Take nieco som myslel...
Príloha:
Screenshot_20240127_173434_AliExpress.jpg
Screenshot_20240127_173434_AliExpress.jpg 77.4 KiB thumb_up0thumb_down

27.01.2024 - 17:36:03
00
Aj pôvodnú bat. máš 48V?
27.01.2024 - 18:49:30
00
Ano, 48V 17Ah
27.01.2024 - 19:17:49
00
A to ti nestačí vyše 800Wh?
Podľa mňa najjednoduchsie by bolo odpojit vybitu bat. od motora a pripojiť nabitú. Na bbs by to nemal byť problém. Konektory sú dostupné.
27.01.2024 - 21:02:17
00
Zatial som nemal problem... ale...uvazujem nad tym.... o to mi slo ze ked tu velku vybijem tak aby som ju nemusel nosit na chrbte vo vaku.... ale ostane na mieste len ju vypnem....a kliknem do pripraveneho konektora tu druhu v kapse a idem dalej. Myslis ze zeby na displeji fungovalo aj zobrazovanie %?
27.01.2024 - 22:06:03
00
Tie batérie musia byť od seba el. oddelené. Tie percenta musí podporovať displej.
28.01.2024 - 07:50:01
00
Odpojit konektor na vybitej batt, napojit konektor nabitej zaloznej batt. A ides dalej. Nic jednoduchsie a bezpecnejsie nieje.
Zaloznu batt si daj kam chces, na bike na pevno, do ruksaku, do vacku, do vozika,....
28.01.2024 - 12:31:23
00
Juro1697 napísal:
Zatial som nemal problem... ale...uvazujem nad tym.... o to mi slo ze ked tu velku vybijem tak aby som ju nemusel nosit na chrbte vo vaku.... ale ostane na mieste len ju vypnem....a kliknem do pripraveneho konektora tu druhu v kapse a idem dalej. Myslis ze zeby na displeji fungovalo aj zobrazovanie %?


Zrejme máš nový bicykel, tak sa zaoberáš somarinami, rovnako ako ostatní, keď sme ho mali nový. Časom zistíš, že limitujúca nebude kapacita batérie, ale to, že už nevydržíš sedieť v sedle. Tá 800-vka ti vydrží na 8-9 hodín v sedle....
28.01.2024 - 15:49:13
03
Použi toto a nemušíš nič odpájať, môžeš to mať zapojené nastálo.
https://www.pswpower.com/products/sans-54v6-or%C2%A0-42v-li-ion-electric-bicycle-battery-charger-48v-120w-or-36v-90w%C2%A0-output-dc-5521-e-bike-charger-227
18.02.2024 - 11:21:17
00
Dakujem za reakciu, ano videl som toto zariadenie.... len nechcem mat na bajku "elektraren" tak som chcel nieco... nenápadne :)
18.02.2024 - 21:13:23
00
Este sa Vás chcem opytat. Mam display DPC18, vadi mi ze nevidim naraz aj trip aj dojazd... a musim to preklikavat... display 850C to umoznuje. Bude mi tento 850C fungovat? A este otazka.... celkovy pocet najazdených km mi ostane? alebo sa vynuluje? Dakujem
18.02.2024 - 21:55:39
00
S batériou je to ozaj tak, že ju človek málokedy vybije. Najhoršie pre baterku je súvislé zaťaženie bez úsekov oddychu. Výjazd na Kráľovú hoľu zničí baterku rýchlejšie ako trasa s podobnými vm vo vlnitom teréne.
A je to vážne také podstatné špekulovať s displejom len aby si videl dojazd? aj tak ten dojazd je u bafangu bludný údaj. a klesá rýchlejšie ako pribúdajú km tripu... Skôr si prepni percentá batérie na volty, to ti dá reálnejší pohľad na to čo sa deje s baterkou, len si na to treba zvyknúť...-.
19.02.2024 - 09:16:27
00
V podstate máš pravdu. Ale u veľmi kvalitných /tvrdých/ batérií je to napätie zavádzajúci údaj, lebo jeho pokles u LiIon nie je lineárny. Krivka má priebeh taký, že z max. nabitia ihneď poklesne na menšie prevádzkové napätie /v záťaži/ a napätie sa drží dokiaľ môže. Nakoniec je krivka smerom dole dosť strmá.
Ja vzhľadom na môj iný koníček dokážem napätiu rozumieť lepšie ako bežný užívateľ, ale aj tak to mám v tomto prípade prepnuté na percentá.
Samozrejme, že celú krivku mám odsledovanú a v mojom prípade sa "prvých 5-10 %" /zo 100 na 95/ rovná cca "posledných 30-35%".
Jazdením sa to dá celkom presne odsledovať a zvyknúť si.
19.02.2024 - 15:03:03
00
Ano, tie percentá ma na začiatku oblbli, Najazdil som kopec km a stále som mal 88%, keď som mal 50% baterky myslel som si že dojdem ešte raz tolko ...
Keď to začalo rýchlo klesať bol som rád že som v okolí bydliska ... :) Potom som si na percentá zvykol a potom som si zvykol na volty. Základ je vedieť koľko energie je ešte k dispozícii.
Môj firmware je taký že keď je napätie 36V, tak dopomáha už len 100w na dojazd domov, nezmenilo sa niečo k lepšiemu za posledné dva roky?
19.02.2024 - 15:44:26
00
Na CTM Areon xpert mám obyčajný malý display,stav baterky je tam v % , tie klesajú z najazdenými km relatívne plynule.Keď naskočí posledných 20 % , výkon motora výrazne poklesne-má to istú výhodu,na tie posledné percentá sa dá najazdiť ešte cca 20 km na dojazd domov aj v lese,ešte sa mi nestalo,aby baterka úplne vypla:

https://www.mtbiker.sk/forum/post1956043.html#p1956043
19.02.2024 - 17:31:42
00
keyboard_arrow_up