- LED Remote je na facku, po ceste fajn, ale v teréne sa málokedy podarí prepnúť podporu len o jeden stupeň, skoci to o dva poväčšine. Rovnako ovládanie displeja Kiox 300 detto. Tlačidla sú proste veľmi jemne, bolo by super, keby kládli väčší odpor. Celkovo ten ovládač je v teréne nepraktický.
- Kiox 300: zatiaľ nemožnosť navigácie ako v starom Kioxe (ma doriešiť update). Aktuálne žiadne možnosti pripojenia ďalšieho príslušenstva, napríklad hrudného pasu (neviem či stary Kiox toto vedel). Další problém celého systému je, že ukazuje viac najazdených km ako iné trackovacie nástroje. Pri cca 50km tripe ukazuje o 2km prejdené viac (obvod kolesa mám správny - riešia to aj další chalani v UK napr.)
- motor: tam som ok, zoznamujeme sa ešte.
- batéria 750Wh: pre mna tiež v pohode, Dnes trasa 50km, prevýšenie 950m, zostatok 43%. Casto využívané eMTB vzhľadom nato, že sme šli so Saganom sorcererom, ktorý je proste dabel ?
- aplikácia Flow: v podstate nemám nejaké negatíva. Na iOS musí byt povolená poloha na “Vždy” inak neukáže nastupane metre. Export gpx z nej ale neobsahuje údaje o čase, takze je nepoužiteľný. Možnosť úpravy nastavenia režimu Eco a Turbo.
Ak ma niekto otázky rad zodpoviem.
posledný komentár: 31. 8. 2025 o 22:17
In eMTB mode, the support power moves dynamically, automatically and continuously between the Tour and Turbo riding modes. You will have the least support in Tour mode and the most support in Turbo mode. This saves you from having to switch between riding modes.
In Tour+ mode, the support power moves dynamically, automatically and continuously between the Eco and Turbo riding modes. You will have the least support in Eco mode and the most support in Turbo mode. This saves you from having to switch between riding modes.
Mam nastavene obidva mody a rozmyslam, ci to vobec dava zmysel, ked sa takto prekryvaju, alebo mam skusit Tour+ nahradit niecim nedynamickym.
Nazory?
eMTB a Tour+ je v podstate to iste len max vykon motora dosiahnes pri rozdielnych vykonoch co dodas ty sam sliapanim.
Mam ten starsi system a pouzivam iba ECO a Tour+ lebo este dokazem dat dost vykonu vlastnymi silami.
Cize ked dam na Tour+ okolo 320W tak motor mi prida max. 566W
Pri eMTB ti staci dat iba okolo 210W a motor uz da max. 566W
tak to bolo prezentované aj v médiách. čo sa týka HW, musí mať konektor na ráme otvory pre západky konektora kábla z range extendera. v tomto videu je to celé vysvetlené
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
montáž na 2 skrutky určite nie je komplikovaná
Bol som to len tak okolo komína vyskúšať. Celkom zaujímavé, uvidíme pri výjazde.
PS : stále mi neukazuje výškové metre, ani kolko som nastúpal. Neviete poradiť prečo ? Musím tam dať nejakú trasu aby to ukazovalo ? Alebo v čom je problem.
Niekedy začne ukazovať po polhodine a tak, ale nie hneď.
Díky za akúkolvek radu.
Appka má povolenie a myslím, že aj v mobile mam pustené GPS.
Máš pravdu, mal som povolenie len pri používaní appky, teraz som dal vždy.
Šiel som to prevetrať a skúsiť (brrr kosa
Pekne ukazovalo hneď od začiatku.
Hneď som spokojnejší
Čo sa týka toho režimu AUTO, je to fajnééé, len na cca 2,5 km mi to zožralo 3% baterky.
Tak to budem musieť vyskúšať ešte pri výjazde dáko doladiť a potestovať tú správnu kadenciu a čo mať zaradené atď.
Borci ešte raz díky za rady
Toto už niekto skúšal ?
Stary: https://www.emtbservis.sk/Bosch-Charging-socket-cable-d214_1017364225.htm
Novy: https://www.ebike24.com/bosch-charging-socket-cable-powertube-smart-system
Kazdopadne, mohli by to povolit aspon ako powerbanku, ktora by dobijala pocas statia. Sice by to bolo na prd, ale lepsie ako nic.