JoKo napísal:
Ak ste si na obrázku všimli, tak stroj bol elektrický... Takže v prvom rade by bolo treba skúmať, či to bol pedelec (nemotorové vozidlo) alebo prečipovaný e-bike, čiže vlastne e-motorka. A taká e-motorka je motorové vozdilo a na vyhradenom pruhu pre cyklistov nemá čo robiť.

Myslim, ze na precipovanom ebiku by cyklista obiehal autobus a nie naopak (teda ja urcite).
16.01.2024 - 08:47:16
00
Vallo dal dnes na facebook riesenie cyklotrasy popri novej elektrickovej trasy pri Drazdiaku, tj krizovatka Lietavska - Jantarova cesta.
Podla mnohych diskutujucich je to hotovy paskvil, a skoro to ani nemohlo byt horsie.
Cyklotrasa je ta zelena krivolaka ciara :facepalm: tj cez 3 prechody namiesto jedneho priameho

scontent.fbts8-1.fna.fbcdn.net

--napada mi - ak tam pridete nahodou zaroven s elektrickou, tak bude stacit ist popri nej a fertig.
17.01.2024 - 18:02:42
01
Skor mi napada ze kam do p... tam chce viest cyklotrasu ked tam nic nie je. Do depa? 😁
Ja som skor zvedavy ako bude vyzerat u mna ten mostik ktorym pojde elektricka do kopca 😁
17.01.2024 - 18:45:29
00
4 prechody ak je cyklo v rovnakej urovni ako elektricka
17.01.2024 - 20:15:04
00
Ako inak by si riešil ten prechod pre cyklotrasu?
17.01.2024 - 21:48:15
00
Aha ten moj dovetok je blbost, az teraz som si to vsimol, sorry :facepalm:
cyklotrasa prechadza na druhu stranu kolaji :facepalm:

Jano1987 - mala ist stale rovno a po tej istej strane kolaji.
17.01.2024 - 21:56:07
00
Co tak podjazd? Alebo jeden prechod priamo popri elektrickovej trati? Alebo namiesto troch prechodov cez cestu spravit len dva - jeden prechod na ostrovcek cez odbocovaci pruh a potom priamo na druhu stranu? Vsak i takto ako to je je tam jeden prechod naviac, tam asi nieco este chyba.
17.01.2024 - 21:59:04
00
Poschod/nadchod zamietlo bývalé vedenie Petržalky. Tak isto je voči tomu dlhodobo verejnosť a rôzne organizácie, lebo to je fuj fuj, kde to sme, aby cyklisti/chodci mohli bezpečne prejsť cez cestu nadchodom/podchodom.

Vieme prečo sa zmenila strana cyklotrasy? Tak isto sa natíska otázka prečo aj tie cesty sú raz na jednej strane, raz na druhej strane. Keby sa to tak nekrižovalo, riešenie by bolo jednoduchšie. Bez celkového projektu, nevidno súvislosti.
17.01.2024 - 22:53:49
00
Jano1987 napísal:
Ako inak by si riešil ten prechod pre cyklotrasu?

Veľmi jednoducho. Preložiť Jantárovu na zapadnú časť popri električke tak ako ide od juhu. Takto by cyklodialnica mohla pokračovať priamo bez križovania električky a mala by súbežne zelenú s električkou pri križovaní tej predĺženej Litavskej, ktorá tam konči pri Chorvátsko ramene.
Tú Jantárovú je potrebné zrekonštruovať tak či tak s dobudovaním obrubníkov a chodníkov. Teraz bola príležitosť pri výstavbe radialy to uskutočniť no toto neschopné vedenie pod Vallom ani netuší kedy túto stavbu dokončia a odovzdajú do užívania.
17.01.2024 - 23:32:49
00
Jantárová sa rekonštruovať nebude, mesto to vyradilo z projektu, pritom pôvodne sa mala rekonštruovať. Dôvod neznámy, Vallo/vedenie mesta na tú otázku odmietli odpovedať.

Edit: ale súhlasím a tým, že cyklotrasa mala ísť len po 1 strane a všetko by bolo jednoduchšie. Žiaľ otázky prečo vznikol takýto paškvil napríklad, mesto nechcelo komunikovať. Otázok je viac, prečo sú použité zliabkove koľajnice a nie klasické, čo vyzerajú ako pri vlaku, mesto priznalo polročné meškanie (ďalšie) ale máme byť radi, lebo sa pracuje... Stavba má už teraz 1,5 ročné meškanie a nikto za to nenesie zodpovednosť? A práce sa len spomaľujú a spomaľujú.


Naposledy upravil Jano1987 dňa 18.01.2024 - 09:06:11, celkovo upravené 1 krát.

18.01.2024 - 08:59:48
00
Počul som. Je to neskutočná neschopná banda ľudí, priam sekta jehoVallovisto, ktorí riadia toto mesto a dôležité investície a aj to im úplne krachuje, keďže vyjadrenie mesta z tohto týždňa je, že nechcite po nás termín dokončenia radiály, lebo to nevedia samy garantovať. A to platí aj pre túto cyklocestu.
18.01.2024 - 09:03:39
00
Navyše, pozri si cesty napríklad pri Technopole a na Jantárovej, ako dali cestu do pôvodného stavu, kde ju rozpopali. Oni tam len vyliali betón do výšky asfaltu a ani to poriadne nezarovnali. To je provizórna oprava bežne na cestách, kde viem, že sa bude ešte veľa pracovať a bude veľa ťažkej techniky. Ale po dokončení stavby sa cesta zrekonštruuje a také opravy sa dajú preč. Keďže sa žiadna cesta okolo nemá rekonštruovať, takže je to trvalý stav. Napojenie betón - asfalt ako to oni spravili je katastrofálne, bude sa tam dostávať voda, sneh, soľ. Voda tam bude zamŕzať a poškodzovať všetko okolo. Samotný Vallo sa chváli tým, že majú technické listy, ako majú vyzerať opravy a toto mu nevadí?

Hocikto iný by tú súčasnú firmu už po tých prvých problémoch vyrazil a našiel druhú firmu. Ale nie, z nejakého dôvodu sa jej mesto drží, ako keby to bola jediná firma na svete a ešte nedalo ani 1 cent pokút za nedodržanie míľnikov, či harmonogramu.
18.01.2024 - 09:23:53
01
pokial viem tak sa nema opravovat Jantarova v casti od Pajstunskej po Šintavsku.
Tato krizovatka je este dalej. Ale teda som za to strasne sklamany lebo tento usek Jantarovej je v dezolatnom stave. Bol uz pred tym zly ale ako tadial jazdia nakladiaky tak to dostalo este viac na budku. A oni povedia ze toto nebudeme obravovat :D to je sen.
18.01.2024 - 10:27:56
00
Áno to je ich predstava ako udržiavať infraštruktúru. Celá Jantárová je provizórium staré skoro 50 rokov. Mala sa celá nanovo vybudovať, keď sa budovalo metro. To padlo, takže je psou povinnosťou je dať do normálneho trvalého stavu pri výstavbe radiály. No nakoľko máme vedenie mesta, ktoré má tú svoju ideologickú bublinu fujky autá, tak taký je ich prístup k infraštruktúre, kde nie je vybudovaná ani základná obslužná komunikačná kostra, ale jazdí sa po rozmrdanom provizóriu už polstoročie.
18.01.2024 - 10:45:12
01
Jantárová cesta je vlastne cesta ktorá vznikla len kvôli výstavbe Petržalky, nikdy to nemala byť normálna cesta. Len aby nákladiaky nechodili po hline.
18.01.2024 - 10:56:51
00
keyboard_arrow_up