jo preklep od 14.10 samozrejme ... na mail suncycle samozrejme pisem, tu som sa len prisiel vyplakat :-)
04.11.2019 - 09:04:46
00
tak ak sa na nich nakoniec nakontaktujes, tak im povedz nech si precitaju aj ostatne emaily, alebo nech zdvihaju telefon :D
04.11.2019 - 09:26:17
00
ivast napísal:
jo preklep od 14.10 samozrejme ... na mail suncycle samozrejme pisem, tu som sa len prisiel vyplakat :-)

Samozrejme, že viem, že to bol preklep, to bolo len na odlahčenie, ja som tam zatial nenakupoval, ale kamarát mi spomínal, že tiež sa s ním dlho naťahoval aby mu vôbec odpísal
04.11.2019 - 10:32:33
00
Aby som teda dokoncil pribeh, po "eskalacii" na forum sa Matus ozval, nejake dva dni nato kurier vyzdvihol krabicu a na zaciatku tohto tyzdna dalsi kurier doniesol nove tretry. Potialto fajn, co je divne ze ziadna komunikacia medzi tym nebola, proste hlucho a potom dojde krabica...
22.11.2019 - 11:12:37
00
Ja som takto vracal do ineho shopu ... poslal som im mail nikto ani mu ani bu len zrazu kurier volal, takze zrejme je to normalny postup
22.11.2019 - 11:26:06
00
Ja som si objednal v suncycle 4.9. Po mesiaci som písal email čo sa deje s mojou objednávkou. Doteraz ani obraz ani zvuk. Bola to moja prvá objednávka v tom eshope, reku ceny dobré, ľudia chvália... Ale ako čítam toto vlákno a po osobnej skúsenosti... No neviem. Objednal som inde. A to som celkom trpezlivý, ale mať tri mesiace nepojazdny bicykel a ešte nejaký čas bohužiaľ bude je už moc. Týmto by som sa chcel menovanému obchodu poďakovať :y:.
22.11.2019 - 12:00:37
00
mne sa podarilo cez kontaktny formular na stranke, kedze stale nebol znamy termin dodania rafku tak sa objednavka zrusila. comu som nakoniec aj celkom rad, lebo ma to konecne dokopalo k objednaniu celeho setu kolies, miesto docasnej vymeny kriveho rafu
22.11.2019 - 15:25:44
00
Ja som skúsil objednať plášť ktorý mtbiker nemal, suncycle podľa údajov na stránke skladom. Doteraz nič. Plášť som už zohnal inde. Neviem ako fungujú.
22.11.2019 - 19:41:28
00
nie sú schopný mi vybaviť reklamáciu prasknutých ráfikov od 5.8.2019,
a na posledné 3 maily mi ani neodpovedali že kedy to asi bude !!!
už to bude pomaly 4 mesiace ,asi budem reklamovať už cez SOI

ale ako tu čítam tak s reklamáciou u nich má asi každý problém
24.11.2019 - 17:19:22
00
To uz si mal davno riesit cez SOI, pytaj jednoznacne vratit peniaze, mas na to narok myslim uz po mesiaci ked ti reklamaciu nevybavia a nie ze by som cakal 4 mesiace.
Co sa tyka komunikacie mam rovnaku skusenosti, dlabali z vysoka na mna. Co tak citam posledne komentare ide to este viac dole vodou, akoby koncili..
24.11.2019 - 17:25:49
01
keszi.jozef napísal:
nie sú schopný mi vybaviť reklamáciu prasknutých ráfikov od 5.8.2019,
a na posledné 3 maily mi ani neodpovedali že kedy to asi bude !!!
už to bude pomaly 4 mesiace ,asi budem reklamovať už cez SOI

ale ako tu čítam tak s reklamáciou u nich má asi každý problém

Musia ti vrátiť peniaze ak do 30dni nevybavili
24.11.2019 - 18:18:01
00
Moja prva skusenost je pozitivna. V stredu vecer som objednal strmen, vcera doobedu to odoslali a akurat to dorazilo. Vec bola skladom. Super.
14.02.2020 - 13:57:11
01
to iba mne nejde oznacit kurier gls/balikomat a zvolit si pobocku?
01.05.2020 - 09:57:21
00
pol roka to podla mna nejde, mohli by z toho urobit poriadnu stranku
01.05.2020 - 10:36:19
00
jj, chyba tam vyber pobocky aj mapa.
01.05.2020 - 11:23:44
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up