uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
Gusto, napriek tomu, že si Vás tu všetkých veľmi vážim napíšem pár viet tvrdo a jasne.
Mne ako koncovému užívateľovi je úplne jedno aké problémy má suncycle, prečo je to tak ako to je. Argumenty tu nie sú na mieste - tu majú prísť riešenia. Ja očakávam, že keď je na stránke napísané, že tovar je dostupný tak má byť dostupný - sám sebe robí problémy planými sľubmi prostredníctvom klamlivých informácií o dostupnosti. A potom má hromadu objednávok. Nech to robí aj pol človeka ale nech tam nemajú mylné informácie.
Cenová politika - máte najlepšie ceny (byť vašou konkurenciou, tak by som bol na vás pekne na....ý), čo má za následok hromadu objednávok a potom ich nestíhate spracovať- zase zle. ) Keď na to ten obchod nemá kapacity, tak nech si ho nastaví inak - tak aby nespôsoboval problémy zákazníkom.
Vôbec by som sa do tejto témy nezapojil ale realita je taká, že posledných 4-5 objednávok bolo neúspešných z tohto obchodu.
Prajem všetko dobré!
Práve kvôli tomuto problému že tovar je zobrazený ako skladom ale reálne možno nieje som to začal robiť tak že ak chcem niečo zo suncycle, tak najprv hneď píšem mail k danému produktu o dostupnosti či je reálne skladom. Na moje maily mi vždy v pribehu dňa alebo aktuálne kvôli tejto situácii dvoch dňoch príde odpoveď, skrátka vždy! Neviem ako vy všetci ostatný ale ja zo svojim Gmail nemám problémy žeby mu do suncycle nechodili moje maily.Ak tovar nieje skladom tak potom pozrem iný eshop alebo ak je dodacia doba krátka tak objednám v suncycle úplne jednoduché. Eshop suncycle si celkom vážim, v minulosti mne aj môjmu známemu zohnal dosť takých vecí na bajk ktoré iné slovenské obchody nemali vôbec v ponuke a aj vedel niečo urobiť z cenou.Je pravda ze web by chcelo už modernizovať a pridať platbu kartou poprípade aj platbu cez gpay, Apple pay alebo podobne moderné metódy platby. Tak isto aj pridať zasielkovnu medzi dopravu by bolo fajn.
Gusto, napriek tomu, že si Vás tu všetkých veľmi vážim napíšem pár viet tvrdo a jasne.
Mne ako koncovému užívateľovi je úplne jedno aké problémy má suncycle, prečo je to tak ako to je. Argumenty tu nie sú na mieste - tu majú prísť riešenia. Ja očakávam, že keď je na stránke napísané, že tovar je dostupný tak má byť dostupný - sám sebe robí problémy planými sľubmi prostredníctvom klamlivých informácií o dostupnosti. A potom má hromadu objednávok. Nech to robí aj pol človeka ale nech tam nemajú mylné informácie.
Cenová politika - máte najlepšie ceny (byť vašou konkurenciou, tak by som bol na vás pekne na....ý), čo má za následok hromadu objednávok a potom ich nestíhate spracovať- zase zle. ) Keď na to ten obchod nemá kapacity, tak nech si ho nastaví inak - tak aby nespôsoboval problémy zákazníkom.
Vôbec by som sa do tejto témy nezapojil ale realita je taká, že posledných 4-5 objednávok bolo neúspešných z tohto obchodu.
Prajem všetko dobré!
V podstate súhlas. Ja pána majiteľa obchodu ľutovať nebudem ako to sám ťahá alebo neťahá, nie je to môj problém a nikto ho nenúti aby to robil, alebo aby si nezamestnal zopár ľudí keď by sa očividne hodili. Výhovorky že je ťažké niekoho zaškoliť sú úplne mimo, správa eshopu, balenie objednávok, expedovanie atď. nie je jadrová fyzika.
Čo mne vadí najviac nie sú ani tak mylné informácie o dostupnosti ako ignorácia a zavádzanie zákazníka. Ak by mi na druhý deň prišlo info že tovar nie je a tak skoro nebude tak poďakujem a objednám si obratom inde. Takto niekoľko týždňov zabitých čakaním. Ďakujem, ďalšia objednávka pôjde inde hneď.
Výhovorky že je ťažké niekoho zaškoliť sú úplne mimo, správa eshopu, balenie objednávok, expedovanie atď. nie je jadrová fyzika.
Ono si treba prečítať ešte raz to čo som napísal. Ano pobaliť tovar, vyexpedovať ho, pripadne urobiť v objednávkach nejaké male zmeny dokáže urobiť aj ako tak vyškolený zamestnanec a tak to aj robí. Ono netreba má ľutovať ( ani som to nikdy od nikoho nežiadal ), ale zase si myslieť že tu po nociach zapletam kolesa, skladám bicykle, spracovávam design pre našu značku atd je zase tiež mylná predstava. Ono ta “jadrová fyzika” nastáva v situácii keď treba zháňať tovar ktorý nikde inde nie je ( napr dnes sme expedovali pre zákazníkov ďalšie dve RS SID Ultimate vidlice ktoré nie sú už dlhu dobu dostupné v celej EU ), zisťovať možnú dostupnosť a termíny tovarov keď ti ani dovozcovia nezdvihaju telefonáty, pripadne ti odpisu až na tretí mail po troch dňoch atd atd atd. A toto všetko si zasad do doby keď mnoho dovozcov stále nemá b2b, nemáš si tu dostupnosť ako feedovat, pripadne to čo platilo na skladoch iných dodávateľov o 9:00 už neplatí o 9:03...proste na toto len tak nezoženieš človeka z ulice, že “pod, potrebujem tu navyše jednu hlavu a dve ruky”.
Všetko ostatne som myslím vysvetlil vyššie a sám viem že ja sa kde posúvať a čo zlepšovať. Prvý krok sme urobili už dnes keď sme prekopali dostupnosti a cez víkend to ešte kúsok dotiahneme. Druhý krok bude spomínaná nová stránka a na to nadvezujuce ďalšie veci ktoré sú v pláne...mozna platba cez platobné brány, možnosť nákupu na splátky, oveľa viac “user friendly” systém, zásielkovna atd. Ale ako som písal, toto nasadenie očakávam až tak na jesen.
gusto - matt moze byt akokolvek fajn clovek, predavac a tak, ale nic v zlom, tieto problemy s jeho eshopom a komunikaciou sa tu tahaju uz velmi vela rokov a ked prejdes temu tak sa to tu pravidelne objavuje a pravidelne na to matt reaguje ze "pracuje sa na tom". Tiez som cca 6-7 rokov dozadu od matta chcel kupit nejake lacne kolesa a tiez to padlo na tom ze to co je na sklade na sklade nebolo a komunikacia bola na tyzdne - v predstihu som si chcel na leto kupit koleso po tom co som aktualne znicil a dopadlo to stornom o tusim niekolko mesiacov.
ja aj chapem ze maly, alebo rozbiehajuci sa eshop, lenze ak maju s tymto problem uz tolko rokov (cize uz az taky rozbiehajuci sa asi niesu), a tolko rokov sa hovori o zlepseni systemov, tak no ja neviem. Mozno ozaj sa im backend omnoho zmenil, ale pre zakaznika ci je to tolka zmena k lepsiemu to minimalne tune nevyzera, ale to matt snad vie lepsie, ak ma 1 nespokojneho zakaznika z miliona tak mu to je/moze byt asi jedno. A z reakcii tuna a mnozstva poloziek na eshope/predaj "vlastnych" ramov, mi nepride ani ze by boli az taky mali.
Pridám zopár postrehov aj ja. Cez Suncycle objednávam dlhé roky a aj v týchto hektických mesiacoch som robil niekoľko objednávok. Boli to drahšie veci ale aj drobnosti. Vždy však všetko sedelo s uvedenou dostupnosťou. Ak niečo nebolo priamo skladom, predajca sa ozval častokrát hneď, alebo po pár hodinách po objednávke a všetko sme doladili. Mnohokrát aj s upozornením, že je ťažká situácia na trhu a veci budú meškať, alebo možno nebudú. Nakoniec vždy všetko bolo a veľakrát aj skôr ako sme sa dohodli. Čakal som dva mesiace na karbónové kolesá s ich vlastnej produkcie po upozornení, že budem čakať dva mesiace. Vedel som, počkal
som si. Ja som za tie roky a za posledné mesiace žiadny problém nemal. Tým nechcem tvrdiť, že iní zákazníci ho mať nemohli. Len po prečítaní tých všetkých negatívnych reakcií som chcel podotknúť, že sú aj zákazníci, ktorí sú s týmto eshopom spokojní. A takisto objednávam aj z nemecka aj tu z MTbikera. Vždy podľa ceny a dostupnosti.
Tiež pridám pár skúsenosti - nakupujem s prestávkami asi 10 rokov, kedy som si tu vyskladal v tom čase skoro celý cesťák. Dokonca mi to vtedy matt doniesol skoro pred dom... Zažil som však momenty, keď často ľudom prišlo v balíku niečo iné ako chceli (mne napr. dura ace stredová os s talianskym závitom namiesto bežne používaného) a jednu dobu sa to tu hodne pretriasalo. Časom pribudla konkurencia, najväčšia tuším mtbiker s vlastnou predajňou a eshopom, ale nie len tá. Sám by som neveril , ale min. týždeň som kupoval drahú prilbu nedávno cez alzu - rozhodlo, že bola skladom, plus možnosť rýchleho vrátenia cez ich predajno - výdajné miesto (nakoniec som to bol nútený využiť, nesadla). Doba sa mení, čo sa mení pomaly (ak vôbec) je suncycle. Mne chýba reálny skladový prehľad, nechce sa mi vypisovať a čakať na odpovede hodiny, prípadne dni... Keby mali zákazníci prehľad o reálnom stave, možno by ubudlo veľa zbytočných dotazov. Nemožnosť platiť kartou je dnes divná, tento produkt ponúka každá banka. Nefungovala dlhšie možnosť výberu miesta zásielkovne... Neviem, či je to firma jedného muža, vyzerá že áno. Potom sa však divím, prečo tráviť čas nad ponukou "vlastnej" značky mtb rámov, kolies nad časom venovaným vylepšovaniu e-shopu. Mal som pracovnú cestu tento mesiac do Partizánskeho, tak som myslel, že sa tam zastavím - zháňal som prilbu ktorá bola " skladom, potreboval som ju vyskúšať. Bohužiaľ som sa nedovolal na pevnú linku (áno viem, že volať nie je žiadúce ), tak som sa na to nakoniec vyprdol. Chápem, že dnes je doba zložitá, tovaru veľakrát niet, ale ten prehľad o sklade je zásadná vec. Včera som objednával prilbu, ktorá mi konečne sadla a to nakoniec cez eshop v Nemecku kde bola skladom (bike-components.de ) - bohužiaľ v lokálnej kamennej predajni nemali veľkosť/farbu a nemal ju ani ich nemecký dodávateľ na sklade. Skúšal som volať do Oslian, kde ju síce mali ale opäť nie moju veľkosť/farbu - podotýkam že v ich eshope/predajni mi to zdvihli na 1.pokus a pozreli online do skladu. Takto si predstavujem komunikáciu so zákazníkom, všetko som riešil z auta.-...čo dodať záverom ? Prajem mattovi veľa energie, menej výhovoriek, plné veľkosklady tovaru a spokojných zákazníkov.
slovenských možno áno, s českými niektorými a nemeckými nie. Je rozdiel ak je niekto len typický preposielač a niekto kto má tisícky položiek skladom. Bez kapitálu a ľudí to nejde, to však naráža aj na veľkosť trhu čo sa oplatí a čo nie.
V Suncycle sa problémy s komunikáciou, dostupnosťou, zameneným tovarom a následnými výhovorkami ťahajú predlhé roky. Osobne neverím napriek sľubom že sa niečo zmení k lepšiemu, firma na takejto úrovni o jednom človeku nemôže dobre fungovať. Ja už som prešiel ku konkurencii dávno, mtbiker, gravityshop, 22bikes sú minimálne na komunikačnej úrovni niekde inde. Ale budem držať Suncycle palce.
Zaujimave, ze napriek neverending story, tu je stale aj obchod aj spokojni zakaznici. Len ti spokojni nemaju potrebu po kazdej objednavke pisat na forum.
A najzabavnejsie su tie prispevky, kde ma niekto zlu skusenost spred X rokov, ale aj dnes o nej pise. Ok, obchod ho sklamal, siel ku konkurencii, ale stazovat sa nonstop, to je na nejaku diagnozu.
Ja som poslednú objednávku zrušil lebo tovar isto nie je nikde. Aspoň to co som potreboval. No stále sa do suncycle vrátim, lebo tu nájdem veci ktoré iný neponúkajú a ceny sú fajn. Na komunikáciu si treba zvyknúť. 😉
mail zo suncycle mi fakt skoncil v spame, netusim preco :/ nastastie tam mate na to upozornenie
btw chcel by som si potvrdit ci mam fakt cakat so zaplatenim, tak ako tam mate uvedene:
"Vážený zákazník. Platbu prevodom na náš účet prosím zrealizujte až po našom potvrdení, že Vami objednaný tovar máte nachystaný na odoslanie alebo je u nás nachystaný pre osobný odber."
Tak ja mam tiez dobre skusenosti, kedy bol tovat za 2 dni doma, ale aj horsie, kedy nieco poplietli, alebo teraz cakam uz vyse mesiaca lebo veci co mam objednane tam nie su (spotrebak na 3x9 XT). NAstastie tie veci chcem do suplika, ale tak za mesiac-dva mozno nebudem mat na com jazdit tak verim, ze sa to rozbehne.
No neviem ale okrem cien ma tento obchod zatiaľ neoslovil. Mám tam prvú objednávku a čakám na tovar ale nejaký aj majú. Pred 2 týždňami som tam písal aby poslali aspoň jednu vec a nkto nič. Komunikácia na bode mrazu
Ja som s komunikaciou bol velmi spokojny, vzdy odpovedali, dokonca aj cez vikend a nebol problem sa dohodnut aj na odoslani objednavky bez tovaru ktory bol nedostupny.
Pri poslednej objednavke vsak doslo k zamene tovaru a prisli 2 produkty ine ako boli objednane.
Moja posledná objednávka z dnes v suncycle bola odoslaná ešte dnes, takže ak majú veci skladom tak posielajú rýchlo v mojom prípade. Stále som spokojný zákazník.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Mne ako koncovému užívateľovi je úplne jedno aké problémy má suncycle, prečo je to tak ako to je. Argumenty tu nie sú na mieste - tu majú prísť riešenia. Ja očakávam, že keď je na stránke napísané, že tovar je dostupný tak má byť dostupný - sám sebe robí problémy planými sľubmi prostredníctvom klamlivých informácií o dostupnosti. A potom má hromadu objednávok. Nech to robí aj pol človeka ale nech tam nemajú mylné informácie.
Cenová politika - máte najlepšie ceny (byť vašou konkurenciou, tak by som bol na vás pekne na....ý), čo má za následok hromadu objednávok a potom ich nestíhate spracovať- zase zle. ) Keď na to ten obchod nemá kapacity, tak nech si ho nastaví inak - tak aby nespôsoboval problémy zákazníkom.
Vôbec by som sa do tejto témy nezapojil ale realita je taká, že posledných 4-5 objednávok bolo neúspešných z tohto obchodu.
Prajem všetko dobré!
Mne ako koncovému užívateľovi je úplne jedno aké problémy má suncycle, prečo je to tak ako to je. Argumenty tu nie sú na mieste - tu majú prísť riešenia. Ja očakávam, že keď je na stránke napísané, že tovar je dostupný tak má byť dostupný - sám sebe robí problémy planými sľubmi prostredníctvom klamlivých informácií o dostupnosti. A potom má hromadu objednávok. Nech to robí aj pol človeka ale nech tam nemajú mylné informácie.
Cenová politika - máte najlepšie ceny (byť vašou konkurenciou, tak by som bol na vás pekne na....ý), čo má za následok hromadu objednávok a potom ich nestíhate spracovať- zase zle. ) Keď na to ten obchod nemá kapacity, tak nech si ho nastaví inak - tak aby nespôsoboval problémy zákazníkom.
Vôbec by som sa do tejto témy nezapojil ale realita je taká, že posledných 4-5 objednávok bolo neúspešných z tohto obchodu.
Prajem všetko dobré!
V podstate súhlas. Ja pána majiteľa obchodu ľutovať nebudem ako to sám ťahá alebo neťahá, nie je to môj problém a nikto ho nenúti aby to robil, alebo aby si nezamestnal zopár ľudí keď by sa očividne hodili. Výhovorky že je ťažké niekoho zaškoliť sú úplne mimo, správa eshopu, balenie objednávok, expedovanie atď. nie je jadrová fyzika.
Čo mne vadí najviac nie sú ani tak mylné informácie o dostupnosti ako ignorácia a zavádzanie zákazníka. Ak by mi na druhý deň prišlo info že tovar nie je a tak skoro nebude tak poďakujem a objednám si obratom inde. Takto niekoľko týždňov zabitých čakaním. Ďakujem, ďalšia objednávka pôjde inde hneď.
Ono si treba prečítať ešte raz to čo som napísal. Ano pobaliť tovar, vyexpedovať ho, pripadne urobiť v objednávkach nejaké male zmeny dokáže urobiť aj ako tak vyškolený zamestnanec a tak to aj robí. Ono netreba má ľutovať ( ani som to nikdy od nikoho nežiadal ), ale zase si myslieť že tu po nociach zapletam kolesa, skladám bicykle, spracovávam design pre našu značku atd je zase tiež mylná predstava. Ono ta “jadrová fyzika” nastáva v situácii keď treba zháňať tovar ktorý nikde inde nie je ( napr dnes sme expedovali pre zákazníkov ďalšie dve RS SID Ultimate vidlice ktoré nie sú už dlhu dobu dostupné v celej EU ), zisťovať možnú dostupnosť a termíny tovarov keď ti ani dovozcovia nezdvihaju telefonáty, pripadne ti odpisu až na tretí mail po troch dňoch atd atd atd. A toto všetko si zasad do doby keď mnoho dovozcov stále nemá b2b, nemáš si tu dostupnosť ako feedovat, pripadne to čo platilo na skladoch iných dodávateľov o 9:00 už neplatí o 9:03...proste na toto len tak nezoženieš človeka z ulice, že “pod, potrebujem tu navyše jednu hlavu a dve ruky”.
Všetko ostatne som myslím vysvetlil vyššie a sám viem že ja sa kde posúvať a čo zlepšovať. Prvý krok sme urobili už dnes keď sme prekopali dostupnosti a cez víkend to ešte kúsok dotiahneme. Druhý krok bude spomínaná nová stránka a na to nadvezujuce ďalšie veci ktoré sú v pláne...mozna platba cez platobné brány, možnosť nákupu na splátky, oveľa viac “user friendly” systém, zásielkovna atd. Ale ako som písal, toto nasadenie očakávam až tak na jesen.
ja aj chapem ze maly, alebo rozbiehajuci sa eshop, lenze ak maju s tymto problem uz tolko rokov (cize uz az taky rozbiehajuci sa asi niesu), a tolko rokov sa hovori o zlepseni systemov, tak no ja neviem. Mozno ozaj sa im backend omnoho zmenil, ale pre zakaznika ci je to tolka zmena k lepsiemu to minimalne tune nevyzera, ale to matt snad vie lepsie, ak ma 1 nespokojneho zakaznika z miliona tak mu to je/moze byt asi jedno. A z reakcii tuna a mnozstva poloziek na eshope/predaj "vlastnych" ramov, mi nepride ani ze by boli az taky mali.
som si. Ja som za tie roky a za posledné mesiace žiadny problém nemal. Tým nechcem tvrdiť, že iní zákazníci ho mať nemohli. Len po prečítaní tých všetkých negatívnych reakcií som chcel podotknúť, že sú aj zákazníci, ktorí sú s týmto eshopom spokojní. A takisto objednávam aj z nemecka aj tu z MTbikera. Vždy podľa ceny a dostupnosti.
Pridal by som zasielkovnu službu a platba kartou.Dostupnosť tovaru a na sklade tovar je problém všetkých shopoch na hoc čo.
A najzabavnejsie su tie prispevky, kde ma niekto zlu skusenost spred X rokov, ale aj dnes o nej pise. Ok, obchod ho sklamal, siel ku konkurencii, ale stazovat sa nonstop, to je na nejaku diagnozu.
pred 2 týždnami šalter a došiel na druhý deň
btw chcel by som si potvrdit ci mam fakt cakat so zaplatenim, tak ako tam mate uvedene:
"Vážený zákazník. Platbu prevodom na náš účet prosím zrealizujte až po našom potvrdení, že Vami objednaný tovar máte nachystaný na odoslanie alebo je u nás nachystaný pre osobný odber."
Pri poslednej objednavke vsak doslo k zamene tovaru a prisli 2 produkty ine ako boli objednane.