Diky
17.11.2010 - 20:05:02
00
po prvej svojej prvej objednavke v tomto eshope musim skonstatovat, ze nie som nadseny.
objednavka trvala skoro mesiac, co ale predajcovi nezazlievam, nakolko ho chapem, ze musel cakat na jedne brzdove paky od dodavatela, ale zase vecsina tovaru neprisla ta, ktoru som objednal(ine gripy, ine podlozky, ine brzdove paky) a vsetko to prislo pozabalovane v sackoch.
25.11.2010 - 19:20:11
00
To je normálka, zásielky zo suncycle sú také dospelácke kindervajíčka . Nikdy nevieš čo tam nájdeš. Treba vydržať po piatej objednávke tomu prídeš na chuť.
26.11.2010 - 10:28:41
00
srebalat a prisli Ti kvalitativne/cenovo horsie veci nez si si objednal? Lebo zatial sa tu nikto nestazoval ze dostal drahsiu/kvalitnejsiu vec za cenu tej lacnejsej co povodne objednal - väcsina sa tomu tesi...
26.11.2010 - 10:37:17
00
no neprisli ani cenovo horsie, ani cenovo zvyhodnene tie vymeny, proste ina farba(brzdove paky strieborne namiesto ciernych), iny typ od toho vyrobcu(gripy WCS TG Ergo namiesto obycajnych WCS TG) a ina "velkost" (distancne podlozky 4x5mm namiesto 2x10mm)..
26.11.2010 - 11:01:33
00
ANO, uznavam chybu ze som to zle pobalil, ale riesit sa to da najskor medzi nami ( predajca-odberatel ) ako to hned riesit napr tu na fore. vzdy ked som chybu urobil, uznal som si ju a snazil sa ju co najskor napravit.

ale ked uz sa to tu riesi, tak :
- brzdove paky bohuzial chodia posledny polrok od dodavatela takej farby aku som poslal , nemam vsak problem vymenit za iny model ktory bude farebne sediet...pravdu povediac som si tu farbu ani neuvedomil
- 10mm podlozky su dlhodobo nedostupne aj na sklade u dodavatela, vobec ma teda nenapadlo ze moze byt problem ked namiesto 2x10mm, poslem 4x5mm ...ale priznavam, moja chyba ze som sa dopredu neopytal
- gripy Ergo namiesto klasickych beriem samozrejme ako svoju chybu

btw, to ze to prislo v sackoch bolo kvoli tomu aby sa to zmestilo do "listovej zasielky" a bolo to cim skor u odberatela. samozrejme mozem to posielat v originalnych baleniach co uz ale podla vsetkeho pojde ako balik a nasa posta to bude rozvazat mozno aj o dalsich 5dni navyse

ku kindervajickam sa vyjadrovat nebudem, pretoze na 98% to je tak ako pise jezus, ale ked sa to ludom tak nepaci, tak to veru treba asi zmenit a posielat presne tovar ktory si clovek objedna, aj ked na to bude cakat napr o 4dni dlhsie. je predsa urazajuce, dostat napr namiesto objednanej a zaplatenej retaze Deore, retaz LX atd...samozrejme stane sa aj take co sa stalo teraz ze sa tovar po mojej chybe zamenil co mi je vzdy luto a za co sa ospravedlnujem
26.11.2010 - 11:55:34
00
Chcem sa zastat matta,ja len zasa zopakujem na jeho adresu mal som zopar zmien pri objednavke ale v moj prospech.Ja mozem vyjadrit len spokojnost,dostal som komponenty vyzsiej rady za cenu nizsiej.Doporucujem len zvysit komunikaciu navzajom a bude to ok \o/
26.11.2010 - 12:32:50
00
Nic menit netreba!!! ;) Mna 4x HG93 namiesto objednanych HG 73 v sacku velmi potesili!!! :y:
26.11.2010 - 12:36:43
00
Srebalat len taka otazka. Maily ti nechodia ? Pretoze mne vzdy pride ze napr. toto nemame mozeme poslat toto ale si pockam az to bude skladom ? Komunikacia so suncycle je OK. A kto si potrpi na krabicky tak nech kupuje v kamenaku, tam su slusne spoplatnene :lol: Takze Matt prosim krabicky mi neposielaj, bordelu mam doma aj bez nich dost :lol: :clap:
RISO : myslis ze mi miesto 2 litrov oleja do vidlice pridu 4 ? :tmi: :rofl:


Naposledy upravil drotar dňa 26.11.2010 - 12:41:51, celkovo upravené 1 krát.

26.11.2010 - 12:39:28
00
Presne, je to len o komunikácii. A mnohí zabúdate na jednu vec čo je vycapená na úvodnej stránke: Suncycle.sk je internetový obchod, takže všetok ponúkaný tovar nedržíme skladom - snažíme sa však dodávať tovar za minimálne ceny, minimálne náklady a v čo najkratšom čase.

To že občas nepríde tovar ako má byť? Aj matt je len človek a mýliť sa je ľudské, nemyslíte? Aj pri objednávaní zo zahraničia sa môže občas stať, že príde niečo iné ako malo prísť. Len vtedy to je so zámenou trocha obtiažnejšie ak vôbec nejaká zámena bude..
26.11.2010 - 12:40:38
00
Chyba sa moze vyskytnut u kazdeho predajcu. Ja mam s Matusovym obchodom a pristupom len dobre skusenosti. Vcera mi urobil radost predcasnym Jeziskom. A zhodou okolnosti ma velmi potesil tym, ze objednana vidlica mala prist s ciernou korunkou (chcel som bielu, ale nebola) a nakoniec mi len tak mimochodom oznamil, ze pride biela :clap: \o/
26.11.2010 - 12:41:12
00
Obratom mi dosiel mail s ospravedlnenim a navrh na vymenu gripov za spravne a striebornych pak FR5 za cierne SD7, takze som milo prekvapeny a o serioznosti tohto predajcu nepochybujem, kedze je ochota vzniknuty problem riesit a hlavne k spokojnosti zakaznika, aj voci dalsim problemom predajcu.
Komunikacia je OK, az na taketo mensie problemy, mozno by sa im dalo predist, keby sa predajca predom spytal ci mozu byt niektore veci trocha ine, nakolko momentalne presne tie nema(aj ked rozumiem, ze kazdy sme len clovek a nejake tie chybicky sa stavaju).


Naposledy upravil srebalat dňa 26.11.2010 - 16:04:36, celkovo upravené 2 krát.

26.11.2010 - 13:02:46
00
My tu Matúša poznáme...
Srebalat od neho objednal predpokladám prvý krát a po otvorení obálky bol rozčarovaný, čo by som asi po prvom nákupe bol aj ja. Takže sa na to treba pozrieť aj z druhej stránky. A kedže mu došiel tovar designovo iný než objednal tak prepokladám že komunikácia neprebehla.


Ale ako tak čítam všetko sa nakoniec vyrieši k spokojnosti :y:

Teraz už len držať palce Matúšovi aby stránka "fachčila" ako má a keď bude vidieť aj stav na sklade bude to super...
26.11.2010 - 13:45:39
00
RISO : myslis ze mi miesto 2 litrov oleja do vidlice pridu 4 ? :tmi: :rofl:

Ty mudrlant, mne neprislo viac retazi, ale kvalitnejsie ;) ...ale tebe mozno pride 200l sud :P
26.11.2010 - 14:04:17
00
Tiež sa pridávam do klubu spokojných zákazníkov ktorým prišiel síce iný tovar, no vyššia trieda.
26.11.2010 - 14:20:18
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up