Tak ako bolo na výjazde. Pomohla výmena motora? Ja to idem zajtra zaniesť na výmenu.
13.09.2020 - 20:12:53
00
Neboli sme včera niečo nám do toho skočilo, bol som dnes len taky kratší, výjazd a na tejto trase mi to vždy vypinalo niekoľko krát a teraz pohoda ani raz len akurát ma irituje ten zvuk co vydáva.
14.09.2020 - 12:11:37
00
No ja mám na svojom 8000 a ten hučí riadne ale manželkina 7000 ide tichucko ale zase vynecháva,🙁 takže radšej nech to hučí ako vypína 😀
14.09.2020 - 12:37:49
00
Moja skúsenosť: Jazdíme s manželkou druhú sezónu na Kellys Tayen a Tygon 50, motor E7000. Prvý mesiac som bol v servise "stály zákazník". Problém bol vo vynechávaní motora. S odstupom času si uvedomujem, akú mali so mnou trpezlivosť :) Skúšali všetko možné, komunikovali s výrobcom... Navrhli mi aj výmenu motora. No a ja som medzitým zistil, že problémom nie je motor ale ja. Jednoducho som nevedel správne jazdiť. Volil som nesprávne podporu a prevody vzhľadom na terén a moje schopnosti. Tlakové senzory si totiž "zvykli" na môj spôsob jazdenia a keď som občas zmenil kadenciu, motor vynechával. Po konzultácii s tými, čo sa vyznajú som zistil, že celý problém bol v tlakových čidlách - kadencii, nie v motore. Pokiaľ nie sú správne "zharmonizované" je problém. Niekedy stačí pretočiť naprázdno alebo preradiť - dodržať obvyklú kadenciu a motor sa "chytí". V tejto sezóne sa mi nestalo ani raz, že by motor vynechal, alebo úplne prestal pracovať. Pripadá mi to ako s autom po zábehu, už ide skvelo a tichúčko. A aj šofér sa naučil jazdiť :)
14.09.2020 - 18:16:34
00
Toto si nemyslim mam motor 8000 na ctm a 7000 na kellys tygon 50 taktiez, bolo by sialene aby som na jednom slapal dobre(8000) a na druhom zle(7000) ten bicykel skusalo 10 ludi a 10 ludi mi povedalo ze motor jednoducho prestane pracovat vypne podporu a hold smola, pretocit naprazdno nepomohlo, preradit taktiez, jednoducho zadtavit a znova zacat slapat.
14.09.2020 - 19:28:21
01
Motor ide fakt dobre. Možno nastavenie/vyváženie asistenčnej podpory medzi maximálnym krútiacim momentom asistencie a vstupným krútiacim momentom šliapania podľa môjho preferovaného jazdenia. Mám to prestavené podľa https://bike.shimano.com/en-EU/e-tube/project.html. Keď viem akú trasu budem jazdiť, tak si to prestavím, je to pár klikov v mobile....
Samozrejme netvrdím že je to tak, ale mne to problém vyriešilo.Len sa chcem podeliť o skúsenosť.
14.09.2020 - 20:01:05
00
Podelím sa so skúsenosťou aj ja na priek tomu, že problém už bol eliminovaný. Vlastníme dva bicykle Merida OneSixty-500, na ktorých boli pôvodne osadené Shimano 7000. Prvý Bike (starší o dva týždne ako druhý) po najazdení cca 400 km sa prejavil vynechávaním pomoci v stúpaniach až to vyústilo do úplného odstavenia pomoci s chybou W013. Na ovládacej jednotke chyba stále svietila aj po úplnom odstavení a aj po vybratí batérie. Chyba sa nedala vôbec odstrániť. Po privezení do servisu v rámci reklamačného konania a po zapnutí systému, čuduj sa svete po chybe W013 ani stopa. Trval som však na servisnom zásahu. Cca po dvoch týždňoch prišlo oznámenie, že vymenili motor a mám nainštalovaný Shimano 8000. Teraz po najazdení cca 600 km po výmene šľape bez akéhokoľvek náznaku poruchy. Príbeh druhého bike ako cez kopírak len ten vydržal asi o 100 km viac. Nasledovala reklamácia a následná výmena motora za 8000-ku. Po týchto výmenách boli oba bike testované hlavne v kopcoch (Kráľova hoľa, Banský Studenec, Poniky, Hrochoť, Banská Štiavnica a pod.). Všetko zatiaľ funguje OK. Ani náznak predošlých problémov. V predajni mi povedali, že príčinou je chybná séria Shimano 7000. Toľko moja skúsenosť.
28.09.2020 - 18:52:43
04
Pilotek nám Shimano 8000 tá istá chýba ako uteba. W013! Predtým som reštartovať šlo to ale teraz vôbec. Proste na ovládači panel títo vypíše..
01.11.2020 - 10:22:47
00
Caute, viete niekto porovnat hlucnost e7000 a e8000?
Este by ma zaujimalo, ci ma vyznam sa babrat s pripojenim na mobil, nejak sa mi to nedari, ale v zasade nepotrebujem nic riesit. Jedine co by som na tom bajku vylepsil je, ze ten asistent pri tlaceni je dost prispaty, blbo sa to drzi furt stlacene a nema to poriadny tah, tak neviem, ci sa toto da v nastaveniach riesit.
09.11.2020 - 11:58:46
00
Ja si myslím že zbytočne sa budeš. Babrať tam s mobilom. Továrenské nastavenie je dobrý.skor chod do predajne kde si kúpil bike poradia
09.11.2020 - 12:48:21
00
asistent pri tlaceni sa neda zmenit v nastaveniach, rychlost je standartne dana a drzat tlacidlo alebo packu musis, a ak ti vsetko ostatne vyhovuje tak je zbytocne sa pripajat
a k tej hlucnosti, 8000 je o nieco hlucnejsia ako 7000
09.11.2020 - 15:22:23
01
Každý motor robia ľudia... A na nich záleží, koľko a akej vazelíny na rozvody nagebria... Hlučnosť príslušného motora nie je daná konštrukciou... Typickým príkladom sú Yamahy... Koľko už tu bolo napísaného, aké sú Yamahy hlučné... Sú... Ale čo sa týka intenzity, je to kus od kusa rôzne... A ďalší faktor je zaťaženie a režim podpory... A to platí aj pri Shimane... Aj ten najtichší motor si v exponovanom zábere a na najvyššom režime zavrčí... Veď je to motor... A obzvlášť, keď je to motor s nižším kruťákom, a poriadne mu osolíme... Tzv. "hlučnosť" je rovnako relatívny pomer ako dojazd... :-D No a o "účelnosti" továrenského nastavenia pri Shimane sa dá teda dosť polemizovať, oni sami vedia, prečo tú appku majú...
09.11.2020 - 15:34:55
00
Mne sa zda, akoby e7000 bola vydarenejsia ako 8000, na 7000 necitim potrebu nicoho silnejsieho a myslim, ze nizsi krutak trochu setri baterku aj komponenty. Pozeram, ze napr. CTM do svojich dvoch fullov dava do jedneho nejaky novy motor a do druheho 7000.
09.11.2020 - 17:32:11
00
ľudia aj odtiaľto z fóra, ktorí 7000 reklamovali nebudú s tebou súhlasiť. neviem či všetky, ale min. jedna výrobná séria bola mimoriadne poruchová. čo sa týka Nm, 60 úplne v pohode stačí, aj tak človek plný krútiaci moment využije iba niekedy
09.11.2020 - 17:59:36
00
Ja mám 60 nm Shimano 7000 a je v reklamácii
12.11.2020 - 18:00:53
00
keyboard_arrow_up