ANO, uznavam chybu ze som to zle pobalil, ale riesit sa to da najskor medzi nami ( predajca-odberatel ) ako to hned riesit napr tu na fore. vzdy ked som chybu urobil, uznal som si ju a snazil sa ju co najskor napravit.
ale ked uz sa to tu riesi, tak :
- brzdove paky bohuzial chodia posledny polrok od dodavatela takej farby aku som poslal , nemam vsak problem vymenit za iny model ktory bude farebne sediet...pravdu povediac som si tu farbu ani neuvedomil
- 10mm podlozky su dlhodobo nedostupne aj na sklade u dodavatela, vobec ma teda nenapadlo ze moze byt problem ked namiesto 2x10mm, poslem 4x5mm ...ale priznavam, moja chyba ze som sa dopredu neopytal
-
gripy Ergo namiesto klasickych beriem samozrejme ako svoju chybu
btw, to ze to prislo v sackoch bolo kvoli tomu aby sa to zmestilo do "listovej zasielky" a bolo to cim skor u odberatela. samozrejme mozem to posielat v originalnych baleniach co uz ale podla vsetkeho pojde ako balik a nasa posta to bude rozvazat mozno aj o dalsich 5dni navyse
ku kindervajickam sa vyjadrovat nebudem, pretoze na 98% to je tak ako pise jezus, ale ked sa to ludom tak nepaci, tak to veru treba asi zmenit a posielat presne tovar ktory si clovek objedna, aj ked na to bude cakat napr o 4dni dlhsie. je predsa urazajuce, dostat napr namiesto objednanej a zaplatenej retaze Deore,
retaz LX atd...samozrejme stane sa aj take co sa stalo teraz ze sa tovar po mojej chybe zamenil co mi je vzdy luto a za co sa ospravedlnujem