Prosím o radu výmeny plášta a zaujalo ma : Qq1b3, napísal:Schwalbe Nobby Nic Performance do predu 2.25 a do zadu 2.10, bude to dobré? Odpoved - @zihadlo 5 : cele zle... teda ak nechces lepit na kazdom vyjazde defekt. Prečo? Tiež by som chcel do predu širšie .Teraz mám obe KENDA Kadre 2.1.na Kone Kaldera. Jazdim rekreačne mountain 30-40% cesty,zbytok lesné cesty,terén.Chcem meniť prednú za stabilnejšiu -pri zjazdoch v teréne.Taktiež nikto neuvádza TPI- má vplyv na terén okrem ceny a váhy? /za mokra a v blate iba ak musím/
20.02.2013 - 19:02:38
00
Viac TPI zvycajne znamena nizsiu hmotnost a vyssiu odolnost voci defektom, lebo vlakna su blizsie k sebe a jemnejsie. (HLAVNE ale nizsia hmotnost)

Co sa tyka pneu dopredu. Uz si nieco obzeral? Jaky mas cenovy limit? Aky teren jazdis, ked niesi na ceste?

Z hlavy ma tak napada Panaracer Fire XC pro, Schwalbe Nobby Nic Protection, Continental Mountain King, WTB MOTO. Prijemne ma prekvapili Michelin Wild Gripr 2012. Za sucheho/trochu vlhkeho povrchu maju tolko gripu co Conti MK II a pritom im to ide o nieco lepsie po ceste.


Naposledy upravil Millfox dňa 20.02.2013 - 22:06:39, celkovo upravené 1 krát.

20.02.2013 - 19:37:02
00
Viac TPI zvycajne znamena nizsiu hmotnost a vyssiu odolnost voci defektom
Vdaka .Tá odolnost je celkovo vyššia???/aj bočne-ppr.prerazenie,prerezanie/.Sorry. ale chcel som vediet prečo :zihadlo 5- napísal "celé zle..."Má vplyv rozdiel rozmeru šírky pneu na jazdné vlastnosti a ak aké ?:pri zjazdoch, v rôznych terénoch ... Terén jazdím aký je. /asfalt30-40%/ - Pri rôznych túrach rôzny: les.cesty,TZ,chodniky,šotolina ,sem tam korene,kamene,aj lúky ,tráva,a prisušil som aj na zjazde poľom na slame .Asi tak.
20.02.2013 - 20:47:11
00
1- ako bolo pisane vyssie tpi odolnejsi plast..2 hrubka plasta skor zvysuje komfort,
na bezne jazdenie ideal 2,1 co je cca 52mm
sirka gumy sa podpise aj na valivom odpore hlavne na asfalte a tvrdom povrchu, tak ako aj vyska, hustota dezenu a tvrdost gumy
20.02.2013 - 21:12:58
00
1- ako bolo pisane vyssie tpi odolnejsi plast..2 hrubka plasta skor zvysuje komfort,
Sorry,ale stále som nepochopil či ,a ako ovplyvni zmena širšej gumi v predu/ okrem odporu/,alebo len záleží na vzorke a určení plášta. Nejazdím dlho a pri zjazdoch som myslel, že pomôže širší "balón" Vďaka.
20.02.2013 - 21:30:18
00
skor sa v predu zameraj na spravny dezen s dobrym bocnym vedenim, cize s hustym radom stuplov po bokoch a stredne tvrdu zmes
zjazd je o tom, aku mas techniku a nie aky plast :)
20.02.2013 - 21:35:41
00
zjazd je o tom, aku mas techniku a nie aky plast
Vďaka.Ak smiem ,čo by si mi odporučil?Ostať na 2.1-ach,a typ? /WILD GRIP.NOBY NIC...?Ďakujem.
20.02.2013 - 21:59:55
00
+ este,ako vyuzijes dezen zalezi od tlaku vzhladom k tvojej vahe,nabombovany plast sice lepsie odvaluje na tvrdom alebo asfalte ,ale je nestabilnejsi v maksom terene a naopak...
niekedy staci len "spravny" tlak a zistis ze iny plast ani nepotrebujes...
21.02.2013 - 14:28:00
00
:bow:
+ este,ako vyuzijes dezen zalezi od tlaku
Bingo!!! Vdaka za radu,večšinou som prehustoval -po ceste to šlapalo ,v teréne do kopca to šlo a kvoli zjazdom /stabilnejšim /som chcel meniť predne za širšie. Dík! :clap:
21.02.2013 - 22:04:11
00
nz ,som rad ze pomohlo...
22.02.2013 - 07:40:04
00
Viac TPI zvycajne znamena nizsiu hmotnost a vyssiu odolnost voci defektom, lebo vlakna su blizsie k sebe a jemnejsie.

http://www.maxxis.com/bicycle/technology.aspx
THREADS PER INCH (TPI)

The number of nylon threads that cross through one square inch of the tire’s casing. Lower TPI gives better puncture and tear resistance, but is heavier. Higher TPI conforms more to the terrain, offering a smoother, more supple ride. It is also lighter weight.

Ale vseobecne to neznamena nic... Kazdy vyrobca to robi po svojom /oznacenie TPI/, max. tak v ramci jedneho vyrobcu sa da porovnavat. Napr. schwallbe pise zas nieco trochu ine :lol:
22.02.2013 - 08:02:51
00
http://www.maxxis.com/bicycle/technology.aspx
THREADS PER INCH (TPI)

The number of nylon threads that cross through one square inch of the tire’s casing. Lower TPI gives better puncture and tear resistance, but is heavier. Higher TPI conforms more to the terrain, offering a smoother, more supple ride. It is also lighter weight.

Ale vseobecne to neznamena nic... Kazdy vyrobca to robi po svojom /oznacenie TPI/, max. tak v ramci jedneho vyrobcu sa da porovnavat. Napr. schwallbe pise zas nieco trochu ine :lol:


Maxxis mam taky dojem pri 120TPI preklada 2 vrsty cez seba. Preto tahsie. Niektori pouzivaju jemnejsie vlakna. Niektori jemnejsie vlakna + prekladanie.
22.02.2013 - 14:46:33
00
Bol som si pozerat plaste a predajca mi poradil aby som si dopredu kupil tensi a dozadu hrubsi je to dobre ?
22.02.2013 - 17:54:39
00
Imho hovadina. Bud sa davaju plaste rovnake, alebo ide sirsi dopredu. Vpredu potrebujes vacsiu trakciu a tensi plast ma nizsi valivy odpor. Hrubsi plast dozadu by bol vhodny snad len pri niektorych specifickych situaciach.


Naposledy upravil Millfox dňa 22.02.2013 - 21:08:57, celkovo upravené 1 krát.

22.02.2013 - 20:57:38
00
Ahaaa tak dik za info
22.02.2013 - 21:07:00
00
keyboard_arrow_up