Ak nepomôže premazanie tak ho otvor . Je to jednoduché na YT ve kopec videi ako na to.A zároveň ho premazes aj tam
12.03.2024 - 09:40:39
01
Urcite otvor spor s aliexpress, podloz to videom a ziadaj aspon cast penazi spet.
12.03.2024 - 09:43:43
01
Otázkou je, či ten predajca ešte existuje... Ak áno, tak určite to treba skúsiť, nič to nestojí...
12.03.2024 - 10:14:10
01
peterpapaj50 napísal:
Problém je ten ze ja som to objednal z aliexpresu a išlo to z nejakého skladu v taliansku. Najhoršie obavi sa naplnili... ,,co ak to bude treba reklamovať". Jako garantujú tam ročnú záruku ale nechce sa mi vybavovať zdĺhavý proces. Ešte počkám ak by niekto vedel co stým je a poradil mi možno stačí premazať tie praporky.... zatiaľ dik chlapi !!


Ak je to aspon trochu normalny predajca a ma kontakt na Bafang, tak ti vybavi sprievodny list na garanciu do Polska. Posles to tam (to som si platil ja ten shipping) a dojde ti o 30 dni spat.
07.04.2024 - 21:00:35
00
peterpapaj50 napísal:
Problém je ten ze ja som to objednal z aliexpresu a išlo to z nejakého skladu v taliansku. Najhoršie obavi sa naplnili...

Možno si to už poslal, no keby nie..
Na Ali nakupuješ otvorený systém DIY (urob si sám), čo tak trochu komplikuje reklamácie.
Maximálne sa spätne dostaneš k nejakému autorizovanému dovozcovi, ktorý ak uzná že mu výrobca kus vymení, tak ti pošle nový, ako tu poradil napr. DaDo.Bzz.
Podobne som kvôli torznému snímaču zobral z Nemecka čínsky TSDZ2B, a ako ti už poradil VTV, rozober ho.
Ak drží vykon a nehreje sa viac ako obvykle, je to prvé dobré znamenie...
V BBS ako vieš, si na princípe senzora otáčok viacmenej všetko odmaká motor sam. Ak ti to vibruje len počas záberu, a na určitom stupni prestane, môže ísť o záberovú vôľu mimo tolerancie, či už pastorka, puzdra, alebo ložiska.
Neboj, hľadaj.

Ja som číňanovi zrušil záruku hneď po vybratí z krabice práve kvôli tomu, aby som ho vyladil a vylepšil.
A že sa ten číňan za 250€ dneska v pohode vyrovná minimálne každému egravelu už mám odskúšané, aj strmších kopcoch.
Len je to stále DIY v nižšej materiálovej a spracovateľskej kvalite, a to chce značne iný prístup ako nič neriešiť, a len s tým pravidelnene behať po servisoch. Tu sa predpokladá, že hlavným servisákom je kupujúci, a tomu zodpovedá aj ponuka náhradných dielov na trhu.

Trochu iný kvalitatívny level je napr. CYC, ten je tak trochu medzi, no už sa pomaly uvoľňuje v prospech DIY zákazníka.
08.04.2024 - 10:46:19
00
Prestudoval som cele toto forum, aj ine v anglictine, ale nikde som sa nedopatral k explicitnej informacii, ci je alebo nieje mozne na Bafang M500 zmenit vykon /pomer asistencie.
Mam novy bicykel, (moj prvy e-Bike), a strasne mi vadi, ze 1-ka mi tam sviha velmi velky vykon, od 70 az do 200W podla toho, ako do toho busim. Na moju hmotnost 72kg je to moc, a nikto za mnou nestiha. Cez Bafang Besst dokazem zmenit len niekolko parametrov (max speed, priemer kolesa, ...) A Besst Pro mi pri komunikacii s kontrolerom vyhodi chybu komunikacie. Kto viete, poradte prosim, Vdaka moc.
09.04.2024 - 09:11:37
00
M 500 sa nedá meniť výkon, jedine nájsť taký FW kde je to urobené. Skúšal si všetka fw čo sú na githube?
09.04.2024 - 09:41:27
00
Nie, neskusal som, Neviem ktore z nich mozem pouzit.
mam kontroler s HW ver. CR X10N.250.FC 4.2 a SW ver. CRX10NC3615i142051.8
Tymi firmwermi z GitHubu si myslel tieto ? https://github.com/OpenSourceEBike/Bafang_M500_M600/tree/main/Firmwares/Official/Motor/m500
Ak ano, ktore mozem skusit ? vsetky s CRX10NC36xxx , alebo len s CRX10NC3615ixxx , alebo ako je to s tymi nazvami ?

Dakujem.

A este som nasiel aj na webe LeaderFoxu s takymito popismi, vsetky maju v nazve CRX10NC3615i
-M500 ECO medium performance saves battery
-M500 MTB high performance with battery save mode
-M500 MTB STRONG high performance without battery save mode + strong walk assist
09.04.2024 - 10:24:21
00
Keď už sa tu píše o Bafangu M500,včera sa mi stala zaujímavá vec-ťahal som z Rače asfaltkou na BK,a kúsok pred BK vypadla na asi pol sekundy podpora motora-bolo to presne pod vedením VVN,myslím že to je 400 000 V.
Jazdím tade často,výpadok motora sa mi tam stal 1. krát-mám teda dotaz,je možné,že by to vedenie VVN nejak zblblo systém? alebo snímač otáčok kolesa? hmm
09.04.2024 - 10:53:05
00
peterbee Myslím,že môžeš vyskúšať všetky s 36, to je napätie, to dalšie číslo je max prúd -i15 je 15amperov. je tam iba jeden s i 17.5a. Tie dalšie čísla sú dát. uvedenia a rozmer kola.
Dano5 už sa mi to stalo párkrát výpadok na pol sekundy. Ja si myslím, že je to niečo s magnetom. Všimol som si že sa to prejaví pri prejdení jamy a pod nerovnosti. Možno sa zmení vzdialenosť magnetu od čidla ale je to tak občas, že to neriešim.
09.04.2024 - 14:50:01
00
Zdravim s ktorym magnetom ten co je na kolesi lebo niekedy mam problem aj ja tiež
09.04.2024 - 14:54:36
00
Ano na kole. Je to len moja domienka, Za 3r. používania M500 /7000km/ sa mi to stalo asi 2-3x.
Už sme to tu riešili z Nazgul skús vystriedať špicu vzdialenejšiu alebo bližšiu k čidlu.
09.04.2024 - 15:04:22
00
mne sa to nikdy nestalo na žiadnej jame,len teraz pod tým vysokým napätím na úplne hladkej asfaltke-no nič,budem sledovať,či sa to niekedy zopakuje-magnet mám dôkladne nastavený-nájazd ale len 1700 km,tak uvidím ...
09.04.2024 - 15:11:24
00
Dano5 napísal:
Keď už sa tu píše o Bafangu M500,včera sa mi stala zaujímavá vec-ťahal som z Rače asfaltkou na BK,a kúsok pred BK vypadla na asi pol sekundy podpora motora-bolo to presne pod vedením VVN,myslím že to je 400 000 V.
Jazdím tade často,výpadok motora sa mi tam stal 1. krát-mám teda dotaz,je možné,že by to vedenie VVN nejak zblblo systém? alebo snímač otáčok kolesa? hmm


áno, stáva sa to aj Boschom
09.04.2024 - 19:06:12
00
VTV, velka vdaka za dolezite informacie o firmveroch, idem skusat.
10.04.2024 - 05:47:26
00
keyboard_arrow_up