ja fúkam 4
26.08.2013 - 20:03:17
00
pneu na aute (nie runflat) nemaju az take hrube bocnice ako si mozno myslis a prstom sa daju v pohode stlacit. Nehovorim ze je to uplne rovnake, uviedol som priklad tlaku len pre predstavu a kazdemu dojde ze 2 bary nie su az tak nizky tlak. Ja som tiez dlhu dobu jazdil bez dusi v domnienke ze mam 2 bary, fukal som stale jednou pumpou neplavalo to, ani to nebolo prilis tvrde. Potom som novou pumpou natlacil 2bary a bolo to ako kamen (narozdiel od povodneho pocitu). Skusal som aj preverit spravnost manometru na novej pumpe vs. na starej. Zistil som ze stara ukazovala o 1bar viac.
26.08.2013 - 20:05:44
00
a nova pumpa ukazuje spravne?
26.08.2013 - 20:14:21
00
ja fúkam 4

:D to myslíš vážne?
26.08.2013 - 20:19:12
00
Samozrejme. Preto tvrdim co tvrdim. Ked niekto jazdi 4 bary, bud nejazdi po terene a este neroztrhol bocnicu alebo ma zly manometer.
26.08.2013 - 20:20:12
00
niesú to presné 4, môže tam byť malá odchýlka ale určite nie 1 bar, jazdím po teréne ale uvedomte si že ja jazdím plášte 2.5 zato taký tlak
26.08.2013 - 20:25:56
00
ja som tiez jazdil takmer 4, ked som mal panicky strach z defektu :D
ten plast bol ako skala, poskakoval, prehraboval.... no a ja osobne by som nepovedal, ze 2 tvrdy, ale to je asi relativny pojem
tiez som otestoval pumpu - chyba bola nejakych 10% (lidlova)
26.08.2013 - 20:26:36
00
Tieto merania domácimi meračmi bez kalibrácie alebo nebodaj pumpou sú poriadne mimo... Však mne ukazuje tá lidlácka pumpa z nejakej starej akcie cez 4 bary a pritom mi už citeľne pláva a stlačiť sa dá prstami ozaj ľahko.
26.08.2013 - 20:29:18
00
fúkam kompresorom, má dva samostatné manometre + nádstavec na pneu s manometrom, odchýlky medzi nimi asi 0,1 bar
26.08.2013 - 20:31:43
00
A prosím vás ako rpesne fungujú tie bezdušové systémy?
26.08.2013 - 20:34:16
00
Ale že máš 2,5 plášť to neznamená že by si mal jazdiť zákonite vyšší tlak, práve naopak, si pozri tlaky na crossových alebo cestných plášťoch.

Ak máš ozaj 4 bar, tak je to stupídne vysoký tlak. Ani na ceste to nejako extra nepomôže, v teréne to bude hrôza.


Naposledy upravil PatrikL dňa 26.08.2013 - 20:37:45, celkovo upravené 1 krát.

26.08.2013 - 20:37:15
02
namiesto duše je utesnený ráfik a plášť tlakom vytvara vzduchotesny spoj. Daju sa preto jazdit nizsie tlaky bez obavy z precviknutia duse o rafik. +Nejaka ta uspora vahy a valiveho odporu.
26.08.2013 - 20:37:24
00
bol som to odmerať, má 3 niečo |( no keď som fúkal tak tam bolo určite skoro 4, kam to zmizlo? :^)
26.08.2013 - 20:48:22
00
Aj 3 sú dosť.. Keď ja vozím 2bary vzadu tak to odskakuje.
26.08.2013 - 20:51:22
00
treba spomenut aj vlastnu hmotnost :!:
26.08.2013 - 20:53:57
00
keyboard_arrow_up