Zablokovane koleso, smykam teren, no chcelo by to vacsie trenie aby ma viac spomalovalo. Poznas tie pasaze ked mas gule na zadnom kolese, kazdu chvilu cakas kedy pride tiger, a predna brzda ani dotknut.
25.08.2013 - 14:31:21
00
Jedine sirsi plast, len to by som skapal do kopca.

Širšia verzia toho istého plášťa - celkovo menší valivý odpor pokiaľ teda nešlapeš stále po asfalte :)
25.08.2013 - 14:35:09
00
Po asfalte minimum. Hmm , zaujimave.
25.08.2013 - 14:38:03
00
Môže skúsiť aj niečo bez duše, plášť bude lepšie kopírovať terén a možno aj tlaky budeš voziť nižšie (ak už teraz nemáš nejaký veľmi nízky). Tiež to bude rýchlejšie (pri porovnaní rovnakého plášťa) a v prípade že zoberieš nejaký "poctivý" plášť tak to aj niečo vydrží.
Ráfik nemá najideálnejší profil, ale sú aj horšie :lol:
25.08.2013 - 14:50:56
00
No bezdus by som rad dal ale nemam na to raf vhodny. Nechcem tie poulicne riesenia lebo ludia to potom vyzuvaju v terene. Tlaky mam okolo 2bar co je fakt moc ale nenavyberam si ked nechcem sekat. V zime vymyslim ine kolesa a UST ma neobide.
25.08.2013 - 14:53:01
00
By si zistil po nahodení že vyzuť niektoré TLR plášte bude obrovský problém aj na tvojom ráfiku.
Jediné čo by ten ráfik menej vhodným profilom spôsobil by bolo jednoduchšie odsunutie pätky plášťa od pätky ráfiku a teda by si občas tmel odgrcol keby vhodne trafíš nejakú hranu alebo tvrdo dopadneš...
25.08.2013 - 15:03:57
00
Veru pockam si na lepsie rafy radsej. Diky za rady :) Medzicasom asi bachnem 2.50 a bude.
25.08.2013 - 15:07:00
00
toto je predpokladám podľa obrázku EVO verzia ale starší vzor? http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?cPath=22_223_224&products_id=105658
je v tomto prípade lepšie ísť do EVO strej, alebo PERORMANCE novej http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?cPath=22_223_224&products_id=104845
25.08.2013 - 15:30:34
00
Ťažko takto porovnávať. Nový Rocket Ron sa mi po cca 600km momentalne zda podstatne lepsi ako starsi (predne koleso). Stuple su trosku väčšie a stred stuplu je plny a nie vydlabany ako na starsej verzii. Celkovo su vo vysledku tie stuple pevnejsie a aj pocit z gripu je lepsi. Vyzera, ze aj trochu dlhsie vydrzi.

Na druhej strane performance verziu som nejazdil a neviem co to je za zmes gumy. Predpokladam, ze je tiez ina a ovplyvni jazdne vlastnosti aj vydrz.
26.08.2013 - 11:30:43
00
No bezdus by som rad dal ale nemam na to raf vhodny. Nechcem tie poulicne riesenia lebo ludia to potom vyzuvaju v terene. Tlaky mam okolo 2bar co je fakt moc ale nenavyberam si ked nechcem sekat. V zime vymyslim ine kolesa a UST ma neobide.

2 bary je moc? to je zvycajme minimum, nie?

toto je predpokladám podľa obrázku EVO verzia ale starší vzor? http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?cPath=22_223_224&products_id=105658
je v tomto prípade lepšie ísť do EVO strej, alebo PERORMANCE novej http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?cPath=22_223_224&products_id=104845

podla obrazka by som sa radsej neorientoval :)
26.08.2013 - 19:13:04
00
Mozno zle ukazuje manometer. Ale mam ich nabite az az.
26.08.2013 - 19:17:32
00
2bary by mali byt cca ako pneu na aute. Komu sa zda ze pri 2 baroch dokaze plast len tak stlacit tak ma zly manometer :)
26.08.2013 - 19:40:29
00
ved skus nafukat na max. povoleny tlak..., ja jazdim okolo 2, stale pocuvam ci nemam defekt
edit: palo1707 skus stlacit autopneu ked nie je nahodena, je to trochu iny matros ako na bike ;)
26.08.2013 - 19:45:23
00
Marinada aké tam máš duše? Ja jazdím trochu viac ako sú minimálne povolené tlaky,defekty som mával iba vzadu a teras už dlhšie zatial nemám odkedy vozím maxxis freeride dušu. Ono možno aj tu bude problém s tým brzdením,keĎ je plášť príliš nabombovaný nemá až takú schopnosť sám brzdiť...
26.08.2013 - 19:48:09
00
2bary by mali byt cca ako pneu na aute. Komu sa zda ze pri 2 baroch dokaze plast len tak stlacit tak ma zly manometer :)
ono nie je plast ako plast, nemozes to takto generalizovat
26.08.2013 - 19:58:43
00
keyboard_arrow_up