Trošku rozdiel tam je. Ako píšeš, na nábreží pred River Parkom nebola zrušená cyklotrasa, len sa samostatná nahradila zmiešaným pohybom s chodcami. Teda nešlo o jej zrušenie. Cyklisti majú k dispozícii širší priestor, zhoršenie je to pre ľudí idúcich pešo, ktorí nemajú svoj vyhradený priestor, ale prepletajú sa medzi nimi cyklisti.
Ale ak by sa naozaj rušila nejakú cyklotrasa úplne, tak by to bolo porovnateľné s rušením ciest, po ktorých premávajú autá. A to sa veľmi nedeje. Občas, kvôli zriadeniu pešej zóny.
Aj na Vajanského nábreží bola zmena pre autá v tom, že sa om vyhradil jeden jazdný pruh namiesto dvoch, ktoré mali k dispozícii pred tým. Ale jazdiť sa tam môže stále. Aspoň ja jazdím, keď tam potrebujem ísť.
Ak toto nazývaš zarezaním áut, tak rovnako boli na Vajanského nábreží zarezané bicykle. Pretože tie mali pred vytvorením cyklopruhov tiež možnosť legálne jazdiť v oboch pruhoch (napríklad pri predbiehaní Prešporáčika
), ale teraz môžu jazdiť len v jednom. Boli zarezané bicykle? Bojuje mesto proti bicyklom, keďže im umožnilo jazdiť len v jednom pruhu?
K editu: nerozumiem, o čom hovoríš. V Karpatoch nie sú výlučne pre chodcov určené len niektoré chodníky, ale sú to takmer všetky. Bicyklom môžeš ísť (legálne) len po tých, kde je vyznačená cyklotrasa.