, že to chápe, ale oni s touto vidlicou problém nemali.
Reklamáciu riešiť nejdem, nechce sa mi na to čakať a už vôbec sa mi s nimi nechce ďalej komunikovať.
Dieru prevŕtam, len ma zarazil ich prístup a neochota niečo riešiť. Čakal som, že keď sa pýšia niekoľkými rokmi skúseností, tak sa budú snažiť aby bol zákazník spokojny.
21.04.2021 - 08:07:23
00
keyboard_arrow_up