nj,trochu to fakt pridá...možno by bolo tubeless riešenie,mysli na to keď pôjdeš do tých nových plášťov :)
26.08.2013 - 22:25:14
00
a ako je to pri oprave defektov, pri bezdusovych systemoch ? ... klasika, plast dole a lepi sa zaplata ?:) ci staci len nejaky specialny sprej, ktorym sa striekne emulzia do plasta ?
26.08.2013 - 22:30:13
00
A hlavne novych kolies. Mato ale odkial si?
26.08.2013 - 22:30:35
00
RK
26.08.2013 - 22:31:17
00
Male defekty sa neriesia vobec, tie zaceli tmel ani si to nevsimnes. Vacsie defekty co nezaceli tmel, tak vlozis dusu a pokracujes, a neopravitelne defekty su tak ci tak na tlacenie nezachrani ta ani svatena voda.
26.08.2013 - 22:32:02
01
posvätiť tmel :D
26.08.2013 - 22:35:18
02
:D
26.08.2013 - 22:35:51
00
pre zaujimavost sv. pohar na Morave: tlaky najcastejsie okolo 1,6 baru, naslo sa aj 1,2bar (Miguel Martinez), ale aj 2,2 bar - meridaci (okomentovane vo vele slovami "presto nijak na tvrdo")
len tolko ku nazoru ze 2 bary nie su az tak nizky tlak
27.08.2013 - 08:44:39
00
Tak som to zmeral pumpou na vidlice. Vzadu mam 1,73 bar a vpredu 1,2 bar. Gumy su pritom na dotyk tvrde az az.
27.08.2013 - 09:41:06
00
takže aktualizácia mnou uverejnených tlakov : v skutočnosti to bolo o 1bar menej, ja som síce nafúkal to čo som napísal no potom ušiel jeden bar (zlá hadička) takže v skutočnosti keď idem len na asfalt a ľahký terén tak sú to tlaky 3-3, v teréne v zadu 2.8 a v predu 2.5
27.08.2013 - 16:20:13
00
tak toto už je reálnejšie a určite aj lepšie ako 4 bary
27.08.2013 - 17:42:27
00
ale mohlo by byť zaujímavé dať tam hélium
27.08.2013 - 18:23:22
00
:DD no to chce specialistu na fizyku, jak by se helium chovalo pod tlakem prerusovanym a nepravidelne stupnovanym :))
27.08.2013 - 19:40:11
00
Vyfucala by ti dusa.
27.08.2013 - 19:53:14
00
tiež mi to napadlo, billion dollar idea :D škoda že by to nefungovalo ale ako nápad je to celkom haluz :D
27.08.2013 - 20:33:38
01
keyboard_arrow_up